Dėl COVID-19 išaugus kremavimo apimtims ir kartu sugriežtinus tvarumo reikalavimus Suvalkuose veikiantis krematoriumas kremavimui kurį laiką nepriėmė tam tikro tipo dalies karstų, kuriuose atvežami palaikai.
Laikantis deramos pagarbos, krematoriumo darbuotojai palaikus su įkapėmis prieš kremavimą perkeldavo į lako ir kitų aplinkai nedraugiškų medžiagų neturintį karstą.
„Suprantame, kad karstai buvo skirti kremavimui. Tačiau tam neįvykus, morališkai garbinga yra grąžinti mirusiųjų artimiesiems pinigus už dalį paslaugos, kuria jie nepasinaudojo. Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir labai atsiprašome klientų“, – sako Laidojimo paslaugų centro direktorius Arūnas Žilionis.
Laidojimo paslaugų centras jau susisiekė su tais klientais, kurie anksčiau šiais metais užsakė kremavimo reikalavimų nebeatitikusius karstus. Jiems bendrovė grąžins dalį pinigų už nepilnai suteiktą paslaugą. Jei buvote įmonės klientas, tačiau skambučio negavote, nieko papildomai daryti nereikia – jums paslauga buvo suteikta pilnai.
Anot A. Žilionio, pinigai bus grąžinti kaip įmanoma greičiau. Jei atsiras tokių klientų, kurie pinigų nenorės atgauti – žmonės galės nurodyti kokiai labdaros organizacijai skirti lėšas.
„Esame atsakinga įmonė, taikanti aukščiausius skaidrumo standartus. Suprantame, kad atsisveikinimo su mylimu žmogumi akimirka yra skaudi, todėl siekiame šį nesusipratimą išspręsti kuo jautriau“, – tikina A. Žilionis.
Šiuo metu įmonėje tęsiamas vidinis patikrinimas, siekiant nustatyti ar susidariusia situacija nebuvo piktnaudžiaujama.