„Dilmedos“ vadovas Mindaugas Vaitkūnas sako, kad į projektą ketinama investuoti 23 mln. eurų.
„Investicijos dar bus tikslinamos, nes projektas yra tik projektinių pasiūlymų stadijoje, lauksime, kol bus suderinta su Vilniaus miesto savivaldybe. Per pirmą ir antrą etapą planuojama pastatyti 16 tūkst. kv. metrų „stock-office“ patalpų. Preliminari investicija turėtų būti apie 23 mln. eurų“, – BNS sakė M. Vaitkūnas.
Įmonės užsakymu bendrovės „2 Bricks“ parengtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog 13,4 tūkst. kv. metrų ploto sklype ketinama statyti du dviejų aukštų 6,6 tūkst. kv. metrų ir 8,3 tūkst. kv. metrų bendro ploto pastatus su prekybos, sandėliavimo ir administracinėmis patalpomis.
M. Vaitkūno teigimu, projektas gali būti pradėtas įgyvendinti 2025 metais.
„Pradėti statybas planuojame kitų metų vasarą. (...) Tokio tipo projektus yra įprasta baigti per 12-18 mėnesių. (...) Jeigu pavyks pradėti vasarą, tai tikimės per 14 mėnesių, priklausomai, kaip suderins savivaldybė, – jeigu jau papulsime į trečią ketvirtį, tai tikėtina, kad tas procesas bus iki 2025 metų pabaigos“, – sakė įmonės vadovas.
Anot jo, bendrovė jau derasi su potencialiais nuomininkais, tačiau jų pavadinimų kol kas neatskleidžia.
„Turime susidomėjusių, nes pietinė miesto dalis dabar labai plečiasi, ypač Liepkalnio gatvė. Turim potencialių nuomininkų, kuriems galimai išnuomosim tas patalpas. Patalpų plotai bus labai lankstūs, tai dabar orientuojamės į įmones, kurios nori efektyvinti savo valdomus plotus iš kitų pramoninių mikrorajonų. Potencialių nuomininkų turim, bet kol dar vyksta derybos, pavadinimų atskleisti negalime“, – sakė M. Vaitkūnas.
Pastatų pirmuose aukštuose planuojami statybai ir sandėliavimui skirti plotai, antrame – prekybos ir biurų patalpos. Šalia ketinama įrengti 268 automobilių vietų.
Nekilnojamojo turto registro duomenimis, „Dilmeda“ sklypus Liepkalnio gatvėje valdo nuo 2023 metų rugsėjo.
50 proc. „Dilmedos“ akcijų priklauso „New Projects“, kurios vienintelė akcininkė yra Alina Ivanenko, po 25 proc. akcijų – M. Vaitkūno bendrovei „Moredus“ bei Dominyko Tomaševičiaus bendrovei „Jomi“.