To nepadarius, sutartis automatiškai pratęsiama ir teks mokėti tokią pačią kainą, kaip iki šiol.
Gali būti, kad ji didesnė, nei galėtų būti, nes Valstybinė energetikos reguliavimo taryba skaičiuoja, kad šimtai tūkstančių gyventojų už elektrą permoka.
Jeigu vartotojai nepasirinks naujo plano, tokiu atveju jiems automatiškai įsigalios 12 mėn. planas.
„Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovė Dalia Bražiūnaitė atkreipia dėmesį, kad daugumai bendrovės klientų, kuriems baigiasi fiksuotos kainos planas, naujo plano pasirinkimas bus palankesnis – jie mokės mažiau.
Esą, apie 80 tūkst. bendrovės nepriklausomo tiekimo klientų, pasirinkę naują elektros tiekimo planą už kilovatvalandę mokės mažiau nei iki tol.
Taip yra, nes dabar „Ignitis“ turi kainos atžvilgiu palankesnį pasiūlymą ypač aktualų tiems, kam baigiasi fiksuotos kainos planas ir nuo 2025 m. sausio reikia pasirinkti naują.
Klientai, kuriems turimas fiksuotos kainos planas baigiasi šių metų pabaigoje, jau sulaukė informavimo trumposiomis SMS žinutėmis ar el. laiškais, apie tai, kad artėja turimo fiksuoto elektros energijos tiekimo plano laikotarpio pabaiga.
Klientai, gavę informaciją apie tai, kad artėja turimo elektros plano kainos fiksavimo laikotarpio pabaiga, teiraujasi ne tik kaip keisis kaina. Jiems rūpi ir tai, kodėl baigiasi turėtas fiksuotos kainos planas.
Pasak D. Bražiūnaitės, svarbu prisiminti, jog pati sutartis su nepriklausomu tiekėju yra neterminuota, tačiau terminuotas elektros tiekimo kainos fiksavimo laikotarpis – kuriam laikotarpiui sutarta, jog elektros tiekimo kaina nesikeis.
Tiekėjai nuolat ieško sprendimų, kaip pasiūlyti klientams geriausią kainą, todėl skiriasi pasiūlymų laikotarpiai, kartais geriausią pasiūlymą pavyksta pateikti ilgam kainos fiksavimo laikotarpiui.
Ar tokios sąlygos padarytos, kad lengviau apipist būrų klientus