Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kaune pavyzdys 2 e, kokios pasekmes verslas rekia , gyventojai aplink vazuoja taip tik kamsciai dideje ir tarsa ir cia dauguma bandys apvazuot tuos mokamus kelius taip nukestes kiti keliai ir kitur bus tarsa .
9 mm patronas kainuoja apie 25 centus. Manau, pigiau būtų šaudyti apsivogusius valdžiagyvius, nei administruoti kelių mokestį.
@Lietuvis
Tu dar pridėk kurios tautos ar klasės atstovams skirti po 25 cnt. ir po kiek į dieną, po vieną ar po keletą?
@Nu jo
Tauta ar klasė? Rašo tau apsivogusiems po patrona. Tau yra skirtumas kurios tautos ar klasės atstovas yra vagis? Jeigu valstybė turėdama įstatyminis įrankius ir pareigūnus tiems įrankiams naudoti nesugeba sutvarkyti vagysčiu ir korupcijos, reiškia tie įrankiai neveikia, arba atiduoti ne į tas rankas. Tada tautai ir belieka patronai.
Kuro kainos auga , automobilio remonto kainos , kyla mokesciai kainos dar moket uz kelius kiek padides islaidos jau vakar straipsnis skurdas auga .
@Romas
- NĖR ČIA KO UBAGAMS VAŽINĖTI ,ATSIRADO, MAT PLIKBAJORIAI
@RIOMAS
Priversti vazuot duona uzsidirbt , duotu bazines pajamas , ar invalidumus taip maziau butu tu kledaru ir keliu negadintu ir nereiketu uz minimalke vergaut butu visiems daugiau naudos
@Romas
kad kainos kosmose, ir toliau jos nemazeja, paziureciau iš ko klerkynas gyventu,jei nebūtų auto ir jo surenkamų jau dabar mokesčiu, kuro, pvm, akcizu, detales, remontai, stovejimai, garažai, trinkeles, priedai, kvepalai...viskas ant auto stovi milžiniškos pramonės.
lietuva bananu respublika didziausia syknos skyle,mokesciai,mokesciai
Tokia kelių būklė, tai beveik tas pats by bis bus ir žvyrkeliais važineti, kad išvengti tu mokamų kelių. Arba šakia kelio važiuoti.
pas mus vasara priklojo puse kilometro asfalto su bangomis ir nieko npridave dabar vaziuoji blogiau nei zvirkeli
Bus viskas ok,pvz keliu kaina bus 100 mln pastato uz 400.arba stadiono kaina apie 150 mln.,ir nera nei pinigų nei stadiono.Laivas independent ispirko ne viena,o dabar išmoka penktam laivui.Tai yra normali biudzieto pinigų privatizavimo praktika
visokiais naujais stepukoneis bei fokspejais prie tu mokamu keliu
Kodėl įsigalėjo vogimas ? Matyt blogai dirba teisėsauga, trūksta darbuotojų, o gal jiems trukdoma ir neleidžiama dirbti. O jei yra teisėsaugoje tokių korumpuotų ir nesąžiningų, kaip seime, tokie tikrai tvarkos nepadarys. Reikia rimtų reformų, auditų, kad viską išsiaiškinti. Buvę valdžioje daug yra pridirbę, bei sukūrę neprotingų įvairių reformų, kurios tik trukdo, o nepadeda Lietuvai.Taip pat yra slepiami nuo žmonių sukurti nesąžiningi projektai, kurie sukurti pasipelnymo tikslais ir tai turėtu būti išaiškinti naujos valdžios. Tai turėtų nauja valdžia išsiaiškinti, tada atsirastų pinigų keliams
@Ar neperdaug mokesčių
O niekada nekilo mintis, kad "pavagiama" tiek pat, kiek ir bet kurioje kitoje veikloje? T.y., kad nuo kiekvienų išlaidų tam tikrą nedidelė dalis lėšų tiesiog pradanginama, nepriklausomai nuo veikos? Tai yra normalu bet kurioje pasaulio valstybėje. Lietuvos problema- ne taip menamos " vagystės", o tiesiog- pernelyg mažos išlaidos ir ilgalaikė valstybės valdymo problema? Tai susiję su trumparegišku požiūriu į valstybės valdymą ir ilgalaikės strategijos nebuvimu. Tas pats klausimas-ir energetikai ( skirstymo infrastruktūrai), ir keliams, ir geležinkeliams. Tiesiog tai yra patogios sritys - galima neskirti reikiamų lėšų ilgą laiką, o suprantančių pasekmes ir grėsmes, o svarbiausia - reikalingas investicijas sutvarkymui kiekis nėra didelis, jų balsą galima lengvai užgniaužti išvadinant juos vagimis, korupcionieriais ir kitais liaudžiai patraukliais epitetais. Ir kurį laiką netgi galima toleruoti avarijas, gedimus, aiškinant, kad "dirba visos brigados", "tiltų priežiūra vykdoma nuolatos" ar " tokios stiprios audros nebuvo 100 metų ". Po kokių 20 -30 metų paaiškėja, kad pagrindinis vagis - buvusios valdžios, pinigus leidusios ne visai būtiniems, tačiau greitai matomiems darbams, ES nemokamų pinigų nebelikę, o mes sėdim prie sukiužusios geldos, neturime pinigų jai remontuoti, o remontas- labai brangus. Čia analogija su neprižiūrimu automobiliu, tik istorija kiek ilgesnė. Galų gale paaiškėja, kad dėl nuolatinės nepriežiūros jo remonto kaina didesnė nei jo vertė, o neremontuoti neišeina, nes kitam nusipirkti lėšų nepakanka. Tada rėk nerėkęs "vagys, niekšai, plėšikai", o sprendimą priimti reikia. Ir kuo ilgiau atidėlioji, tuo brangiau tai ilgainiui kainuos.
paziurekit kur isleidzia tuos pinigus VIA Lietuva.Statoma begalke zenklu,per vienus jau nesimato kitu,uz zenkla jie skaiciuoja apie 300 eur.Vien atkarpoj nuo Kauno iki Kryzkalnio suskaiciavau apie 200 zenklu 'Zverys",vietoj to,kad statytu tvoras.Miestuose tu zenklu begale nereikalkingu,ar butina sankryzoj statyt net 8 zenklus 'pesciuju pereja".Lesos svaistomos ant saugumo saleliu,kuriu prikepta net laukuose ir uz jas ima vos ne simtatukstantines sumas.Kuoliukai su atsvaitais buvo statomi kas 100 metru,dabar pradejo statyt kas 50 metru,vel milijonai i bala.Cia tik keli pavyzdziai.
@beprotiskas lesu svaistymas
Klausyk. Ženklo pastatymas kainuoja 150-200 eurų. Tvoros už tiek išeina kokie 10-15 metrų. Klausimas- kiek kainuotų tvora, kai pinigų nėra???
@A
O kiek kainuoja vienas greičio matuoklis? ar ne 70-100 tūkst.?
@B
Realiai? Apie 25-30. 250 m2 asfalto. 30 metrų dviejų juostų siauro kaimo kelio.
Daugėja kalbų apie mokamus kelius: „Mažiau būtų vagių ir būtų gera būklė“