Grynasis pelnas sumažėjo 64 proc. iki 3,7 mlrd. eurų (4,1 mlrd. JAV dolerių), palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai rodiklį padidino visiška verslo Kinijoje „BMW Brilliance“ integracija.
Vis dėlto Miunchene įsikūrusios grupės veiklos pelnas šoktelėjo 58,5 proc. iki 5,4 mlrd. eurų, o jį didino ir toliau nemažėjančios automobilių kainos.
Tuo metu bendri transporto priemonių pardavimai per metus sumenko 1,5 proc. – Kinijoje sumažėjo 6,6 proc., o Europoje – 1,9 procento.
Europoje verslo „aplinka pasižymėjo aukšta infliacija ir didelėmis palūkanų normomis“, pažymėjo BMW.
Tuo tarpu Azijoje „koronaviruso pandemijos Kinijoje pasekmės pristabdė BMW grupės verslo plėtrą“.
Bendrovė buvo patenkinta veiklos rezultatais JAV, kur transporto priemonių pristatymai išaugo 11,4 procento.
Grupė taip pat daugiau nei dvigubai daugiau pardavė visiškai elektrinių transporto priemonių, kurie sudarė 11 proc. visų grupės pristatymų.