Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tik vagis gali klausti visą gyvenimą sąžiningai dirbančio žmogaus pinigų kilmės.
@Nes
Jo jo ir galvoja, kad sukčiai tokie kvaili ir parašys „šituos išviliojau iš senukų, čia dirbau šešėlyje, čia prekiavau narkotikais, čia pavogiau, čia reketavau etc.” Gi nebūna taip. Tik ekstra vargas visiems tos anketėlės, kodukai, šūdukai. Konkurencinga nauja niša Lietuvoje ateiti normaliam bankui, kur tavo pinigai ne jų kiškiai, ne jiems ir kištis.
O ka daryti akliems ir silpnaregiams
Samdyti žmones moketi pinigus
Arba stoveti eileje
Ir dar savu pinigu negausiu kur ziuri tas didelis gražus debilas kuri kažkas išrinko
Asila
Samdyti žmones moketi pinigus
Arba stoveti eileje
Ir dar savu pinigu negausiu kur ziuri tas didelis gražus debilas kuri kažkas išrinko
Asila
Kur valstybės kontrolė? Kaip bankas gali žmogui uždrausti ar apriboti naudotis jo uždirbtais pinigais??? Kiekvienas pilietis susimoka bankui už kažkokia paslaugą, bet tai yra paslauga ar paslaugos mokestis ir tai nesuteikia bankui disponuoti ar privatizuoti jo pinigus. Tai kur valstybės atsakingos institucijos, kurios tai prižiūri? Ai teisingai prezidentas buves banko atstovas tai gal čia pradžia, o vėliau įsigalios arba įteisins tokius įstatymus, kad už kiekvieną eurą savo uždirbtą žmogui norint kažką nusipirkti ar išsigryninti reikės susimokėti mokestį nuo kiekvieno euro.
Nesuprantu.Visuose komentaruose aimanuojama kaip bloga gyventi Lietuvoje ,koki maži atlyginimai ,kaip viskas brangu ir t.t.Štai ir vėl nenutrūkstamas zirzimas. Nesuprantu jei esate tokie bėdžiai ,iš kur bankuose tiek santaupų ,o dar suadytose kojinės kiek.... oi oi oi,gal baikim zirsti ir pradėti gyventi ne savo norais o galimybėmis .
@Baikim zirzti
Debile tu žmones ųžsidyrba ir laiko tu vysu vagiu yrštvoi kurie pinigus plauna
Juk swedbankio prezidentvage nubausta
Juk swedbankio prezidentvage nubausta
@Baikim zirzti
tai gal tas ir yra, kad teisėtas asmens galimybes bankai riboja. Neduoda pasiimt nemokamai visų savo pinigų. Ne žmonės užsimanė, kad algos būtų mokamos per bankus. Nemokamai išsiimt - limitas (nors tai SAVI žmogaus pinigai).Tai ir stovi žmogelių pinigų likučiai, kaupiasi bankų naudai, t.y. skolinami bankams dykai. O jie tai jau moka per naktį uždirbt iš piliečių paliktų jiems pinigėlių. Tai ir tos anketos gal tam, kad suskirstytų savo klientus? Žinotų - va šitų pinigus galiu naudoti kiek noriu, neatlėks staigiai pasiimt, o šitie gali šįvakar pareikalaut savo tūkstančių, o bankas jau - ajajai prisipirkęs už juos vertybinių ir db reikia staigiai rast iš kur klientui paimt. Juk ir užsakyti didesnę sumą reikia iš anksto :) . Ar ne tam, kad bankui būtų laisviau disponuoti jūsų paliktomis banke lėšomis. Ar ne tam ir daromi trukdžiai pasiimti savo pinigus, kad prievarta juos paliktume(=skolintume ) "palaikyti" bankui?Tegul moka žmonėms palūkanas už sąskaitos likutį!!! O ne klausinėja, kiek ketinu išleist per mėnesį . CHA cha reiškia likusius mano pinigus bankas ramiai investuoja savo naudai. O kur procentas žmogui??? TURIME REIKALAUTI PALŪKANŲ už paliktą banko žinioj sąskaitos likutį.
@abc
Nesuprantu, darosi ispudis,kad ne bankai gyvena is klijantu , o klijantai is banku…
Taip tie bankai sau leisti negalėtų jei nebūtų garantuoti turintys stogą
visi kas prieš bankus tie yra vatnikai
VARGE , VARGE LB IR KITOS BIUROKRATIJOS ATSIRAŠINEJIMO STANDARTAS…- arba pagal Šimonyte,--- eikit jus n.ui, bent jau iki rinkimų! – Lietuvos piliečiai!
MES, - kolaborantų dinastijos banda, valdžioje!
Čia originali e.p. LB atsakymo copy po skundo LB dėl banko reikalavimo pateikti asmeninius duomenis, kaip matot ir po kelių metų,---- NIEKAS nesikeičia , tik daugiau išvagiama iš paprastų žmonių,-- įteisinti ir neliečiamieji vagys toliau dar labiau klesti.
Iš: Finansų rinkos priežiūra
Išsiųsta: 2022 m. rugsėjo 9 d., penktadienis
Laba diena,
Lietuvos bankas 2022 m. rugpjūčio 19 d. ir 22 d. el. paštu gavo Jūsų paklausimus (toliau – Paklausimai) dėl bankų prašymų pateikti informaciją apie klientus, jų naudos gavėjus bei Lietuvos banko vykdomas funkcijas.
Atsakydami Jums paaiškiname, kad finansų įstaigų reikalavimai pateikti dokumentus ir informaciją yra susiję, be kita ko, su teisės aktų, reglamentuojančių pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo (toliau – PPTF) prevenciją, reikalavimais. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo (toliau – PPTFPĮ) nuostatomis, finansų įstaigos yra įpareigotos tinkamai pažinti savo klientus, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, nustatyti ir patikrinti kliento ir naudos gavėjo tapatybę (PPTFPĮ 9 – 15 straipsniai); gauti informaciją apie dalykinių santykių tikslą ir pobūdį (PPTFPĮ 9 straipsnio 14 dalis); reguliariai atnaujinti kliento ir naudos gavėjo tapatybės nustatymo metu pateiktus dokumentus, duomenis ar informaciją (PPTFPĮ 9 straipsnio 17 dalis); vykdyti nuolatinę kliento dalykinių santykių ir operacijų stebėseną, siekiant užtikrinti, kad kliento vykdomos operacijos ir sandoriai atitinka finansų įstaigos turimą informaciją apie klientą, jo verslą, rizikos pobūdį, lėšų šaltinius (PPTFPĮ 9 straipsnio 16 dalis ir PPTFPĮ 17 straipsnis). Svarbu paminėti tai, kad PPTFPĮ 9 straipsnio 18 dalimi įtvirtinta, jog finansų įstaigoms draudžiama vykdyti sandorius per banko sąskaitas, užmegzti ar tęsti dalykinius santykius, vykdyti sandorius, kai jie neturi galimybių įvykdyti PPTFPĮ 9 straipsnyje nustatytų reikalavimų, įskaitant, bet neapsiribojant jeigu klientas PPTFPĮ 9 nustatytais atvejais nepateikia duomenų, patvirtinančių jo tapatybę, jeigu pateikia ne visus duomenis arba jie yra neteisingi, jeigu klientas ar jo atstovas vengia pateikti informaciją, reikalingą jo tapatybei nustatyti, slepia naudos gavėjo tapatybę ar vengia pateikti informaciją, reikalingą naudos gavėjo tapatybei nustatyti, arba pateiktų duomenų tam neužtenka. Kitaip tariant, finansų įstaigos turi teisę nevykdyti kliento operacijų, jeigu klientas atsisako, vengia ar kitaip nepateikia prašomos informacijos.
