Naujoji „Fiesta“ gaminama ant patikrintos gamintojo B modelių platformos, ant kurios taip pat sukonstruotas ir stilingasis „Ford Puma“ krosoveris. Klientams bus siūlomi trejų ir ketverių durų hečbekai, kurių įrangos lygį ir apdailą kiekvienas galės rinktis pagal savo stilių bei gyvenimo būdą.
Visi gamos modeliai išsiskirs nauju priekinės dalies dizainu, kuriame labiausiai pastebimas aukštesnis variklio dangtis ir didesnės radiatoriaus grotelės. Ovalo formos mėlynas „Ford“ logotipas nuo variklio skyriaus apdailos juostos perkeltas ant radiatoriaus grotelių. Taip formuojamas užtikrintas automobilio charakteris.
Dar didesnio solidumo „Fiesta“ suteikia ir standartinėje įrangoje siūlomi vientisą priekinės dalies profilį pabrėžiantys elegantiški LED žibintai. Standartiniai galiniai žibintai su juodu rėmeliu atrodo rafinuotai, o papildomai siūlomos LED šviesos įrėminamos analogiškos stiliaus aukščiausios kokybės juodos spalvos apdaila.
Naujos jėgainės, turinčios švelniojo hibrido technologiją
Naujoje „Fiesta“ gamoje efektyvumu išsiskiria „EcoBoost Hybrid“ versijos, sukurtos siekiant sumažinti eksploatacijos sąnaudas ir kartu užtikrinti šiam modeliui būdingą vairavimo malonumą. Sistemos pagrindas – įprastą generatorių pakeitęs integruotas, diržu varomas, pažangesnis jo analogas, kuris taip pat veikia ir kaip starteris. Drauge su oru aušinama 48 voltų ličio jonų baterija jis leidžia kaupti stabdymo metu įprastai prarandamą energiją.
Integruotas generatorius taip pat veikia kaip elektros variklis, išnaudojantis sukauptą energiją ir suteikiantis papildomą sukimo momentą įsibėgėjant. Regeneruojama elektros energija gali būti naudojama ir automobilio įrangai maitinti. Naujoji technologija taip pat leidžia itin greitai, vos per 350 milisekundžių, aktyvuoti variklį, todėl jis gali būti automatiškai išjungiamas riedant mažesniu nei 25 km/val. greičiu. Spaudžiant sankabą ši funkcija veikia net ir įjungus pavarą.
„Fiesta“ siūlomi naujieji 1 litro „EcoBoost Hybrid“ varikliai išvysto 125 ir 155 AG galią. Vidutinės silpnesnės versijos su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže degalų sąnaudos pagal WLTP bandymų ciklą siekia 4,9 l/100 km, o CO2 emisija – 111 g/km. Palyginti su įprastu 125 AG galios 1 litro „EcoBoost“ varikliu, švelnusis hibridas yra 5 proc. ekonomiškesnis ir tiek pat mažiau taršus. Miesto sąlygomis šis skirtumas siekia iki 10 proc.
Papildomai siūloma dvigubos sankabos automatinė „Powershift“ pavarų dėžė palaiko optimalius variklio sūkius ir taip sumažina degalų sąnaudas. Esant mažesniam nei 12 km/val. greičiui, dėl veikiančios automatinio variklio išjungimo sistemos padidėja ekonomiškumas vairuojant mieste. Vairavimo malonumą sustiprina automatinės pavarų dėžės teikiama galimybė greitai atlikti trigubą perjungimą į žemesnę pavarą. Tai itin praverčia ruošiantis lenkti.
Kukliausias gamoje 1 litro „EcoBoost“ variklis išvysto 100 AG. Vidutinės šio motoro degalų sąnaudos pagal WLTP ciklą siekia 5,2 l/100 km, o CO2 emisija – 118 g/km. Moderniame variklyje įrengta aukšto slėgio tiesioginio įpurškimo sistema, pritaikytas dvigubas kintamas paskirstymo velenų valdymas ir su alkūninio veleno sukimosi ašimi nesutampantis stūmoklio piršto tvirtinimas. Itin sklandžiai veikiantis variklis komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Komfortą užtikrinančios išmaniosios technologijos
„Fiesta“ modeliuose nuo šiol montuojamas 12,3 colio skystųjų kristalų prietaisų skydelio ekranas suteiks vairuotojams galimybę pagal poreikius pasirinkti rodomą informaciją, įskaitant navigacijos nuorodas. Taip pat jos numatytos svarbiausioms parinktims, pavyzdžiui, vairavimo pagalbų informacijai skirta speciali sritis.
Tarp pagrindinių diegiamų naujovių bus prisitaikančioji pastovaus greičio palaikymo sistema, turinti „Stop & Go“ funkciją, ir kelio ženklų atpažinimo sistema. Kartu veikdamos jos palaikys pasirinktą greitį ir saugų atstumą nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės. Spūstyje ši įranga taip pat automatiškai sustabdys automobilį, o transporto srautui pradėjus važiuoti – pajudins jį iš vietos.
Mieste vairuotojams taip pat padės aktyvioji parkavimo pagalba. Ši sistema užfiksuos laisvas tinkamo dydžio stovėjimo vietas ir automatiškai įvairuos automobilį vairuotojui tik valdant akceleratorių, stabdį ir įjungiant reikiamą pavarą.
Į bendrą technologijų, leidžiančių išvengti susidūrimų arba sušvelninančių jų pasekmes, komplektą įeina nematomų zonų stebėjimo sistema, veikianti važiuojant atbuline eiga, aktyviojo stabdymo ir eismo juostos palaikymo sistemos bei pagalba, padedanti išvengti susidūrimų su priekyje esančia transporto priemone ar pėsčiuoju.
Siūloma naujos kartos SYNC 3 multimedijos įranga leis vairuotojams valdyti garso sistemą, navigaciją ir susietus išmaniuosius telefonus naudojantis paprasčiausiomis balso komandomis. Su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ platformomis suderinama technologija per 8 colių centrinį jutiklinį ekraną gali būti valdoma tokiu pat būdu kaip ir išmanusis telefonas.
SYNC 3 įrangą turinčiuose naujuosiuose „Fiesta“ modeliuose nuo šiol taip pat veiks speciali įspėjimo funkcija, neleidžianti vairuotojams pamiršti ant galinės sėdynės palikto vaiko ar augintinio. Ši sistema automatiškai suveiks tuo atveju, jei kelionės pradžioje bus atidarytos galinės durys.
Norintiems papildomo komforto bus galimybė įsigyti belaidį išmaniųjų telefonų įkroviklį ir „Bang & Olufsen“ garso sistemą su 10 garsiakalbių, integruota žemųjų dažnių kolonėle ir 575 vatų galios skaitmeninį signalą apdorojančiu stiprintuvu.
Dar sportiškesnis karštas „Fiesta ST“ hečbekas
Drauge su standartinėmis modelio versijomis debiutavo ir „Ford Performance“ specialistų paruoštas sportiškas „Fiesta ST“ hečbekas.
Naujame išorės dizaine išsiskiria agresyvesnė priekinė galis su korio struktūros viršutinėmis ir apatinėmis radiatoriaus grotelėmis bei didelėmis šoninėmis oro įsiurbimo angomis. Pagrindinės „Fiesta ST“ radiatoriaus grotelės ir šoninės įsiurbimo angos dažomos išskirtine „Chrystaline Grey“ pilka, o aerodinamiškas priekinis aptakas, slenksčiai, galinis sparnas ir difuzorius – kėbulo spalva. Nuo šiol galima rinktis ir ryškiai „Mean Green“ žalios spalvos kėbulo apdailą.
Automobilyje įmontuotas 1,5 litro „EcoBoost“ variklis išvysto maksimalią 200 AG galią, esant 6 000 aps./min., o didžiausias sukimo momentas, gaunamas nuo 1 600 iki 4 000 aps./min. diapazone, padidėjo nuo 290 iki 320 Nm. Pagal jėgos veikimo kryptį susispaudžiančios spyruoklės ir dvigubos vamzdinės konstrukcijos priekiniai amortizatoriai leidžia važiuoti itin dinamiškai, o mėgstantys ypatingą tikslumą galės rinktis „Quaife“ mechaninį ribotos trinties diferencialą.
Naująjį „Ford Fiesta“ Lietuvoje bus galima įsigyti 2022 m.