• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kasos aparatus parduotuvėms tiekiančios ir aptarnaujančios įmonės „Universalios valdymo sistemos“ (UVS) vadovas sako, kad nesklandumų įrenginiai patyrė dėl techninių priežasčių, jos nebuvo susijusios su galima kibernetine ataka.

Kasos aparatus parduotuvėms tiekiančios ir aptarnaujančios įmonės „Universalios valdymo sistemos“ (UVS) vadovas sako, kad nesklandumų įrenginiai patyrė dėl techninių priežasčių, jos nebuvo susijusios su galima kibernetine ataka.

REKLAMA

Dėl kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį buvo sutrikusi „Maximos“ ir kai kurių kitų šalies prekybininkų veikla.

„Mūsų techninis skyrius tiksliai žino ir nustatė tą priežastį. Ji yra giliai techninė. Aš tiesiog dabar komentuoti nesijaučiu pilnai žinantis visą situaciją, kad iki galo komentuočiau. Mano nuomone, reikia pirmiausia pašalinti ir paskui mes aiškinsimės, kad čia įvyko ir kaip“, – lrt radijui sakė UVS vadovas Igoris Ruginis.

„Mes dabar nematome požymių incidento iš išorės kažkokios atakos“, – paklaustas, ar gedimo negalėjo lemti įsilaužimas iš šalies, teigė jis. 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak I. Ruginio, šiuo metu atkurtas apie 70 proc. įmonės aptarnaujamų kasos aparatų darbas, o pirmadienį dėl techninių kliūčių gedimams paveikus apie trečdalį įmonės klientų, negalėjo dirbti daugiau nei 200 parduotuvių.

REKLAMA

„Esmė tame, kad metus mes perlipome – sutrikimas užfiksuotas sausio 2-ąją dieną, o ne 1-ąją. Tai paveikė maždaug trečdalį mūsų klientų. Gedimas yra rimtas, didelis ir toks incidentas mūsų istorijoje yra pirmą kartą. Sakyčiau, kad kol kas mes sugebame greitai reaguoti ir tuos gedimus šaliname“, – teigė UVS vadovas. 

Anot jo, sutrikimai daugiausia palietė įmonės klientus Lietuvoje. 

„Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje, Lenkijoje ir kitose šalyse, kur mes dirbame, tai yra mažiau negu vienas procentas sutrikimų“, – sakė verslininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Jis neatmetė, jog UVS klientams turės atlyginti dėl gedimų patirtus nuostolius.

„Be abejo, kažkokių sprendimų reikės imtis, negaliu dabar komentuoti, kokie jie bus. Mūsų pirma užduotis dabar yra pašalinti incidentą pilnai iš visų Lietuvos tinklų, o paskui jau mes sėsime prie stalo su klientais, partneriais ir derinsime tolimesnę žalą, atlyginimus ir panašiai“, – teigė I. Ruginis.  

Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikė daugiau nei 100 „Maxima“ parduotuvių, o gedimus taip pat pajuto ir kiti įmonės UVS klientai, tarp jų – drabužių prekybininkė „H&M“, „Drogas“ bei kitos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų