„Kauno „Akropolio“ rezultatai praėjusiais metais ne tik pasiekė priešpandeminį lygį, tačiau ir pagerino ankstesnius rekordus“, – pranešime komentavo Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
Populiariausios tarp Kauno „Akropolio“ lankytojų pernai buvo mados ir grožio prekių parduotuvės, sugeneravusios net 40 proc. visos metinės apyvartos. Pasak B. Kuodytės, tai atitinka prekės ženklo pozicionavimo strategiją ir prekybos centro prioritetus – pernai Kauno „Akropolyje“ duris atvėrė keliolika naujų ar atsinaujinusių mados ir grožio parduotuvių.
Kauno „Akropolyje“ pernai ženkliausiai apyvarta augo kosmetikos ir parfumerijos segmente – 18 proc. Juvelyrikos ir dovanų srityse fiksuotas 15 proc. apyvartų augimas, restoranų ir kavinių – 14 proc., knygų ir kanceliarinių reikmenų – 13 procentų. Augimas fiksuotas ir vaikų prekių, drabužių, apatinio trikotažo, sporto ir laisvalaikio, avalynės, technikos bei kitose srityse.
Pasak B. Kuodytės, keitėsi ir lankytojų vartojimo įpročiai – atvykę į prekybos centrą klientai jame praleidžia daugiau laiko, vieno apsilankymo metu atlieka daugiau apsipirkimų. Konversijos rodiklis viršija 100 proc. – tai net 20 proc. daugiau nei prieš pandemiją. 2023 m. kone visuose segmentuose taip pat augo prekių krepšelis (vieno pirkimo metu išleidžiama vidutinė suma), o apsipirkimų skaičius Kauno „Akropolyje“ didėjo 5 proc., lyginant su ankstesniais metais.
Augimo tendencijas prekybos centrui pavyko išlaikyti ir gruodį, kuris prekyboje kasmet būna pats intensyviausias. Juvelyrikos ir dovanų segmente šį mėnesį fiksuotas net 25 proc. apyvartos augimas, beveik penktadaliu (19 proc.) augo technikos ir elektronikos parduotuvių apyvarta, po keliolika procentų išaugo kosmetikos ir parfumerijos (17 proc.), restoranų ir kavinių (13 proc.), drabužių parduotuvių (12 proc.) apyvartos, lyginant su gruodžio mėnesiu 2022 m.
Prekybos centras Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“ ir yra valdomas bendrovės „Newsec“.