Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
kaip gali būti klaidinanti reklama ?! nueini į maximą nuperki į lidl ir lygini kainas
@liucifer
o praktiskiausi zmones renkasi uz "Norfos" (bomziukai - prie ju atlieku konteinerio)
Pirk sviestą už 0.99 eu !!! Skelbia Lidl reklamą. O kortelės apačioje, mažytėm mažulytėm raidėm parašyta - ,,nuolaida taikoma, jei pirkinių suma 30 eu,,...
Tai va. Ne kartą teko matyti, kaip žmonės (kurie netingi pažiūrėti į čekį) dėl tokios ,,reklamos, kelia vėjus. Vargšė kasininkė ne prie ko, bet Lidl vadovai - kiaulės. Be to stebina ir tokia ,,akcija,, - ,,antrai prekei -40 proc,,. Jūs bl deb il ai ? Kas tau mintyse skaičiuos, kiek kainuos ta ,,antra prekė,, ? Ar kalkuliatorių reikia traukti, kad sužinot ar apsimoka pirkti (gal kur kitur, be jokių ,,antrų prekių,, pigiau). ?
Tai va. Ne kartą teko matyti, kaip žmonės (kurie netingi pažiūrėti į čekį) dėl tokios ,,reklamos, kelia vėjus. Vargšė kasininkė ne prie ko, bet Lidl vadovai - kiaulės. Be to stebina ir tokia ,,akcija,, - ,,antrai prekei -40 proc,,. Jūs bl deb il ai ? Kas tau mintyse skaičiuos, kiek kainuos ta ,,antra prekė,, ? Ar kalkuliatorių reikia traukti, kad sužinot ar apsimoka pirkti (gal kur kitur, be jokių ,,antrų prekių,, pigiau). ?
Lidl - blogiausias (visom prasmėm - aptarnavimu, kainom, kokybe) tinklas. Blogesnis net už Aibę.
@Faktas
--- DARZINE...
Ar teisingai reklamuoja tai už 500gramų,tai už 300gramų,tai vėl keičia.Gal reklamuoti pvz pastoviai už kilogramą,ar vienetą
Kas tie 100 000eu jei suklaidine uzdirbome 1000 000eu :)
O kaip vaistines euro,reklamuoja ""sveikos kainos"kokios tos yra sveikos kainos,dar tokiu sveiku kainu ,negirdejau!!!!!
@As
O ten ištisinis melas. galeciau su pavyzdžiais aprasyti bet tingiu veltui laika gaišti
Juk čia landsvergija ir TEMIDE senai po dedules tvarto mešlu uzkasta.
Juk čia landsvergija ir TEMIDE senai po dedules tvarto mešlu uzkasta.
Baisios tos LIDL reklamos .... "Cia tau ne LIDL"
@LIDL plus
As pats - kadaise - (budamas 14-os metu) - pradejau savarankiska gyvenima nuo smulkaus asmeninio versliuko (prekiavau Siauliu centriniame turguje "Mars" produkcija.
Net neabejoju, - jei buciau gyvenes Palangoje - buciau ir ceburekais prekiaves papludimyje kiekviena vasara. Tad, kai prasidejo pirmoji "Lidl" reklamos akcijos "Cia tau ne "Lidl"" banga, zeminanti garbe ir oruma to paprasto paauglio (lietuvio - jaunojo verslininko), nesiojancio saules kaitroje po papludimi ceburekus, tai - mano akyse - "Lidl" nusirito zemiau plintuso, o nuo tada - niekada auksciau ir nebepakilo.
Juk tokiu budu "Lidl" parode savo arogancija, nepagarba smulkiesiems, ir taipogi, jau tada, eme lyginti nepalyginamus dalykus - neva kainos papludimyje dideles, o ju PC - zemos. Ok. Zemos tai zemos. Bet kai pliaze uzsimanai uzkasti kokio greito maisto, - todel ir moki siek tiek brangiau nei PC, nes silta cebureka galesi valgyti jau po minutes sumokejes tarkim 2 eurus. Jei nori cebureku po 0,99 euro, arba - kibinu po 1,49 euro, susivyniok manatkes, apsirenk pilnai rubais, sesk i automobili (jei tik jis nepaliktas viesbucio ilgalaikio stovejimo aiksteleje),
mink - tebunie kad ir i Palangoje esanti "Lidl", - kuris, beje, Palangoje randasi LABAI toli nuo pajurio, nusupirk ten pora cebureku, uzsuk i namus - kad juos pasisildytum, ir is karto - namie suvalgyk, nes jei bandysi iki papludimio juos nusinesti ir juos ten suvalgyti, - jie jau bus atvese. Sutaupysi tokiu atveju 2,02 euro (nuo dvieju suvalgytu cebureku), taciau sugaisi valanda laiko, kuria - as asmeniskai - mieliau praguliu prie juros besidegindamas ir besimaudydamas juroje, bendraudamas su draugais ar - zaisdamas pliazo tinklini.
