„Praėjusieji metai pasižymėjo iššūkiais verslams ir visuomenei – visi susidūrėme su lėtėjančios ekonomikos nuotaikomis ir augančiomis kainomis“, – komentavo „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims Petras Masiulis.
2023 m. „Tele2“ ir toliau išliko didžiausiu mobiliojo ryšio operatoriumi pagal registruotų SIM kortelių skaičių – bendrovės paslaugomis naudojosi kiek daugiau nei 2 mln. klientų.
Nuosekliai augo operatoriaus verslo klientų dalis. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022-aisiais, verslo klientų skaičius padidėjo 4,4 proc. ir pasiekė 313,2 tūkst. Spartų verslo klientų skaičiaus augimą lėmė bendrovės klientams siūlomos ir nuolat plečiamos verslui aktualios paslaugos ir sprendimai.
Praėjusiais metais pastebimas ir dar didesnis mobiliųjų duomenų suvartojimas – vietoje įprastų skambučių žmonės dažniau renkasi bendrauti internetu. Per visus 2023 m. „Tele2“ tinkle buvo išnaršyta 456,6 tūkst. TB duomenų, o tai yra 13,3 proc. daugiau nei 2022-aisiais.
Sparčiai augo ir mobiliųjų duomenų naudojimas užsienio šalyse. Pernai užsienyje buvo išnaršyta 7,8 mln. GB duomenų – tai net 37,4 proc. daugiau nei per visus 2022 metus.
2023-aisiais bendrovės pajamos siekė 343,7 mln. eurų ir buvo 4,9 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 40,5 proc. Tai sudarė 139,2 mln. eurų – 13,3 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu metu.
Įmonė sumokėjo 66,7 mln. Eur mokesčių, o tai net 5,3 proc. daugiau nei 2022-aisiais.
Pernai „Tele2“ į tinklo plėtrą, 5G ryšio diegimą ir ryšio paslaugų kokybės gerinimą investavo per 26,9 mln. Eur.