Dažnai motyvuotas darbuotojas savo darbo rezultatais nori pralenkti net savo darbdavį. Gali kilti klausimas, kodėl svarbu konkuruoti su darbdaviu. „Forbes“ pateikia atsakymą. Konkuruodami Jūs stengsites puikiai atlikti savo darbą. Tai bus stiprus stimulas puoselėti stiprius tarpusavio santykius. Esant tokiai draugystei lengviau ir kopti karjeros laiptais.
„Forbes“ dalinasi praktiniais patarimais, kuriuos įgyvendinus, būtų galima konkuruoti net su jūsų darbdaviu.
1. Atlikite savo darbą puikiai
Iš pirmo žvilgsnio, tai gali atrodyti visai elementarus patarimas. Tačiau dažnai pamirštama tai daryti nuolat. Neabejojame, kad jūsų pastangas darbdavys jeigu ne iš karto, bet ilgainiu tikrai įvertins. Gerai dirbantis darbuotojas įgauna pasitikėjimą, o darbdavys tuo pačiu labiau gali koncentruotis ties savo darbais, o ne dar ir rūpintis, kad kiti darbuotojai laiku ir kokybiškai atliktų savo darbus.
2. Pažinkite savo darbdavį
Tik pradėjus dirbti, visų pirma aptarkite, kaip jis mėgsta komunikuoti. Kitais žodžiais tariant, kokiais būdais dažniausiai komunikuoti – telefonu, el. paštu ar akis į akį. Nepamirškite, kad efektyvi komunikacija kurs stiprų tarpusavio ryšį.
3. Palaikykite darbdavio profesinius tikslus
Visų pirma išsiaiškinkite, kokie yra jūsų darbdavio profesiniai tikslai ir, galiausiai, sugalvokite, kokiais būdais jūs galėtumėte prisidėti prie jų įgyvendinimo.
4. Savo darbdaviui būkite ištikimas
Ištikimybė reiškia atsidavimą ir nuoširdumą, atvirumą. „Forbes“ pataria: niekada nešnekėkite su savo kolegomis, jums visiems esant kontoroje, apie jį. Jeigu tik yra kokia problema, tiesiai, be tarpininkų ir kalbėkitės su juo. Tokiu būdu jūs išsaugosite pagarbą jam. Pokalbiai tarp jūsų ir darbdavio dažnu atveju turi ir likti tik tarp jūsų.
5. Būkite iniciatyvus
Iniciatyva darbe visada yra sveikintina. Tačiau svarbu nepamiršti, kad turite taip pat tausoti savo energiją kitiems svarbiems būtiniems darbams.
6. Ieškokite išeičių iš problemų
Negalvokite, kad darbdavys turi išpręsti visas problemas. Stenkitės ir patys ieškoti sprendimų iš sudėtingų situacijų.
7. Rodykite stiprų susidomėjimą kompanija, kurioje dirbate
Geriau pažindami ir suprasdami kompaniją, kurioje dirbate, geriau atliksite savo darbus.