Yra dar viens aspektas - zmones, kurie gali sau leisti atostogauti Palangoje, jie turi TIEK pinigu, kad tie 2 eurai sumokami uz cebureka - tera smulkus arbatpinigiai... Siemeckos, taip sakant.
Tad "Lidl" nuolat pazeidineja si istatyma savo reklamose lygindama nepalyginamus dalykus.
Dar vienas momentas - palyginamoji "Lidl" reklama, kai parodoma, jog tarkim pas konkurentus uz 8,99 euro tegalima nupirkti 0,5 kg. kokios nors itin geros kavos, o "Lidl" atseit uz ta pacia suma "iseina daugiau" - visas pirkiniu krepselis i kuri ieina irgi 0,5 kg kavos (tik jau nebe kokybiskos - zinomo prekinio zenklo, tarkim, "Aroma Gold" Platinum, o kokio nors - lenkisko trupinto asfalto su kavos aromatu, bei priedo - kruva tokiu paciu - atlieku epiteto tevertu, - pigiausiu gretutiniu produktu - lenkiskos arbatos, kuri salia TIKROS arbatos net gulejusi nera, turkisku sausainiu, kuriuos padegus ziebtuveliu - jie dega kaip zvake - ilgai ir laimingai ir dar keletas niekam tikusiu beverciu niekuciu...
Kyla klausimas - kodel, jei jau taip norite parodyti ir irodyti savo prekybos tinklo kainu lygio zemuma nesiimate lyginti visiskai analogisku - tapaciu prekiu ir taipogi - ABIEJU prekybos tinklu AKCIJU laikotarpiu.
Atsakymas paprastas. Nes nieko is to nesigautu. Mat tiek "Lidl", tiek ir VISI KITI prekybos tinklai, savo "kozeriniu" akciju metu ISMETA keleta prekiu itin patrauklia kaina, tam kad atsiviliotu pirkejus i PC, - ir norint REALIAI sutaupyti - tenka apibegti beveik visus tinklus, visur "nugriebti nuolaidu ir geru kainu grietinele", nes nei "Lidl", nei jos konkurentai nera ir negali buti - vieninteliai rinkos lyderiai ir geriausiu pasiulymu teikejai.
Jei taip nutiktu, - konkurentai elementariai bankrutuotu ir beliktu "ant Lietuvos" - tas vienas-vienintelis didelis prekybos tinklas - kainu lyderis.
Geros dienos ir pagarba tiems, kam uzteko kantrybes perskaityti sia mikroekonomikos paskaita iki galo.
As pats - kadaise - (budamas 14-os metu) - pradejau savarankiska gyvenima nuo smulkaus asmeninio versliuko (prekiavau Siauliu centriniame turguje "Mars" produkcija.
Net neabejoju, - jei buciau gyvenes Palangoje - buciau ir ceburekais prekiaves papludimyje kiekviena vasara. Tad, kai prasidejo pirmoji "Lidl" reklamos akcijos "Cia tau ne "Lidl"" banga, zeminanti garbe ir oruma to paprasto paauglio (lietuvio - jaunojo verslininko), nesiojancio saules kaitroje po papludimi ceburekus, tai - mano akyse - "Lidl" nusirito zemiau plintuso, o nuo tada - niekada auksciau ir nebepakilo.
