• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ pasiekė susitarimą su Europos Komisija dėl dviejų tyrimų, susijusių su antikonkurencine praktika, ypač naudojant trečiųjų šalių pardavėjų duomenis platformos pardavimams padidinti, nutraukimo.

JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ pasiekė susitarimą su Europos Komisija dėl dviejų tyrimų, susijusių su antikonkurencine praktika, ypač naudojant trečiųjų šalių pardavėjų duomenis platformos pardavimams padidinti, nutraukimo.

REKLAMA

Už konkurenciją atsakinga Europos Komisijos narė Margrethe Vestager (Margretė Vestager) paskelbė apie „Amazon“ įsipareigojimus, pavadindama juos mažesnių mažmenininkų, parduodančių produktus „Amazon“ internetinėje prekyvietėje, pergale.

„Amazon“, įskaitant per savo programinę įrangą, negalės analizuoti neviešus trečiųjų šalių pardavėjų duomenis, o su visais pardavėjais bus elgiamasi vienodai, sprendžiant, kurio pardavėjo pasiūlymą rodyti geriausioje vietoje.

Pardavėjams taip pat bus leista pasirinkti savo pristatymo įmonę, o ne naudotis „Amazon Prime“ parinkta paslauga.

„Ir tai reiškia, kad iki kitos vasaros „Amazon“ turės nutraukti bet kokį lengvatinio režimo taikymą savo mažmeninės prekybos ir logistikos operacijoms Europoje", – žurnalistams teigė M. Vestager.

REKLAMA
REKLAMA

„Taigi šiandienos sprendimas nustato taisykles, kurių „Amazon“ turės laikytis ateityje, užuot šias taisykles nustatant pačiai „Amazon“ visiems savo platformos naudotojams“, – pažymėjo pareigūnė.

REKLAMA

„Kadangi šios naujos taisyklės padės konkuruoti nepriklausomiems mažmenininkams, vežėjams ir Europos klientams, taigi jie turės daugiau galimybių ir daugiau pasirinkimo“, – pridūrė ji.

„Amazon“ atstovas spaudai pareiškė, jog bendrovė džiaugiasi galėjusi išspręsti Europos Komisijos susirūpinimą.

„Nors ir toliau nesutinkame su keliomis preliminariomis Europos Komisijos išvadomis, konstruktyviai stengėmės užtikrinti, kad galėtume ir toliau aptarnauti klientus visoje Europoje ir paremti 225 tūkst. Europos mažųjų ir vidutinių įmonių, prekiaujančių mūsų parduotuvėse“, teigė jis.  

REKLAMA
REKLAMA

M. Vestager tyrėjams nerimą kėlė tai, kad „Amazon“ stebėjo privačių mažmenininkų pardavimus, naudodama savo platformą, kad nustatytų pelningas rinkas ir nukreiptų ten savo pasiūlymus.

Jie taip pat apkaltino „Amazon“ taikant palankumo režimą sprendžiant, kurie pasiūlymai rodomi laukelyje „Buy Box“ – prekių kortelės vietoje su  geriausiai kainos ir pristatymo pasiūlymais bei pirkimo vienu spustelėjimu parinktimi, per kurį atliekama didžioji dalis pirkimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų