Vilniuje gyvenanti Andra portalui tv3.lt dalijosi įtarimais, kad „Bolt“ vairuotojas pasisavino jos gimtadienio dovaną.
„Gegužės 10 d. per mano gimtadienį draugė per „Bolt“ vairuotoją išsiuntė man dovaną. Ji pasakė, kelintą valandą jis bus prie mano namų. Likus kelioms minutėms, mano draugas nusileido į apačią ir laukė vairuotojo lauke, prie daugiabučio. Tačiau jis nepasirodė, iš karto jam paskambinome. Vairuotojas tikino, kad jo niekas nelaukė, tai jis dovaną paliko tiesiog stovėjimo aikštelėje, netoli šiukšliadėžių.
Mes apėjome visą kiemą, apžiūrėjome šiukšliadėžes, bet dovanos neradome. Be to, kaip iš vis įmanoma sugalvoti ir dovaną tiesiog palikti gatvėje. Man net nekyla abejonių, kad vairuotojas tiesiog pasisavino mano gimtadienio dovaną“, – piktinosi mergina.
Jos draugė susisiekė su „Bolt“, tačiau pagalbos ji nesulaukė.
„Jai buvo pasakyta, kad reikėjo išsikviesti vairuotoją, kuris teikia siuntų vežimo paslaugas, o jeigu išsikvietė paprastą vairuotoją, tai ji yra pati kalta.
Į policiją irgi nesikreipėme, nes nebesinorėjo gadintis gimtadienio. Ir taip pusę dienos bandėm skambinti vairuotojui, po to – „Bolt“ atstovams. Ir galiausiai nieko nepešėme, todėl nusprendėme nesigadinti gimtadienio nuotaikos dar ir su policija“, – pasakojo Andra.
Merginos draugė dovaną įvertino daugiau nei 200 eurų.
„Maišelyje buvo „Crème de la Crème“ kvepalai, kosmetika, saldumynai iš Italijos ir atvirukas. Tačiau svarbiausia ne pinigai. Dovana kur kas brangesnė emocine prasme. Dabar tiek mano draugei, tiek man buvo sugadinta diena ir ne bet kokia, bet gimtadienis.
Vairuotojui turėtų būti gėda apvogti žmogų ir dar jo gimtadienio dieną. Tikriausiai jis tuos kvepalus padovanojo savo žmonai ar draugei. Jeigu jam tiek tereikia – tegu“, – piktinosi mergina.
Anot jos, labiausiai nustebino „Bolt“ platformos pozicija.
„Nesuprantu, kodėl jie tokių vairuotojų tiesiog neužblokuoja ir nebeleidžia naudotis platforma. Ir ar neturėtų būti skiriama kažkokia kompensacija už prarastą dovaną?
Turbūt laukiama, kol vairuotojai ims vogti tiesiai iš keleivių“, – svarstė Andra.
Vairuotojai – ne kurjeriai, siūlo kreiptis į policiją
„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius komentuodamas šią situaciją teigė, kad „Bolt“ vairuotojai yra pavežėjai, todėl jie neteikia kurjerio paslaugos.
„Klientas, kuris nori užsakyti kelionę daikto transportavimui, yra visiškai atsakingas, kad daiktas būtų paimtas kelionės pabaigoje. Atkreipiame dėmesį, kad tą daryti reikėtų tik programėlėje pasirinkus kategoriją „Siuntinys”.
Situacijose, kai keleivis nesutaria su vairuotoju, visada stengiamės išklausyti abiejų pusių versijas. Taip pat edukuojame vairuotojus apie skirtingose kelionių kategorijose taikomas taisykles ir kada derėtų atšaukti užsakytą kelionę – pavyzdžiui, kai keleivis nori vežti siuntinį arba nepilnametį be vaikiškos kėdutės nepasirinkęs atitinkamos kategorijos“, – komentavo bendrovės vadovas.
Anot jo, programėlėje yra sudarytos visos sąlygos susisiekti su vairuotoju ir taip atgauti automobilyje paliktus daiktus.
„Tačiau įtarus vagystę, visada patariame vartotojams apie įvykį pranešti policijai“, – siūlė A. Pacevičius.