Per vienuolika mėnesių „airBaltic“ atliko 5,9 tūkst. skrydžių – 4 proc. daugiau, BNS pranešė bendrovė.
Vien lapkritį „airBaltic“ Lietuvoje skraidino 49,4 tūkst. keleivių – 31 proc. daugiau nei prieš metus, bei atliko 588 skrydžių – 37 proc. daugiau, pranešime spaudai nurodė įmonė.
„Neseniai pristatėme 13 naujų maršrutų iš visų mūsų namų rinkų, o tai – didžiausias naujų maršrutų skaičius per žiemos sezoną, kokį „airBaltic“ kada nors yra siūliusi. Todėl sulaukėme didelio susidomėjimo ir suteikėme keleiviams platų kelionių pasirinkimą“, – pranešime teigė „airBaltic“ prezidentas ir generalinis direktorius Martinas Gaussas.
Lapkritį skelbta, jog tarp naujų „airBaltic“ krypčių iš Vilniaus – Dubajus (Jungtiniai Arabų Emyratai), Tenerifė (Ispanija), Gran Kanarija (Ispanija) ir Turinas (Italija).
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.
jei tarkim, skrendant su jais is Rygos i Barselona (pigiausias variantas) -
bilietas kainuo NUO 79,99 euro (2024-01-26 d),
kai tuo tarpu panasiai datai (dviem dienom anksciau) -
taipogi tuo paciu marsrutu, tik - su RyanAir -
galima nuskristi uz 22,88 euro.
Kokybisko serviso pas Air Baltic - visai nerasta -
jiems iki normaliu aviakompaniju, tokiu kaip
"Air France", "Lufthansa", SAS" arba "Turkish airlines" -
kaip eziukui - pestute iki menulio.
Eilinis cheap flight operatorius, tik va, -
kainu lygmeniu - besilygiuojantis i tos rinkos lyderius,
o daznai - ir juos net aplenkiantis.