Jau antrojo didelio atnaujinimo sulaukęs antros kartos „Volvo XC90“ ir toliau yra noriai perkamas, nes vis dar atrodo puikiai. Tai pavyzdys, kaip turi atrodyti geras, nesenstantis dizainas: tvarkingos proporcijos, švelnios linijos, neperkrautas bereikalingomis detalėmis. Per šį atnaujinimą iš išorės „Volvo“ pakeitė tik priekinius žibintus, groteles ir ženklelį, pristatė naują spalvą, uždėjo naujus ratus, ir štai – naujas modelis.
Daugiau šio modelio savybes kelyje, ergonomiką ir kainą apžvelgė „Autopilotas“ žurnalistas Egidijus Babelis.
Dešimtmetį besitęsianti XC90 sėkmė
„Šio amžiaus pradžioje „Volvo“ buvo kraujuojanti markė, tačiau 2010-aisiais ją iš „Ford“ nupirko kinų koncernas „Geely“. Jie į švedišką vardą investavo labai daug pinigų, inžinieriai ir dizaineriai beveik neturėjo ribų bei atgaivino šią markę. 2014-ųjų pabaigoje parodytas antros kartos „Volvo XC90“ buvo pirmasis naujos „Volvo“ eros modelis, ir jis susilaukė milžiniškos sėkmės“, – „Volvo“ prekinio ženklo pastarųjų metų sėkmės receptą atskleidė E. Babelis.
„Volvo“ visuomet buvo praktiškų automobilių simbolis ir čia niekas nepasikeitė.
„Volvo“ pagerino garso izoliaciją ir atnaujino variklių gamą. Tiksliau – ją sumažino, tad dabar teliko du pasirinkimai: 2 litrų benzininis motoras su švelniojo hibrido sistema, pasiekiantis 250 AG, arba tokį patį variklį turintis įkraunamas hibridas, kuriam elektros motorai padeda išvystyti net 455 AG.
„19 kWh iš tinklo įkraunama baterija, teigiama, kad leidžia įveikti iki 70 km vien elektra, tačiau man pavyko išspausti vos daugiau nei 50. Hibridas veikia tyliai, švelniai, tinka prie ramaus šeimyninio automobilio charakterio, bet gali pasiūlyti ir tikrai įspūdingą dinamiką. Tiesa, numynus akseleratorių iki dugno, reikia sekundę kitą palaukti, kol pavarų dėžė ir kiti komponentai pasiraitos rankoves“, – automobilio savybes kelyje išbandė E. Babelis.
Racionali kaina
Salone taip pat pokyčių nedaug.
„Volvo“ vieni pirmųjų buvo priėmę minimalistinę dizaino kalbą, kuri ir dabar atrodo šiuolaikiškai, tad vienintelė pastebima naujovė – didesnis 11 colių ekranas. Anksčiau jis buvo mažas ir integruotas, dabar – didelis ir priklijuotas ant panelės. Bet ne per didelis, nerėžia akies ir pritinka. Ir čia yra naujos kartos multimedijos sistema, kuri yra painoka. Ji neturi belaidžio „Android Auto“ ir „Apple Car Play“, o jie pajungiami tik laidu“, – pastebėjo E. Babelis.
„Autopilotas“ žurnalistas taip pat įvertino automobilio ergonomines savybes.
„Tiesą sakant, tikėjausi, kad penkiavietį automobilį transformuoti į septynvietį bus paprasčiau. Vidurines sėdynės reikėjo pastumdyti, užuolaidėlės išėmimą, trečios sėdynių eilės ištraukimą komplikavo tas pats milžiniškas bagažinės dydis, viskas buvo taip toli, o ir atlenkimo procesai nelengvi. Kita vertus, pasižiūrėkite kiek čia vietos lieka mūsų daiktams, guminiams kilimėliams ir uždangalams“, – dvejopą įspūdį E. Babeliui paliko automobilio talpumas.
Šis atnaujintas „Volvo“ taip pat jos pirkėjus gali pradžiuginti racionalia kaina, kuri prasideda nuo 64 tūkstančių eurų už benzininį modelį, ir nuo 80 tūkst. už įkraunamą hibridą. Su visa įmanoma papildoma įranga kainos lubos nesiekia 100 tūkstančių eurų.
O pavyzdžiui BMW X5 kainos nuo čia tik prasideda.
„Volvo“ nežiūrint į saugumo sritį, niekada nebus naujų standartų nustatytojas, bet užtikrins visą reikalingą komfortą kokybiškam gyvenimui“, – reziumavo E. Babelis.
Visą „Volvo XC90“ apžvalgą žiūrėkite straipsnio pradžioje.
Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!