• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų. Svarbu nepamiršti, kad prieš ateinant į padalinį būtina užsiregistruoti iš anksto, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Gyventojai, kuriems būtina apsilankyti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ir toliau galės tai padaryti be galimybių pasų. Svarbu nepamiršti, kad prieš ateinant į padalinį būtina užsiregistruoti iš anksto, rašoma pranešime žiniasklaidai.

REKLAMA

Nuo rugsėjo 13 d. įsigalios Vyriausybės nutarimas reglamentuojantis naujas pandemijos valdymo priemones – bus ribojamos veiklos ir paslaugos žmonėms be galimybių paso. Šie ribojimai neturės įtakos „Sodros“ paslaugoms – jos bus teikiamos tokiu pat būdu, kaip ir iki šiol.

Klientai galės apsilankyti „Sodros“ skyriuose net ir nepateikę galimybių paso, tačiau turės užsiregistruoti iš anksto, pasirinkę padalinį ir priėmimo laiką. Atvykus į „Sodrą“, būtina paisyti visų saugumo reikalavimų – dėvėti nosį ir burną dengiančią kaukę, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.

„Į „Sodros“ skyrius dažniausiai kreipiasi žmonės, kuriems būtinos kontaktinės paslaugos: senjorai, neturintys galimybės pateikti prašymo internetu, gyventojai, tvarkantys ypatingai svarbius reikalus dėl išmokų, įmokų, draudiminių įvykių.

REKLAMA
REKLAMA

Juos aptarnaujame gyvai, o išankstinės registracijos dėka galime geriau valdyti klientų srautus ir pasirūpinti gyventojų ir darbuotojų saugumu. Vis dėlto gyventojus, kuriems nebūtina atvykti į klientų aptarnavimo skyrius, raginame rinktis elektronines paslaugas“ – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

REKLAMA

Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija, paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.

Daugeliu klausimų konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4 tūkst. skambučių.

Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros sodra.lt/gyventojui arba sodra.lt/draudėjui  kiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų