Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Čia tik tam, kad praeiti per kavines būtų dar sunkiau, nusipirko butą senamiestį kolega, tai į svečius neatvažiuoti - nesirūpina miestas žalumu, o tik bando po Mo barą ant kiekvieno kampo pastatyti. Ir tuoktis Rotušėje nebeleis tuo pačiu.
Drauskit tik, ir greičiau!
O kokie nauji nutarimai bus priimti dėl iš kavinių sklindančio triukšmo pažabojimo ?
Kas gina Senamiesčio suaugusių ir vaikų teisę į miegą ?
Gal sveikatos ar socialinių reikalų tarnybos kada nors tars savo žodį ?
Nes savivaldybė išskirtinai gina tik biznio interesus.
Angažuotam ponui urbanistui primenu kertinį miestų inžinierijos postulatą - nėra vienodų miestų, kiekvienas miestas unikalus. Todėl remtis Niujorko patirtimi ir tvirtinti esą apribojus eismã gali suaktyvėti prekyba yra nemoksliška. Vilniaus patirtis sako, kad apribojus automobilių eismą, prekybos ir paslaugų vietų apyvartos sumažėja drastiškai - štai kokia mūsų miesto specifika. Tad jei kažkas iš eismo ribojimo senamiestyje ir laimės, tai tik naujasis Akropolis prie Vingio parko.
@Maxima padėkos "Vilniaus patirtis sako, kad apribojus automobilių eismą, prekybos ir paslaugų vietų apyvartos sumažėja drastiškai - štai kokia mūsų miesto specifika."

Aha, papasakokit dar pasakėlių. Palyginkit va Gedimino pr. dalį seimo pusėje, kur eismas neribotas, ir ten link Katedros, kur ribojamas.. :)
@Maxima padėkos Lyginti dvi atkarpas, kuriose abiejose eismas neribojamas? Verčiau palyginkime Gedimino prospekto patrauklumą Seimo pusėje prieš automobilių statymo apribojimus ir po jų - jis iki šiol vis dar tik šešėlis tos aktyvios atkarpos, kokia buvo iki apsunkinant atvažiavimą. Galime pykti, trepsėti kojomis, plėšytis marškinius, o Vilniaus gyventojams galimybė atvažiuoti automobiliu yra svarbus patrauklumo faktorius.
@Maxima padėkos 1. Čia nesiūloma uždrausti pateikimo į centrą, siūloma, kad statytumeisi mašina ne vokiečių gatvėje, o 10min pėsčiomis nuo jos.
2. Vokiečių g. yra brangiausias parkingo mokestis Vilniuje. Tai realiai reiškia, kad vos ne VIP parkingo vieta, kur galėtum sau leisti tik trumpam pabūti, bet vietų pasistatyti beveik niekad nėra. Tai reiškia mokestis per pigūs, arba per daug patogu visiems ir nėra laiko ribojimų.
3. Prekybos apimtis yra ne iš tokių, kur atvažiuoja vieno kekso nusipirkti ir išvažiuoja. O iš žmonių srauto. Todel ir Akropolyje koridoriuje pilna ledainiu ir kt. Šudelių. Eini pirkti batų, bet prisiperki visko kitko. Tas pats ir maximoje ar kitur, kol iki duonos nueini prisiperki kitų dalykų. Sena prekybos logika. Todėl ir gatvė eidamas daugiau šansų, kad pirksi kažką iš n parduotuvių, negu atvažiavęs pasiimsi sushiu ir išvažiuosi.
4. Pabandykit kadanors pasivaikščioti po miestą ar autobusu atvažiuoti. Apie viešo transporto kokybę dažniausiai verkia tie, kurie iš mašinos gyvenime nėra išlipę.
5. Sorry, bet ateitis nėra žmonių su automobiliais miesto centre. Auto yra skirtas didesnio atstumo susisiekimui. Jau pats metas žmonėms atsiimti senamiestį ir centrą.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų