Pavyzdžiui, iki šiol prekių kategorijas „Lidl“ savitarnos kasa atvaizduodavo paveiksliukais. Naujoje sistemoje yra piktogramos.
Keičiasi ir kai kurie kategorijų pavadinimai – pvz., vietoje „Kepyklos gaminiai“ atsiranda „Kepiniai.
Be to, sistemoje atsiranda ir nauja prekių kategorija „Cigaretės“. Iki šiol tokios prekių kategorijos nebuvo, norint nusipirkti tabako gaminių, jų reikėjo gyvai paprašyti savitarnos kasas aptarnaujančio darbuotojo.
Ne visiems pirkėjams iš pirmo karto pavyksta sklandžiai pasinaudoti nauja savitarnos kasų sistema. Dėl to tikėtina, kad bent pradžioje, kol pirkėjai prie jos pripras, prie savitarnų jie gali užtrukti ilgiau nei paprastai.
„Lidl Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Lina Skersytė naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad naujovės ruošiamos visose jos atstovaujamo prekybos tinklo parduotuvėse ir jų savitarnos kasose.
„Nuolatos analizuojame savo klientų apsipirkimo patirtį ir diegiame naujoves, kurios apsipirkimo procesą padarytų dar greitesniu ir patogesniu.
Šiuo metu naujose mūsų parduotuvėse yra diegiama atnaujinta savitarnos kasų sistema, palaipsniui ji diegiama ir jau anksčiau veikiančiose mūsų parduotuvėse“, – paaiškino L. Skersytė.
Ji tikino, kad atnaujinta sistema leis klientams apsipirkti dar greičiau dėl jautresnio ir patogesnio ekrano, lengviau susirasti sistemoje reikiamas prekes ir pan.
„Apskritai pastebime, kad naudojimasis savitarnos kasomis auga ir jas renkasi vis daugiau pirkėjų, įvairaus amžiaus kategorijose. Būtent todėl nuolat tobuliname savitarnos kasas, kad jomis naudotis būtų kuo patogiau.
Pastebime, kad pirkėjai savitarnos kasas ypač renkasi dėl greito apsipirkimo – esame suskaičiavę, kad vidutiniškai apsipirkimas savitarnos kasose trunka vos 2 minutes“, – pasakojo L. Skersytė.