Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
ar nėra po kiliminio susitarimo didinti išmanių telefonų pardavimus? operatorius/ parduotuvė? kas gali paneigti? veiksmų apribojimas ir visiškas pririšimas prie elektroninės erdvės? kas atlygins žala, kai yra trukdžiai ir tose pačiose parduotuvėse pasigirta info, kad sutriko atsikaitymas: elektroninėmis priemonėmis? skatinimas atsiskaityti tik per bankus dabar ir per telefonų operatorius? Paslaugos brangs? Kodėl nestebina asmeninės informacijos nutekinimas? Kaltų nėra? Pats kaltas? klausimas tai kur pasirinkimo laisvė?
Ko jūs ten einat, jeigu nepatinka, eikit į kitas parduotuves, į turgų, dar yra ir Latvija, Lenkija, Baltarusija.
LIDL yra skilčiai (net bauda uz tai gavo). Ir nera jau pigiausia parduotuve. Kainos - IKI lygio.
Kartais ir telefoną pamiršti namuose, ne kartą buvo, kad Lidl parduotuvėj ir internetą sunkiai gaudo ir neatsidaro tie kuponai. Mulkinimas vyksta ir tiek, senjorai apsigauna daug kartų, nes neaiškiai ir tos nuolaidos surašytos, o pasirodo dar reik ir kuponus nuolaidom aktyvint. Nesamonė tikrai....
Tegul geriau Lidl'as susitvarko viduje...Paskutiniu metu ten tokia betvarkė - įėjimas paskendęs balose, lentynose prekės išmėtytos, sumaišytos, "sugrūstos" vienos ant kitų, praėjimai užgriozdinti, salės darbuotojos piktos {galbūt pervargusios}. Betvarkė tokia, kokios nerasi kituose PC. Todėl, gal vertėtų daugiau dėmesio skirti tvarkai ir pirkėjų patogumui?
Žmonės, kas rašot, rašykit tiesiai į pagrindinę Lidl būstinę, čia vietiniai tik akis išdraskys ir viskas, duos suprast , kad jūsų norai iš jūsų kvailumo kyla. Tiesiai į aukštas vadovybes, tegul priima sprendimus.
Visi būtinai į bankus, visiems būtinai išmanieji, kad tik kuo daugiau dedamųjų atsirastų tarp žmogaus uždirbtų pinigų ir to, ką jis už tuos pinigus perka.
Pažiūrėkit, kiek komentarų. Ir visi neigiami. Gal tik du teigiami, ir tai pačių darbuotojų. Tuos komentarus reikia persiųsti lygių galimybių kontrolierei ir vartotojų teisėms. Tegul pasijudina, gindami Lietuvos žmones. Juk sakoma: vartotojas visada teisus. O, pasirodo, diriguoja ir šokdina lidlas. Tai yra tyčiojasi iš pirkėjų.
Akivaizdu, kad prekybos tinklas stengiasi neįtikti pirkėjams. Spėju, kad ateityje arba šitų nesąmonių atsisakys, arba pralaimės konkurentams, kurie su pirkėjais pradės elgtis žmoniškai. Beje, kam ir tos savitarnos kasos? Kad pirkėjus už dyką priversti dirbti kasininkėmis?
Viršūnė, kai lidl veikėjai sugalvojo pirkėjams iškišti supuvusius vaisius ir daržoves, jų "asorti" sudėdami į popierinius maišelius ir atseit nuleisdami kainą!

Skaitomiausios naujienos




Į viršų