Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
GRYBU STRAIPSNIS
Lietuva - planeta Nibiru
Klounu valstybė ir klounu dyleriuuuu verslinyykų pezalai, kokie bl dokumentai ir service knygelė, ką jus ten uostot, geriat ar leidžiatės. Kalba ne apie audi bulka ir ne apie 1990, žiūri VIN ir viską matai, jei nemokat ar nesuprantat pasirinkit kokią bobą sus didesniais papais iš kokio Barbadoso, paaiškins jums nevispročiai autistai, muhahahahaaa
Kas iš šito straipsnio gaunasi apie Lietuvos problemas, padėjavimas eilinis. Po kurio niekada geriau nebūna.
Visam pasaulį viskas eina, praeina, tik Lietuvoje ne. Prigalvota reikalavimų, formų, parašų, kad iš viso šito čiulpti pinigus, bet galiausiai tvarkos nėra. Chaosas. Ir vėl sureguliuoti, sutvarkyti nėra kam... Arba nesugebam.
Tautovežių (VAG grupės) atstovas griausias. Visi kiti išskyrus Renault gali slėptis. Todėl yra aišku kodėl lietuviai mėgsta šių markių automobilius.
jei is turko Vokietijoj pirkai tai aik gaudyk veja geriau laukuos ir apie garantija pamirsk
Bet zurnalistu tupumas. Pinigus ima uz tai, kad nera garantinio lapo ir serviso istorijos, o jie klausineja apie perrasymus kazkokius. Galejo servisas išvis pasakyti, kad eik pats ir ieskokis techninio aptarnavimo įrašų, bet sutiko uz 150 eur padėti.
Veze ir veze tonom,man jau tada buvo keista
Jei kas suges vistiek turesi moketi, nes sakyus blogai eksploatavai ir esi kaltas. Man pvz prie gazo pedalo prasitryne tas veilokas, nors ten su koja negali niekaip priglausti ir pratrinti. Sako jau ne pirmas toks atvejis tam modeliui, bet gamykla sako netaikysim garantijos. Tai pasake kur nuvaziuoti ir sutvarko uz 50 eur. Stai ir garantija.
Įsigijus automobilį užsienyje – kliūtys Lietuvoje: štai ką turėtų žinoti kiekvienas vairuotojas