Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Nepiskit proto,anglijoj jokio registracijos mokescio nėra,pats turiu registruotus du auto ir nemokėjau ne penso. Ka cia pisat prota. Kitur nezinau bet uk tikrai neėra tokiu nesamoniu.
Štai ir laisva Lietuva
Vien draudimai ir vis nauji, nesamoningi mokesciai. Tuoj tapsim ne prezidentine, o diktaturine salimi. Jau dabar i gyventoju nuomone niekas neatsizvelgia. Sedi dundukas ten kazkur siltai, sugalvoja kokia nesamone, prakisa ja, o jus darykit kaip liepiama. Viska reikia daryt kaip ES, bet kazkaip kas alga liecia, tai sito nedaro.
Kas per gudrutis čia rašo?Gyvenau Airijoje virš dešimties metų,turėjau ne vieną automobilį.Jokio registracijos mokesčio niekada nemokejau,nes jo tiesiog nėra.Mokejau kasmetinį Road Tax, kurio dydis priklausė nuo variklio galingumo. Jeigu auto stovi kieme ilgesnį laiką,susitvarkai dokumentus ir mokesčio galima nemokėti. Jokio CO2 mokesčio Airijoje tikrai nėra,jeigu virsinama nustatyta leistina riba nepraeina NCT,vaziuoji, susiremontuoji ir atvyksti pakartotiniam patikrinimui. And that,s it.Neklaidinkite tautos.Jeigu jau kažką rasote,tai tik tiesą prašom
Būkim biedni,bet teisingi.Taip mano senoliai sakydavo.
Reiktų kalbėti ne tik apie tai, kur kokius mokesčius moka. Reiktų pasiaiškinti apie tų mokesčių poveikį, tsakant, tikslinei auditorijai. Pvz, aš gyvenu ir dirbu Olandijoje. mokesčių modelis čia kitoks, nei aprašyta. Bet mokesčiai drastiški. Rezultatai:
- Tikrai turtingi prisipirkę Teslų, didelių SUV'ų ir milžiniškų parketinių pikapų. Teslų daug ir jos ekologiškos. Suvų kiek mažiau, ir jie nė velnio neekologiški. Taršos prasme, manau, vieni kitus kompensuoja :)
- Visi kiti sėkmingai teršia ir moka mokesčius.
- Kaimuose (o Olandijoje kas ne didmiestis - tai ištisai kaimas ant kaimo, 2 km vienas nuo kito) visa sena tarši technika ( tipiškas pavyzdys 1985 m. Nissan Patrol, 15l/100 km) kažkaip perregistruota, mokesčių nemoka ir sėkmingai važinėja. Nes ūkyje reikalinga. Tai technikai taikomi dideli apribojimai, pvz labai ribojami keliai, kur jie važinėti gali. Tačiau važinėja :)
- Parkas nesulyginamai naujesnis, negu LT. Tačiau Olandija - viena turtingiausių Europos šalių, ten automobilių parkas atsinaujina greitai ir be mokesčių.
- Vienintelis poveikis, kurį galima priskirti mokesčiui: kiek tenka pastebėti, nauji automobiliai labai maži. Vienam važiuoti į darbą kaip ir nieko. Tačiau važiuoti kur toliau arba su šeima, arba šiaip ūkyje - ne kas.

Žodžiu, maždaug taip: vargingiausi sluoksniai moka didelius mokesčius ir riboja savo poreikius. Turtingesnieji jų nemoka arba nusispjauna ir važinėja SUV'ais. Ir dar šaunuoliais atrodo, nes solidariai moka kartu su dauguma :). Lietuvoje bus dar blogiau, nes žmonės gyvena nesulyginamai vargingiau.

Iš viso, kiek šalių tą mokestį beįsivestų - mano nuomone tai populizmas. Ekologinio poveikio iš jo jokio, tiktai skatinama perteklinė gamyba ir vartojimas. Pagaminant automobilį į atmosferą išmetama gyvas velnias CO2 ir kito šlamšto. Senam automobiliui reiktų 5 metus važinėti, kad tą papildomą kiekį padengtų. O išlošiama, pakeitus automobilį, gal 5, gal 10 % taršos. Be to, reikia atsižvelgti, kad senos mašinos ir taip mažiau važiuoja, atitinkamai ir teršia mažiau. Taigi, ekologiniu požiūriu visa tai yra monkės biznis. O štai automobilių gamintojams - aukso klodai. Mano nuomone, tokiam mokesčiui reikia priešintis visomis išgalėmis.
Apie europinius taršos mokesčius , jei jau taip gerai rašytojas žino,tai reikėtų žinoti jog Anglijoj tas mokestis mokamas Londone ,milijoniniam mieste,kur tarša iš ties didelė ,o mažesniuose jokio taršos mokesčio nėra, taip ,kad nekabinkit pigiausių makaronų
Jusu straipsnija truksta dar kekvienos salies vidutinis algos didis
Gal lygindami mokescius deretu irasyti ir gaunamas pajamas kiekvienoje salyje
Nesinervuokite liaudis,čia užsakytas straipsnis,kad pripratinti po truputį jus prie mokesčio,kuris bus imamas kasmet,bet jau kitoje kadensijoje...Čia labai vaizdingai aprašyti visi mokesčių modeliai,kai kurie ištikrųjų labai dideli, bet tose šalyse žmonės uždirba 6kartus daugiau ir legaliai,su mokesčiais ir pensijai užtenka max10metų stažo...bet kadangi mes esame lobistų šalis,visi kurie prieina prie lovio nori apsirūpinti senatve ir įvedinėja "oro" mokesčius,pamiršdami kad nėra kaip mokėti juos..taigi skurdinama ir taip skurdi Lietuva ir jos ubagėlis,kuris ir suneša tuos milijonus,kuriuos ponai sėkmingai "investuoja" į savo kapitalą...
Jei europietiski istatymai tai duokite europietiska atlyginima.... ir mes su mielu malonumu sutiksim sumoketi tuos mokescius... ir vazinesimes su naujais automobiliais o savo senutes ukraineciams bei baltarusams atiduosim

Skaitomiausios naujienos




Į viršų