Juk tokiu budu "Lidl" parode savo arogancija, nepagarba smulkiesiems, ir taipogi, jau tada, eme lyginti nepalyginamus dalykus - neva kainos papludimyje dideles, o ju PC - zemos. Ok. Zemos tai zemos. Bet kai pliaze uzsimanai uzkasti kokio greito maisto, - todel ir moki siek tiek brangiau nei PC, nes silta cebureka galesi valgyti jau po minutes sumokejes tarkim 2 eurus. Jei nori cebureku po 0,99 euro, arba - kibinu po 1,49 euro, susivyniok manatkes, apsirenk pilnai rubais, sesk i automobili (jei tik jis nepaliktas viesbucio ilgalaikio stovejimo aiksteleje),
mink - tebunie kad ir i Palangoje esanti "Lidl", - kuris, beje, Palangoje randasi LABAI toli nuo pajurio, nusupirk ten pora cebureku, uzsuk i namus - kad juos pasisildytum, ir is karto - namie suvalgyk, nes jei bandysi iki papludimio juos nusinesti ir juos ten suvalgyti, - jie jau bus atvese. Sutaupysi tokiu atveju 2,02 euro (nuo dvieju suvalgytu cebureku), taciau sugaisi valanda laiko, kuria - as asmeniskai - mieliau praguliu prie juros besidegindamas ir besimaudydamas juroje, bendraudamas su draugais ar - zaisdamas pliazo tinklini.
Yra dar viens aspektas - zmones, kurie gali sau leisti atostogauti Palangoje, jie turi TIEK pinigu, kad tie 2 eurai sumokami uz cebureka - tera smulkus arbatpinigiai... Siemeckos, taip sakant.
Tad "Lidl" nuolat pazeidineja si istatyma savo reklamose lygindama nepalyginamus dalykus.
Dar vienas momentas - palyginamoji "Lidl" reklama, kai parodoma, jog tarkim pas konkurentus uz 8,99 euro tegalima nupirkti 0,5 kg. kokios nors itin geros kavos, o "Lidl" atseit uz ta pacia suma "iseina daugiau" - visas pirkiniu krepselis i kuri ieina irgi 0,5 kg kavos (tik jau nebe kokybiskos - zinomo prekinio zenklo, tarkim, "Aroma Gold" Platinum, o kokio nors - lenkisko trupinto asfalto su kavos aromatu, bei priedo - kruva tokiu paciu - atlieku epiteto tevertu, - pigiausiu gretutiniu produktu - lenkiskos arbatos, kuri salia TIKROS arbatos net gulejusi nera, turkisku sausainiu, kuriuos padegus ziebtuveliu - jie dega kaip zvake - ilgai ir laimingai ir dar keletas niekam tikusiu beverciu niekuciu...
Kyla klausimas - kodel, jei jau taip norite parodyti ir irodyti savo prekybos tinklo kainu lygio zemuma nesiimate lyginti visiskai analogisku - tapaciu prekiu ir taipogi - ABIEJU prekybos tinklu AKCIJU laikotarpiu.
Atsakymas paprastas. Nes nieko is to nesigautu. Mat tiek "Lidl", tiek ir VISI KITI prekybos tinklai, savo "kozeriniu" akciju metu ISMETA keleta prekiu itin patrauklia kaina, tam kad atsiviliotu pirkejus i PC, - ir norint REALIAI sutaupyti - tenka apibegti beveik visus tinklus, visur "nugriebti nuolaidu ir geru kainu grietinele", nes nei "Lidl", nei jos konkurentai nera ir negali buti - vieninteliai rinkos lyderiai ir geriausiu pasiulymu teikejai.
Jei taip nutiktu, - konkurentai elementariai bankrutuotu ir beliktu "ant Lietuvos" - tas vienas-vienintelis didelis prekybos tinklas - kainu lyderis.
Geros dienos ir pagarba tiems, kam uzteko kantrybes perskaityti sia mikroekonomikos paskaita iki galo.
o kaip IKI pardavineja prie prekes uzraso vieneto kaina tai zmogus ir ima viena preke ,o pasirodo rikia imti viena plius viena ,senute is kasos kulniuoja pasiimti i sale antros prekes su iki is vis kosmaras
Lidlas užsirovė
NEJUOKINKIT, VISOS REKLAMOS YRA DALINAI MELAS...- geras advokatas vien is ju sekimo ir grasinimo teismu galetu tapti milijonieriu.
Labiausiai savo idiotizmu istrigo sena sena STUMBRO reklama,- ju degtines butelys ir!!! ''--- TAI GERIAUSA KA TURIME LIETUVOJE'', dar buvo puiki kainos parduotuveje etikete , - "SALTAI rukyti UKININKO(!!!!) lasiniai...
Labiausiai savo idiotizmu istrigo sena sena STUMBRO reklama,- ju degtines butelys ir!!! ''--- TAI GERIAUSA KA TURIME LIETUVOJE'', dar buvo puiki kainos parduotuveje etikete , - "SALTAI rukyti UKININKO(!!!!) lasiniai...
„Lidl Lietuvai“ – 100 tūkst. eurų bauda už klaidinančią reklamą