Pranešime rašoma, kad pusė naujai planuojamų dviratininkų takų būtų įrengta šalia valstybinės reikšmės kelių, o likę – šalia vietinės reikšmės kelių ir miestų gatvių.
Pasak Aplinkos ministerijos, šiuo metu Lietuvoje yra apie 3 tūkst. km dviračių eismui tinkamos infrastruktūros: 2 tūkst. km – prie valstybinės reikšmės kelių, o 1 tūkst. km prie vietinės reikšmės kelių ir miestų gatvių.
Vien tik Vilniuje šiuo metu yra daugiau nei 150 km dviračių takų, o iki 2030 m. planuojama įrengti pagrindinį dviračių tinklą, kuris sudarys apie 190 km, teigiama pranešime. Sostinėje taip pat yra apie 3 tūkst. dviračių stovų, kasmet ketinama įrengti dar po tūkstantį.
„Miestuose gyventojų skaičius didėja, plečiamos susisiekimo erdvės, o kartu mažėja ir visuomenei patrauklių viešųjų erdvių. Dviračių eismui reikalinga daug mažesnė infrastruktūros erdvė nei automobilių, todėl planuojant dviračių infrastruktūrą būtų galima atlaisvinti daugiau miesto erdvių poilsio zonoms ir kitoms patrauklioms vietoms įrengti“, – pranešime reziumavo Aplinkos ministerija.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!