• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„British Airways“ skrydis virto tikru košmaru, rašo „The New York Post“. Lėktuvas turėjo leistis avariniu būdu, o jam nusileidus į vidų sulipo žmonės, apsirengę apsauginėmis aprangomis.

„British Airways“ skrydis virto tikru košmaru, rašo „The New York Post“. Lėktuvas turėjo leistis avariniu būdu, o jam nusileidus į vidų sulipo žmonės, apsirengę apsauginėmis aprangomis.

REKLAMA

„Tai tikrai buvo skrydis iš pragaro“, – prisimena 61-erių keleivė Melanie Wells.

Lėktuvas skrido iš Jungtinės Karalystės į Egiptą.

Ji ir jos 19-metė dukra planavo leistis į 10 tūkst. dolerių kainuojančias atostogas Šarm El Šeiche. Moteris sako, kad jau seniai niekur nekeliavo, todėl labai laukė kelionės.

Kai kurie keleiviai lėktuve pasijautė blogai

Deja, britė lėktuve netikėtai pasijuto prastai, lėktuve ji smarkiai susirgo.

REKLAMA
REKLAMA

„Kai įlipo į lėktuvą, temperatūra buvo tokia ekstremali, kad aš pradėjau jaustis blogai. Buvo nepaprastai karšta. Galiausiai man labai skaudėjo galvą“, – pasakoja ji.

REKLAMA

Moteris iš pradžių simptomus nurašė karščiui, tačiau netrukus pastebėjo, kad ne ji viena jaučiasi blogai.

REKLAMA
REKLAMA

„Maždaug po pusantros valandos skrydžio įgulos nariai staiga pradėjo bėgioti pirmyn ir atgal. