Pasak savivaldybės, rekonstrukcijos metu numatyta sutvarkyti 5,6 kilometrų plento ruožą nuo Kairėnų gatvės iki Vilniaus miesto ribos. Važiuojamoji gatvės dalis bus išplatinta nuo dviejų iki keturių juostų. Taip pat bus nutiestas dvipusis dviračių takas.
Numatomi eismo ribojimai
Sostinės savivaldybė praneša, kad dėl paruošiamųjų darbų nuo Kairėnų gatvės iki Vilniaus miesto ribos greitis šiuo metu ribojamas iki 50 kilometrų per valandą. Nuo Rudausių Sodų 7-osios gatvės eismas bus nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą.
Taip apt artimiausiu metu bus ruošiamasi ir Kairėnų gatvės bei Nemenčinės plento sankryžos pertvarkymui į šviesoforu reguliuojamą sankryžą.
Tvarkant šią plento dalį, kaip nurodoma išplatintame pranešime, nuo balandžio 15 dienos iki rugpjūčio mėnesio automobilių eismas bus nukreiptas į priešpriešinę eismo juostą. Dešinėje plento pusėje esantis pėsčiųjų ir dviračių takas bus uždarytas ir eismas nukreiptas į kairiąją plento pusę.
Anot savivaldybės, iš abiejų plento pusių laikinai bus perkeltos ir „Veržuvos“ viešojo transporto stotelės.
Sankryžos bus modernizuotos
Nemenčinės plente numatoma įrengti penkias šviesoforais reguliuojamas sankryžas ties Kairėnų, Balžio, Lakštingalos sodų, Antavilių, Antavilių Sodų 1-ąją gatvėmis. Ties Balžio gatve sankryža bus žiedinė.
Taip pat ties Karačiūnų gatve bus įrengtas šviesoforas pėstiesiems, o ties Kairėnų, Karačiūnų ir Laurų gatvėmis – triukšmą slopinančios sienelės.
Plentas driekiasi per miškingą vietovę, todėl, kaip pažymima pranešime, ruošiantis rekonstrukcijai nuo balandžio 15 dienos rangos konkursą laimėjusi bendrovė „Eurovia Lietuva“ šalins nesaugotinus medžius, kurie patenka į inžinerinių tinklų apsaugos zonas.
Siekiant išplatinti plentą, pasak savivaldybės, teks šalinti ir daugiau medžių. Šie darbai vyks balandžio antroje pusėje.
Plento rekonstrukciją planuojama užbaigti 2026 metų pirmąjį pusmetį. Darbai kainuos apie 26,18 mln. eurų iš savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.