Svarbu pastebėti, kad prašomi dokumentai ir duomenys turėtų būti naudingi konkrečioje situacijoje ir leidžiantys tinkamai ir išsamiai suprasti kliento dalykinių santykių tikslą, numatomą pobūdį, tinkamai įvertinti kliento rizikas, nustatyti jo lėšų ir/ar turto kilmę ir kt. Todėl paaiškiname, kad finansų įstaigos remdamosi minėtų teisės aktų nuostatomis bei savo vidinėmis rizikos valdymo ir vertinimo procedūromis, turi teisę prašyti Jūsų pateikti tiek ir tokios informacijos, kuri padėtų bankui tinkamai pažinti Jus kaip klientą (potencialų klientą), taip pat suprasti dalykinių santykių tikslą ir numatomą pobūdį, Jūsų atliekamų (ketinamų atlikti) sandorių ir operacijų per banke atidarytą mokėjimo sąskaitą pobūdį, Jūsų kaip kliento veiklą, turto ir piniginių lėšų šaltinius bei kitas būsimiems dalykiniams santykiams reikšmingas aplinkybes.
Informuojame, jog Lietuvos bankas neturi galimybės vertinti Jūsų aprašytos konkrečios situacijos ir pateikti atsakymo, tačiau atkreipiame dėmesį, kad jeigu Jums kyla klausimų, kodėl finansų įstaigos Jūsų prašo vienokios arba kitokios informacijos, Jūs turite teisę paprašyti finansų įstaigos paaiškinti Jums, kokiais tikslais bankas prašo Jūsų konkrečios informacijos, kokia konkreti informacija finansų įstaigai yra reikalinga ir (arba) pasiūlyti pateikti banko prašomai informacijai lygiaverčius duomenis kita abiem šalims priimtina forma ir (arba) kitu būdu, nei prašo finansų įstaiga. Tuo atveju, jei dėl tam tikrų priežasčių finansų įstaigos prašomos informacijos pateikti negalite arba abejojate, ar ją pateikti, rekomenduojame pirmiausia kreiptis į finansų įstaigą ir aptarti galimus situacijos sprendimo būdus (pvz. dėl kitų, nei finansų įstaiga prašo, dokumentų, kuriuose yra lygiaverčiai prašytai informacijai duomenys, pateikimo, dėl reikalaujamos pateikti informacijos apimties ir eiliškumo ir pan.).
Suprantame, kad finansų įstaigos prašymas pateikti informaciją ir dokumentus Jums, kaip finansų įstaigos klientui, sukelia (gali sukelti) laikinų nepatogumų, tačiau vertinant tai, kad, kaip ir minėta, tokia informacija ir (arba) dokumentai finansų įstaigoms yra būtini PPTFPĮ ir kituose PPTF prevenciją reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytiems tikslams pasiekti, siūlome bendradarbiauti su finansų įstaiga, siekiant rasti abiem pusėm priimtinus susidariusios situacijos sprendimo būdus.
Dėl Lietuvos banko vykdomų funkcijų, informuojame, kad Lietuvos bankas, be kita ko, vykdo finansų rinkos dalyvių priežiūrą. Lietuvos bankas vykdydamas finansų rinkos dalyvių priežiūrą, atlieka patikrinimus ir įvairius tyrimus apie finansų rinkos dalyvius, taip pat gali spręsti vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus. Išsamiau su Lietuvos banko funkcijomis galite susipažinti Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatyme bei Lietuvos banko interneto puslapyje: apie-prieziuros-veikla.
Be to, informuojame, kad asmenų prašymai ir skundai Lietuvos banke nagrinėjami vadovaujantis Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos banke taisyklių, patvirtintų Lietuvos banko valdybos 2014 m. gegužės 8 d. nutarimu Nr. 03-76 (toliau – Taisyklės), nustatyta tvarka. Taisykles galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje
Atkreipiame dėmesį į tai, kad, remiantis Taisyklėse nustatyta tvarka, asmuo, manantis, kad atitinkamas finansų rinkos dalyvis pažeidė jo teises arba teisėtus interesus, susijusius su teikiamomis finansinėmis paslaugomis, prieš kreipdamasis su skundu į Lietuvos banką pirmiausia privalo raštu kreiptis į finansų rinkos dalyvį, nurodydamas jam savo reikalavimus (Taisyklių 15 punktas). Jeigu per finansų rinką reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytą terminą (per 15 darbo dienų) atsakymas asmeniui nepateikiamas arba atsisakoma tenkinti jo reikalavimą, asmuo, remdamasis Taisyklėse nustatyta tvarka, turi teisę kreiptis į Lietuvos banką, pateikdamas atitinkamos formos skundą. Lietuvos bankui teikiami skundai ir (arba) prašymai, Taisyklėse nurodyta tvarka turi būti pasirašyti jį pateikusio asmens (pvz., elektroniniu parašu, ranka pasirašytu parašu ir (arba) kitu būdu, kuris sudaro galimybę tinkamai identifikuoti skundą ar prašymą pateikusį asmenį) kartu pridedant finansų rinkos dalyvio atsakymo į asmens kreipimąsi kopiją, o jeigu finansų rinkos dalyvio atsakymas per finansų rinką reglamentuojančių teisės aktų nustatytą terminą negautas, asmens kreipimosi į finansų rinkos dalyvį kopija.
Pagarbiai
Lietuvos bankas
MES, - kolaborantų dinastijos banda, valdžioje!
Čia originali e.p. LB atsakymo copy po skundo LB dėl banko reikalavimo pateikti asmeninius duomenis, kaip matot ir po kelių metų,---- NIEKAS nesikeičia , tik daugiau išvagiama iš paprastų žmonių,-- įteisinti ir neliečiamieji vagys toliau dar labiau klesti.
Iš: Finansų rinkos priežiūra
Išsiųsta: 2022 m. rugsėjo 9 d., penktadienis
Laba diena,
Lietuvos bankas 2022 m. rugpjūčio 19 d. ir 22 d. el. paštu gavo Jūsų paklausimus (toliau – Paklausimai) dėl bankų prašymų pateikti informaciją apie klientus, jų naudos gavėjus bei Lietuvos banko vykdomas funkcijas.
Atsakydami Jums paaiškiname, kad finansų įstaigų reikalavimai pateikti dokumentus ir informaciją yra susiję, be kita ko, su teisės aktų, reglamentuojančių pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo (toliau – PPTF) prevenciją, reikalavimais. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo (toliau – PPTFPĮ) nuostatomis, finansų įstaigos yra įpareigotos tinkamai pažinti savo klientus, įskaitant, bet tuo neapsiribojant, nustatyti ir patikrinti kliento ir naudos gavėjo tapatybę (PPTFPĮ 9 – 15 straipsniai); gauti informaciją apie dalykinių santykių tikslą ir pobūdį (PPTFPĮ 9 straipsnio 14 dalis); reguliariai atnaujinti kliento ir naudos gavėjo tapatybės nustatymo metu pateiktus dokumentus, duomenis ar informaciją (PPTFPĮ 9 straipsnio 17 dalis); vykdyti nuolatinę kliento dalykinių santykių ir operacijų stebėseną, siekiant užtikrinti, kad kliento vykdomos operacijos ir sandoriai atitinka finansų įstaigos turimą informaciją apie klientą, jo verslą, rizikos pobūdį, lėšų šaltinius (PPTFPĮ 9 straipsnio 16 dalis ir PPTFPĮ 17 straipsnis). Svarbu paminėti tai, kad PPTFPĮ 9 straipsnio 18 dalimi įtvirtinta, jog finansų įstaigoms draudžiama vykdyti sandorius per banko sąskaitas, užmegzti ar tęsti dalykinius santykius, vykdyti sandorius, kai jie neturi galimybių įvykdyti PPTFPĮ 9 straipsnyje nustatytų reikalavimų, įskaitant, bet neapsiribojant jeigu klientas PPTFPĮ 9 nustatytais atvejais nepateikia duomenų, patvirtinančių jo tapatybę, jeigu pateikia ne visus duomenis arba jie yra neteisingi, jeigu klientas ar jo atstovas vengia pateikti informaciją, reikalingą jo tapatybei nustatyti, slepia naudos gavėjo tapatybę ar vengia pateikti informaciją, reikalingą naudos gavėjo tapatybei nustatyti, arba pateiktų duomenų tam neužtenka. Kitaip tariant, finansų įstaigos turi teisę nevykdyti kliento operacijų, jeigu klientas atsisako, vengia ar kitaip nepateikia prašomos informacijos.
Svarbu pastebėti, kad prašomi dokumentai ir duomenys turėtų būti naudingi konkrečioje situacijoje ir leidžiantys tinkamai ir išsamiai suprasti kliento dalykinių santykių tikslą, numatomą pobūdį, tinkamai įvertinti kliento rizikas, nustatyti jo lėšų ir/ar turto kilmę ir kt. Todėl paaiškiname, kad finansų įstaigos remdamosi minėtų teisės aktų nuostatomis bei savo vidinėmis rizikos valdymo ir vertinimo procedūromis, turi teisę prašyti Jūsų pateikti tiek ir tokios informacijos, kuri padėtų bankui tinkamai pažinti Jus kaip klientą (potencialų klientą), taip pat suprasti dalykinių santykių tikslą ir numatomą pobūdį, Jūsų atliekamų (ketinamų atlikti) sandorių ir operacijų per banke atidarytą mokėjimo sąskaitą pobūdį, Jūsų kaip kliento veiklą, turto ir piniginių lėšų šaltinius bei kitas būsimiems dalykiniams santykiams reikšmingas aplinkybes.
Informuojame, jog Lietuvos bankas neturi galimybės vertinti Jūsų aprašytos konkrečios situacijos ir pateikti atsakymo, tačiau atkreipiame dėmesį, kad jeigu Jums kyla klausimų, kodėl finansų įstaigos Jūsų prašo vienokios arba kitokios informacijos, Jūs turite teisę paprašyti finansų įstaigos paaiškinti Jums, kokiais tikslais bankas prašo Jūsų konkrečios informacijos, kokia konkreti informacija finansų įstaigai yra reikalinga ir (arba) pasiūlyti pateikti banko prašomai informacijai lygiaverčius duomenis kita abiem šalims priimtina forma ir (arba) kitu būdu, nei prašo finansų įstaiga. Tuo atveju, jei dėl tam tikrų priežasčių finansų įstaigos prašomos informacijos pateikti negalite arba abejojate, ar ją pateikti, rekomenduojame pirmiausia kreiptis į finansų įstaigą ir aptarti galimus situacijos sprendimo būdus (pvz. dėl kitų, nei finansų įstaiga prašo, dokumentų, kuriuose yra lygiaverčiai prašytai informacijai duomenys, pateikimo, dėl reikalaujamos pateikti informacijos apimties ir eiliškumo ir pan.).
Suprantame, kad finansų įstaigos prašymas pateikti informaciją ir dokumentus Jums, kaip finansų įstaigos klientui, sukelia (gali sukelti) laikinų nepatogumų, tačiau vertinant tai, kad, kaip ir minėta, tokia informacija ir (arba) dokumentai finansų įstaigoms yra būtini PPTFPĮ ir kituose PPTF prevenciją reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytiems tikslams pasiekti, siūlome bendradarbiauti su finansų įstaiga, siekiant rasti abiem pusėm priimtinus susidariusios situacijos sprendimo būdus.
Dėl Lietuvos banko vykdomų funkcijų, informuojame, kad Lietuvos bankas, be kita ko, vykdo finansų rinkos dalyvių priežiūrą. Lietuvos bankas vykdydamas finansų rinkos dalyvių priežiūrą, atlieka patikrinimus ir įvairius tyrimus apie finansų rinkos dalyvius, taip pat gali spręsti vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus. Išsamiau su Lietuvos banko funkcijomis galite susipažinti Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatyme bei Lietuvos banko interneto puslapyje: apie-prieziuros-veikla.
Be to, informuojame, kad asmenų prašymai ir skundai Lietuvos banke nagrinėjami vadovaujantis Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos banke taisyklių, patvirtintų Lietuvos banko valdybos 2014 m. gegužės 8 d. nutarimu Nr. 03-76 (toliau – Taisyklės), nustatyta tvarka. Taisykles galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje
Atkreipiame dėmesį į tai, kad, remiantis Taisyklėse nustatyta tvarka, asmuo, manantis, kad atitinkamas finansų rinkos dalyvis pažeidė jo teises arba teisėtus interesus, susijusius su teikiamomis finansinėmis paslaugomis, prieš kreipdamasis su skundu į Lietuvos banką pirmiausia privalo raštu kreiptis į finansų rinkos dalyvį, nurodydamas jam savo reikalavimus (Taisyklių 15 punktas). Jeigu per finansų rinką reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytą terminą (per 15 darbo dienų) atsakymas asmeniui nepateikiamas arba atsisakoma tenkinti jo reikalavimą, asmuo, remdamasis Taisyklėse nustatyta tvarka, turi teisę kreiptis į Lietuvos banką, pateikdamas atitinkamos formos skundą. Lietuvos bankui teikiami skundai ir (arba) prašymai, Taisyklėse nurodyta tvarka turi būti pasirašyti jį pateikusio asmens (pvz., elektroniniu parašu, ranka pasirašytu parašu ir (arba) kitu būdu, kuris sudaro galimybę tinkamai identifikuoti skundą ar prašymą pateikusį asmenį) kartu pridedant finansų rinkos dalyvio atsakymo į asmens kreipimąsi kopiją, o jeigu finansų rinkos dalyvio atsakymas per finansų rinką reglamentuojančių teisės aktų nustatytą terminą negautas, asmens kreipimosi į finansų rinkos dalyvį kopija.
Pagarbiai
Lietuvos bankas
@LB. Atsirašinėjimo pavyzdys pensijonams
Kas turėjo kantrybės perskaityti visą tą LB beliberda atsirašinėjimo rašliava?
Na, kai ten "dirba" virš 700 snukių neturinčių ką veikti , - JIE gali. Tai net ne bankas, juk pinigų nespausdina, paskolų neteikia, indėlių nepriima, pensijinių fondų neturi...- ka jiems daugiau veikti- biurokratai patys sau susigalvoja ''funkcijas"
Na, kai ten "dirba" virš 700 snukių neturinčių ką veikti , - JIE gali. Tai net ne bankas, juk pinigų nespausdina, paskolų neteikia, indėlių nepriima, pensijinių fondų neturi...- ka jiems daugiau veikti- biurokratai patys sau susigalvoja ''funkcijas"
@LB. Atsirašinėjimo pavyzdys pensijonams
O b blynai ką,daug prirašė
@LB. Atsirašinėjimo pavyzdys pensijonams
Neblogas romanas.bet skaityt tą beletristiką neįmanoma be nešvankių išsireiškimų
@LB. Atsirašinėjimo pavyzdys pensijonams
O as isvis nenoriu jokiais bankais naudotis kam man moket jums kazkokius menesinius mokescius iz tai kad is manes dar nesamoniu reikalaujat.
@LB. Atsirašinėjimo pavyzdys pensijonams
pagarba užsispyrusiam ir ieškančiam išeities, netingėjusiam parašyt LB. Tik jei visi to paties imsimės, tai naudos bus nedaug, nes atsakymus LB, (kaip ir kiti pvz., Ignitis :)) kepa principu copy/paste. Siūlau LB užklausti, ar yra toks įstatymas, kuris verstų asmenį turėti sąskaitą banke? Jei yra - ar tai teisėta? Jei nėra - ar yra asmeniui alternatyva gauti atlyginimą , pensiją be banko? Jei tokios alternatyvos nėra tai už tokį nebuvimą atsakinga valstybė, suvariusi visus piliečius į privačių bankų glėbį(negi dykai?). O kadangi atsakinga, tai teieško išeities, kaip atiduoti piliečiui jo uždirbtus pinigus (o kol nesugalvojo teapmoka už pilietį piliečiui užkraunamus bankų mokesčius). NUO RYT. Kas už? Tai netylėkit, rašykit
Musu duomenemis nori pardavinet kaip latvijoj, kur jau net neskepiama kad parduoni duomenis zmoniu visokiem sukciams kur oaskui is padirbtu numeriu ale olandijos ar dar kokius skambina ir sneka lb graziai tik vat kas jiem Dave visus duomenemis kad jie taip drasiai elgesi ar ne buve banko darbotojai skambineje?
Musu duomenemis nori pardavinet kaip latvijoj, kur jau net neskepiama kad parduoni duomenis zmoniu visokiem sukciams kur oaskui is padirbtu numeriu ale olandijos ar dar kokius skambina ir sneka lb graziai tik vat kas jiem Dave visus duomenemis kad jie taip drasiai elgesi ar ne buve banko darbotojai skambineje?
Don't accept.
Bankai įspėja klientus: to nepadarę, pinigais naudotis negalėsite