Portale „Thisismoney.co.uk“ pasakojama istorija, kaip asmuo praleido savo suplanuotą skrydį dėl apsaugos patikrų, kai šioje vietoje susidarė didelė eilė žmonių.
„Atvykau į oro uostą daugiau kaip 2 valandas prieš mano skrydį, tačiau dėl didelių eilių nepasiekiau išvykimo vartų laiku ir praleidau savo skrydį.
Dėl to aš turėjau įsigyti naujus lėktuvo bilietus, tačiau ar yra koks nors būdas susigrąžinti prarastus pinigus
dVėlavau į skrydį namo, nes ilgiau nei valandą stovėjau saugumo eilėje, ar galiu reikalauti kompensacijos už patirtas papildomas išlaidas?“ – klausė laišką parašęs asmuo.
Tačiau, kaip rašoma publikacijoje, civilinės aviacijos administracijos atstovas pripažįsta, kad nors Jungtinės Karalystės oro uostai ir stengiasi užtikrinti sklandų darbą, tačiau kai kuriais atvejais pasitaiko tam tikrų problemų.
Mažai tikėtina, kad gausite kompensaciją?
Pasak jo, jei keleivis dėl susidariusios eilės prie saugumo patikros postų praleido skrydį, nors į oro uostą atvyko laiku, mažai tikėtina, kad oro bendrovė išmokės kompensaciją ar pasiūlys kitą nemokamą skrydį lėktuvu.
Visgi kai kuriais atvejais avialinijų bendrovės kai kuriais atvejais pasiryžta savanoriškai padėti keleiviams ir surasti alternatyvius skrydžius.
„Rekomenduojame keleiviams kreiptis į savo kelionių agentūrą arba oro linijų bendrovę, kad ši padėtų jiems rezervuoti kitą skrydį, tačiau už tai gali tekti papildomai susimokėti“, – teigė aviacijos atstovas.
Visgi, kaip rašoma publikacijoje, jei keleivis turi kelionės draudimą, jis turėtų susisiekti būtent su draudimo agentu ir išsiaiškinti, ar patirtos išlaidos konkrečiu atveju gali būti padengtos, be to, labai svarbu tokiu atveju išsisaugoti patirtų išlaidų kvitus.
O štai teisės ekspertas Adamas Johnsonas tikina, kad jei skrydis buvo praleistas dėl to, kad užtrukote patikrų postuose, tikėtis kompensacijos nevertėtų. Esą visą atsakomybę tokiose situacijose turi prisiimti patys klientai.
Tačiau teisės žinovas primena, kad tam tikrų veiksmų, kad atgautumėte prarastus pinigus, tikrai galima imtis.
„Kreipkitės į oro linijų bendrovę ir paaiškinkite savo situaciją. Nors ji ir neprivalo suteikti kompensacijos, tačiau, kaip geros alios gestą, gali pasiūlyti pagalbą arba grąžinti bent dalį pinigų“, – tikino jis.
Pasak teisės eksperto, jeigu turite papildomų įrodymų, galinčių pagrįsti, pavyzdžiui, kada tiksliai atvykote į oro uostą, tai taip pat bus naudinga aiškinantis tolimesnes iškilusios situacijos aplimkybes.