Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Yra teismo sprendimas. Kokius mitingus organizuojate ? Idijotai jus. Medziai invaziniai ir dar ant stogo! Jus savam prote ? Ar vel jums moka 100 euru uz mitinga ? Dabar gal daugiau ?
Galėjo būti viena iš priežasčių, naudojo automatinį nusileidimą t.y. Autopilota ir sutriko trupučiuką dėl kažkokių priežascių, tai įvertinę pakilo atgal ir nusileido rankiniu būdu. įprastai automatinį nusileidimą naudoja tik blogoms oro salygoms, kai prastas matomumas
jei oro uoste nusileido skrydis, o ne lėktuvas, tai neturiu, ką daugiau pridurti:)))
praskrido nulinį tašką, matyt štilis buvo
reklamu jei norit kad skaitytumem
Konservu politika dar ne prie to prives.
@Ricka
dėl to ir gimei su protine negale. Tavo vietai tik Karbauskio tvarte mėšlo kupetoje.
@Tavo motina sirgo sifiliu
uz motina aukssiausia bausme
@Tavo motina sirgo sifiliu
o tu seniai tame tvarte tupi? atrodo kad senoka
@Ricka
visiškas ligonis
Geras straipsnis - tikrinau, ar tai bus aprašyta žiasklaidoje. Buvau tame lėktuve. Esu turėjęs kelis šimtus skrydžių, patyręs kelis go-around, tai šis nusileidimas tikrai nebuvo "normalus", kaip kažkas komentuoja nuo sofos. Lėktuvo gale smūgis buvo gerai jaučiamas, ir buvo juntamai stipresnis, nei įprastai. Pradžioje maniau, kad buvo pastebėti paukščiai ant nusileidimo tako, ar kiti objektai, bet vėl pakilus pilotas tik sumurmėjo, kad "nepalankios vėjo sąlygos ir tuoj leisimės vėl".
Šoninio vėjo kaip ir nesijautė, spėju, kad kapitono padėjėjas tiesiog per greitai leidosi ir kapitonas nutraukė nusileidimą dėl rizikos važiuoklei (pagal flightware duomenis likus 90 sekundžių iki nusileidimo mūsų vertikalus greitis buvo minus 1000 pėdų per minutę, kas turėtų būti arti viršutinės leistinos ribos prieš nutupimą).
Būtų labai įdomu išgirsti Turkish Airlines komentarą, tikiuosi TV3 kreipsis dėl jo. Dėkui už straipsnį.
Šoninio vėjo kaip ir nesijautė, spėju, kad kapitono padėjėjas tiesiog per greitai leidosi ir kapitonas nutraukė nusileidimą dėl rizikos važiuoklei (pagal flightware duomenis likus 90 sekundžių iki nusileidimo mūsų vertikalus greitis buvo minus 1000 pėdų per minutę, kas turėtų būti arti viršutinės leistinos ribos prieš nutupimą).
Būtų labai įdomu išgirsti Turkish Airlines komentarą, tikiuosi TV3 kreipsis dėl jo. Dėkui už straipsnį.
@Edmundas
keliauninkas. Didelis. Keli šimtai skrydžių yra išties daug. Žinoma, reikia neužmirųti, kad go-around būna žvėriškai skirtingų. Bent jau P.Amerikoje ir Pietryčių Azijoje pačiam teko patirti vos ne tiek pat go-around landing, kiek ir take-off. Deja, dauguma jų tokie, kad nuo smugio, net daiktadėžės atsidaro.
@Edmundas
Jei kakutis neiskrito po smugio, reiskias kontaktas su nusileidimo taku nebuvo toks stiprus ir ziniasklaidai nevertejo apie tai rasyti. Tiesa, ar buvo jauciamas nemalonus kvapas lektuve ?
Negražu iš musės daryti dramblį ir sensaciją. Jei kažko nesuprantat,tai visai tylėkit. Arba rašo:visi sukrėsti. Ar nuo tokių antrasčių jaučiatės laimųngesni ir saugesni?
Iš jūsų neatidėliotinai reikia atimti žiniasklaidos priemonės licensiją! Na, kiek skaitytojams galima pudrinti smegenis?! Koks čia incidentas? Važiuoklė lūžo? Sparnu ar fiuzeliažu kliudė taką? Aviacijoje tokie įvykiai nėra priskiriami incidentams, nes tai yra visiškai normali tūpimo procedūra. Nedurninkit žmonių ir neišsigalvokit sensacijų! Geriau parašykit apie indėną, šikantį ant bedugnės krašto arba apie Karbauskį. Nuo jūsų tokių "sensacijų" jau darosi koktu.
@Ei, TV3
Neskaityk, jei nenori, bus kam idomu be taves, bet esi negatyvus bukas tipas, kurio laikas nieko nekainuoja
@Ei, TV3
Nei tu apie aviacija kanors rauki, nei tu gulėjas prie jos, taigi nesijausk cia nei mokytoju nei ekspertu
@Ei, TV3
Pats pyktis jau rodo Jusu nustatyma ,kuris nieko nereiskia. Sis laikrastis kaip ir kiti iesko sensaciju.
REKLAMA
REKLAMA
Incidentas Vilniaus oro uoste: lėktuvas trinktelėjo į žemę ir turėjo bandyti leistis antrą kartą