Taigi, prastovėjus vos keliomis minutėmis ilgiau, anot kauniečio, teks papildomai mokėti už visą valandą.
„Ar žinojote, kad Kauno ir Vilniaus oro uostuose įvažiavus į parkingą, „Unipark“ prastovą skaičiuoja ne 15 ar 30 minučių tikslumu, o vienos valandos? Dabar turiu sąskaitą kur už 2 minutes buvo sumokėti 4 eurai (Vilniuje) ir už 6 minutes – 3 eurai (Kaune).
Paskambinus telefonu aišku niekas atsakymo neturi, o aukštesnių nei eiliniai vadybininkai kontaktų neduoda, nes neleidžiama. Ar neatrodo, kad tai yra kažkoks piktybiškas apgaudinėjimas? Kodėl visur kitur perskaičiuoja parkavimą kas 12–15 min, o būtent oro uoste jei įvažiavai, viršijai jų nustatytą laiką bent minute ir moki už valandą?“ – domėjosi skaitytojas.
Jis taip pat teigė, kad su įmone susisiekti ir gauti atsakymo nepavyko.
„Norėjau pats susisiekti su bent kažkokiais aukštesniais nei skambučių centro vadybininkais, bet kaip ir minėjau, kontaktų niekas neduoda. Tai galvoju gal jums pavyktų paklausti, bent jau tegu logišką atsakymą duoda“, – skundėsi kaunietis.
Sureagavo ir įmonė
Portalas „Kas vyksta Kaune“ susisiekė su įmonės „Unipark“ rinkodaros vadovu Laurynu Globiu. Šis paaiškino, kad oro uosto parkavimo aikštelėje sistema veikia taip – viršijus parkavimo laiką, taikoma papildoma tolerancijos valanda parkavimui, už kurią papildomai nemokama.
„Norime patikslinti, kad klientams, kurie rezervuoja parkavimą per UNIPARK.shop svetainę, tiek prieš užsakytą parkavimo pradžią, tiek po jos yra taikoma papildoma tolerancijos valanda parkavimui. Ši praktika įdiegta atsižvelgiant į tai, kad skrydžiai yra laikui jautri paslauga, o vėlavimai gali būti nepriklausomi nuo klientų kontrolės, kadangi rezervacijos yra atliekamos iš anksto prieš skrydį“, – nurodė įmonės atstovas.
Tačiau viršijus šį laiko tarpą, bet koks papildomas laikas skaičiuojamas minutės tikslumu.
„Viršijus šį tolerancijos laikotarpį, papildomas stovėjimo laikas skaičiuojamas valandos tikslumu, kurį jie gali apmokėti „Unipark“ programėle ir aikštelėse esančiose kasose.
Toks skaičiavimo modelis atitinka privačios automobilių stovėjimo aikštelių praktikos standartus tiek Lietuvoje, tiek tarptautiniu mastu. Tai leidžia supaprastinti atsiskaitymo procesus. Tokia tvarka taikoma ir kitose „Unipark“ aikštelėse bei zonose, tačiau yra ir išimčių, kur laikas skaičiuojamas kitokiu principu.
Panaši apvalinimo logika taikoma ir kitose srityse. Pavyzdžiui, automobilių nuomos paslaugose klientas gali nuomotis automobilį kelioms valandoms, tačiau mokestis paprastai skaičiuojamas už parą. Viešojo transporto bilietų kainodaroje valandiniai bilietai suteikia galimybę naudotis paslauga visą bilieto galiojimo laiką, nepriklausomai nuo to, kiek realiai trunka kelionė“, – teigė L. Globys
Straipsnio autorius: Aleksandras Znamerovskis