• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

TV6 laida „Autopilotas“ kiekvieną šeštadienį apžvelgia įvairius Lietuvos keliuose sutinkamus automobilius. Šįkart naujų automobilių rubrikoje buvo vertinamas lietuvių tarpe itin mėgstamas ir patikimos transporto priemonės etiketę turintis „Volvo XC90“ modelis. Tai prabangus visureigis, kuriam šiemet sukanka jau 10 metų. 

TV6 laida „Autopilotas“ kiekvieną šeštadienį apžvelgia įvairius Lietuvos keliuose sutinkamus automobilius. Šįkart naujų automobilių rubrikoje buvo vertinamas lietuvių tarpe itin mėgstamas ir patikimos transporto priemonės etiketę turintis „Volvo XC90“ modelis. Tai prabangus visureigis, kuriam šiemet sukanka jau 10 metų. 

REKLAMA

Jau antrojo didelio atnaujinimo sulaukęs antros kartos „Volvo XC90“ ir toliau yra noriai perkamas, nes vis dar atrodo puikiai. Tai pavyzdys, kaip turi atrodyti geras, nesenstantis dizainas: tvarkingos proporcijos, švelnios linijos, neperkrautas bereikalingomis detalėmis. Per šį atnaujinimą iš išorės „Volvo“ pakeitė tik priekinius žibintus, groteles ir ženklelį, pristatė naują spalvą, uždėjo naujus ratus, ir štai – naujas modelis.

Daugiau šio modelio savybes kelyje, ergonomiką ir kainą apžvelgė „Autopilotas“ žurnalistas Egidijus Babelis.

REKLAMA
REKLAMA

Dešimtmetį besitęsianti XC90 sėkmė

„Šio amžiaus pradžioje „Volvo“ buvo kraujuojanti markė, tačiau 2010-aisiais ją iš „Ford“ nupirko kinų koncernas „Geely“. Jie į švedišką vardą investavo labai daug pinigų, inžinieriai ir dizaineriai beveik neturėjo ribų bei atgaivino šią markę. 2014-ųjų pabaigoje parodytas antros kartos „Volvo XC90“ buvo pirmasis naujos „Volvo“ eros modelis, ir jis susilaukė milžiniškos sėkmės“, – „Volvo“ prekinio ženklo pastarųjų metų sėkmės receptą atskleidė E. Babelis.

REKLAMA

„Volvo“ visuomet buvo praktiškų automobilių simbolis ir čia niekas nepasikeitė. 

„Volvo“ pagerino garso izoliaciją ir atnaujino variklių gamą. Tiksliau – ją sumažino, tad dabar teliko du pasirinkimai: 2 litrų benzininis motoras su švelniojo hibrido sistema, pasiekiantis 250 AG, arba tokį patį variklį turintis įkraunamas hibridas, kuriam elektros motorai padeda išvystyti net 455 AG. 

REKLAMA
REKLAMA

„19 kWh iš tinklo įkraunama baterija, teigiama, kad leidžia įveikti iki 70 km vien elektra, tačiau man pavyko išspausti vos daugiau nei 50. Hibridas veikia tyliai, švelniai, tinka prie ramaus šeimyninio automobilio charakterio, bet gali pasiūlyti ir tikrai įspūdingą dinamiką. Tiesa, numynus akseleratorių iki dugno, reikia sekundę kitą palaukti, kol pavarų dėžė ir kiti komponentai pasiraitos rankoves“, – automobilio savybes kelyje išbandė E. Babelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Racionali kaina

Salone taip pat pokyčių nedaug. 

„Volvo“ vieni pirmųjų buvo priėmę minimalistinę dizaino kalbą, kuri ir dabar atrodo šiuolaikiškai, tad vienintelė pastebima naujovė – didesnis 11 colių ekranas. Anksčiau jis buvo mažas ir integruotas, dabar – didelis ir priklijuotas ant panelės. Bet ne per didelis, nerėžia akies ir pritinka. Ir čia yra naujos kartos multimedijos sistema, kuri yra painoka. Ji neturi belaidžio „Android Auto“ ir „Apple Car Play“, o jie pajungiami tik laidu“, – pastebėjo E. Babelis.

REKLAMA

„Autopilotas“ žurnalistas taip pat įvertino automobilio ergonomines savybes.

„Tiesą sakant, tikėjausi, kad penkiavietį automobilį transformuoti į septynvietį bus paprasčiau. Vidurines sėdynės reikėjo pastumdyti, užuolaidėlės išėmimą, trečios sėdynių eilės ištraukimą komplikavo tas pats milžiniškas bagažinės dydis, viskas buvo taip toli, o ir atlenkimo procesai nelengvi. Kita vertus, pasižiūrėkite kiek čia vietos lieka mūsų daiktams, guminiams kilimėliams ir uždangalams“, – dvejopą įspūdį E. Babeliui paliko automobilio talpumas.

REKLAMA

Šis atnaujintas „Volvo“ taip pat jos pirkėjus gali pradžiuginti racionalia kaina, kuri prasideda nuo 64 tūkstančių eurų už benzininį modelį, ir nuo 80 tūkst. už įkraunamą hibridą. Su visa įmanoma papildoma įranga kainos lubos nesiekia 100 tūkstančių eurų.

O pavyzdžiui BMW X5 kainos nuo čia tik prasideda.

„Volvo“ nežiūrint į saugumo sritį, niekada nebus naujų standartų nustatytojas, bet užtikrins visą reikalingą komfortą kokybiškam gyvenimui“, – reziumavo E. Babelis.

Visą „Volvo XC90“ apžvalgą žiūrėkite straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

REKLAMA
Niekaip neperprantu kame šaknys toje parketinių šūdų madoje? Kuom tas gargaras pranašesnis už eilinį sedaną ar universalą? Niekuom, gal tik čiut čiut vietos daugiau nei sedane. Bet daugiau vien tik minusai: brangesnis išlaikymas, mažesnis manevringumas, didesnės kuro sąnaudos, abejotinas pravažumas, tikriausiai brangesnis draudimas, brangesnės detalės, didesnės emisijos. Nafik kam toks reikalingas?
Buto kaina už 7-10 m metalinę geldą? Kosmosas
jojo, dziaugsmas. Prizines vietas ima, pagal gedimus.. pamirskite volvo kokybe.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų