Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
kaip gali būti klaidinanti reklama ?! nueini į maximą nuperki į lidl ir lygini kainas
@liucifer o praktiskiausi zmones renkasi uz "Norfos" (bomziukai - prie ju atlieku konteinerio)
Pirk sviestą už 0.99 eu !!! Skelbia Lidl reklamą. O kortelės apačioje, mažytėm mažulytėm raidėm parašyta - ,,nuolaida taikoma, jei pirkinių suma 30 eu,,...
Tai va. Ne kartą teko matyti, kaip žmonės (kurie netingi pažiūrėti į čekį) dėl tokios ,,reklamos, kelia vėjus. Vargšė kasininkė ne prie ko, bet Lidl vadovai - kiaulės. Be to stebina ir tokia ,,akcija,, - ,,antrai prekei -40 proc,,. Jūs bl deb il ai ? Kas tau mintyse skaičiuos, kiek kainuos ta ,,antra prekė,, ? Ar kalkuliatorių reikia traukti, kad sužinot ar apsimoka pirkti (gal kur kitur, be jokių ,,antrų prekių,, pigiau). ?
Algimantas Rusteika
4 d. ·
Matyte matau Jeruzalės prokuratoriaus, reicho, LTSR ar LR kokį nors „valstybės vyrą“: taigi viskas gerai, žmonės, tiesiog kai kurie nutarimai netobuli, bet mes juos patobulinsim! Bet tvarka mūsų visų gerovei ir tvarka turi būti! Argi norit betvarkės?
Galimybių pasai ir trėmimų trojkų nuosprendžiai buvo pagal taisykles, fiurerį patvirtino kancleriu pagal taisykles, niekieno nerinktas tapo „valstybės vadovu“ pagal taisykles.
Nacionalines valstybes ir tautas, šeimas ir šimtametes tradicijas sunaikins ir civilizaciją ištirpins migrantų antplūdžiuose pagal taisykles, kurias pataisys taip, kaip reikės..
Tai Jėzus Kristus buvo ne pagal taisykles. Vasario 16-ji, kovo 11-ji buvo ne pagal taisykles. Visi didieji pasaulio ir mūsų gyvenimo įvykiai, lemtingos permainos buvo ne pagal taisykles.
Kai sugalvotos taisyklės tampa aukščiau už žmogiškumą, šeimos vertybes, gyvenimo prasmę ir sveiką protą, ateina rutina, stagnacija, kūdros ramybė, dumblių laimė ir visuomenės mirtis.
Žmonės, fanatiškai besilaikantys taisyklių, kurių dar net nėra, bet jos įteigtos per žiniasklaidą kaip mąstymo modeliai ir pageidautini elgsenos stereotipai - beviltiški.
Aklai, negalvodami paklūstantys, kada reglamentavimų visiškai nereikia, situacijoje, kada taisyklės absoliučiai beprasmiškos ir nemokantys savarankiškai susivokti ir priimti sprendimo - beviltiški.
Nustatymai aukščiau sveiko proto, seniai neturintys nieko bendra su visuomenės sutartimi, kurių laikymasis yra tapęs pasąmoniniu įpročiu ir elgsenos pagrindu - orveliškos visuomenės ženklas.
Žmonėms priešiškas ir juos niekinantis, globalizmo finansuojamas diktatūros aparatas savo valdomų menkystų rankomis kasdien štampuoja vis naujas ir naujas taisykles, draudimus, tvarkas ir baudas.
Aklas, bukas žmonių paklusnumas taisyklėms, tapęs įpročiu, kai jos absoliučiai nereikalingos - visų valdžių, diktatūrų ir autokratijų svajonė.
Nes kam ta sąžinė ir protas, laisvas apsisprendimas, reikalaujantis atsakomybės, jei galima būti tik aklu vykdytoju, sraigteliu? Juk taip patogu! Ir svarbiausia – nieko nereikia galvoti ir niekada nebūsi kaltas!
Šiaip tai net kariuomenėje, kare ne visada būtina laikytis įsakymų. Nes susiklosčius situacijai, kuri planuojant veiksmus nebuvo numatyta, jie gali tapti beprasmiški ir net kenksmingi.
Ir karininkai, dalinių vadai apmokomi mūšyje elgtis pagal aplinkybes ir priimti sprendimus savarankiškai, atsižvelgiant į iškeltą užduotyje tikslą.
Juk kaip miela aukoti tikslą dėl priemonės, prasmę dėl beprasmiškos rutinos! Apima toks fainas vergų saugumo, pasitenkinimo paklusus ponui jausmas!
Lidl - blogiausias (visom prasmėm - aptarnavimu, kainom, kokybe) tinklas. Blogesnis net už Aibę.
@Faktas --- DARZINE...
@Faktas Pritariu. Visi kiti tinklai vienaip ar kitaip stengiasi pagerinti, patobulinti savo procesus, aptarnavimą, ką jau kalbėt apie švaros ir tvarkos palaikymą parduotuvėse. Per Kalėdas gavome 200 eur lidl dovanų kuponą, bet lig šiol dar jo neišleidau, nes parduotuvės yra tragiškos. Pirmiausia tai purvinos grindys, išdrabstytos prekės, jeigu užsikišo taromatas, tai tikėkis palaukti ir 10-15 kol kas nors teiksis jį patvarkyt. Kasose dirba vienas darbuotojas, kasos tragiškai nepatogios - prekes skuba grūsti į mažą plotą iš kurio sunku susirūšiuoti prekes į maišelius, todėl tenka viską mesti belekaip, plyšta pakuotės susispaudžia daržovės, ledai. Užstatytos prekių lentynos visokiais vežimėliais su pildomomis prekėmis, tad prieti prie norimos lentynos nepavyksta, nes darbuotojai kurie užsiėmę prekių papildymų net nesiteikia leisti pasiimti nrimos prekės. Akciinių ir kuponinių prekių nebūna 50 proc, tuščios lentynos. Jei nerandi kažkokios norimos prekės, dažniausiai alternatyvos nėra, kaip kituose centruose. Taigi, visa šita neigiama moralinė atmosfera atgrąsė nuo šios parduotuvės lankymo, nesinori grįžti sugadinta nuotaika. Apsipirkimas turi būti malonus ir patogus, o dėl kelių sutaupytų eurų - nesižeminsiu. LIDL turi suvokti, kad čia ne prancūzija ar vokietija, kur viskas parduotuvėse belekaip, o čia, Lietuvoje yra labai gerai ir kokybiškai dirbančių centrų, užsieniečiai atvažiavę pirmus kartus aikčioja iš nuostabos, kokie puikūs mūsų prekybos centrai.
Ar teisingai reklamuoja tai už 500gramų,tai už 300gramų,tai vėl keičia.Gal reklamuoti pvz pastoviai už kilogramą,ar vienetą
Kas tie 100 000eu jei suklaidine uzdirbome 1000 000eu :)
O kaip vaistines euro,reklamuoja ""sveikos kainos"kokios tos yra sveikos kainos,dar tokiu sveiku kainu ,negirdejau!!!!!
@As O ten ištisinis melas. galeciau su pavyzdžiais aprasyti bet tingiu veltui laika gaišti
Juk čia landsvergija ir TEMIDE senai po dedules tvarto mešlu uzkasta.
Baisios tos LIDL reklamos .... "Cia tau ne LIDL"
@LIDL plus

As pats - kadaise - (budamas 14-os metu) - pradejau savarankiska gyvenima nuo smulkaus asmeninio versliuko (prekiavau Siauliu centriniame turguje "Mars" produkcija.

Net neabejoju, - jei buciau gyvenes Palangoje - buciau ir ceburekais prekiaves papludimyje kiekviena vasara. Tad, kai prasidejo pirmoji "Lidl" reklamos akcijos "Cia tau ne "Lidl"" banga, zeminanti garbe ir oruma to paprasto paauglio (lietuvio - jaunojo verslininko), nesiojancio saules kaitroje po papludimi ceburekus, tai - mano akyse - "Lidl" nusirito zemiau plintuso, o nuo tada - niekada auksciau ir nebepakilo.

Juk tokiu budu "Lidl" parode savo arogancija, nepagarba smulkiesiems, ir taipogi, jau tada, eme lyginti nepalyginamus dalykus - neva kainos papludimyje dideles, o ju PC - zemos. Ok. Zemos tai zemos. Bet kai pliaze uzsimanai uzkasti kokio greito maisto, - todel ir moki siek tiek brangiau nei PC, nes silta cebureka galesi valgyti jau po minutes sumokejes tarkim 2 eurus. Jei nori cebureku po 0,99 euro, arba - kibinu po 1,49 euro, susivyniok manatkes, apsirenk pilnai rubais, sesk i automobili (jei tik jis nepaliktas viesbucio ilgalaikio stovejimo aiksteleje),
mink - tebunie kad ir i Palangoje esanti "Lidl", - kuris, beje, Palangoje randasi LABAI toli nuo pajurio, nusupirk ten pora cebureku, uzsuk i namus - kad juos pasisildytum, ir is karto - namie suvalgyk, nes jei bandysi iki papludimio juos nusinesti ir juos ten suvalgyti, - jie jau bus atvese. Sutaupysi tokiu atveju 2,02 euro (nuo dvieju suvalgytu cebureku), taciau sugaisi valanda laiko, kuria - as asmeniskai - mieliau praguliu prie juros besidegindamas ir besimaudydamas juroje, bendraudamas su draugais ar - zaisdamas pliazo tinklini.

Yra dar viens aspektas - zmones, kurie gali sau leisti atostogauti Palangoje, jie turi TIEK pinigu, kad tie 2 eurai sumokami uz cebureka - tera smulkus arbatpinigiai... Siemeckos, taip sakant.

Tad "Lidl" nuolat pazeidineja si istatyma savo reklamose lygindama nepalyginamus dalykus.

Dar vienas momentas - palyginamoji "Lidl" reklama, kai parodoma, jog tarkim pas konkurentus uz 8,99 euro tegalima nupirkti 0,5 kg. kokios nors itin geros kavos, o "Lidl" atseit uz ta pacia suma "iseina daugiau" - visas pirkiniu krepselis i kuri ieina irgi 0,5 kg kavos (tik jau nebe kokybiskos - zinomo prekinio zenklo, tarkim, "Aroma Gold" Platinum, o kokio nors - lenkisko trupinto asfalto su kavos aromatu, bei priedo - kruva tokiu paciu - atlieku epiteto tevertu, - pigiausiu gretutiniu produktu - lenkiskos arbatos, kuri salia TIKROS arbatos net gulejusi nera, turkisku sausainiu, kuriuos padegus ziebtuveliu - jie dega kaip zvake - ilgai ir laimingai ir dar keletas niekam tikusiu beverciu niekuciu...

Kyla klausimas - kodel, jei jau taip norite parodyti ir irodyti savo prekybos tinklo kainu lygio zemuma nesiimate lyginti visiskai analogisku - tapaciu prekiu ir taipogi - ABIEJU prekybos tinklu AKCIJU laikotarpiu.

Atsakymas paprastas. Nes nieko is to nesigautu. Mat tiek "Lidl", tiek ir VISI KITI prekybos tinklai, savo "kozeriniu" akciju metu ISMETA keleta prekiu itin patrauklia kaina, tam kad atsiviliotu pirkejus i PC, - ir norint REALIAI sutaupyti - tenka apibegti beveik visus tinklus, visur "nugriebti nuolaidu ir geru kainu grietinele", nes nei "Lidl", nei jos konkurentai nera ir negali buti - vieninteliai rinkos lyderiai ir geriausiu pasiulymu teikejai.

Jei taip nutiktu, - konkurentai elementariai bankrutuotu ir beliktu "ant Lietuvos" - tas vienas-vienintelis didelis prekybos tinklas - kainu lyderis.

Geros dienos ir pagarba tiems, kam uzteko kantrybes perskaityti sia mikroekonomikos paskaita iki galo.
o kaip IKI pardavineja prie prekes uzraso vieneto kaina tai zmogus ir ima viena preke ,o pasirodo rikia imti viena plius viena ,senute is kasos kulniuoja pasiimti i sale antros prekes su iki is vis kosmaras
Lidlas užsirovė
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų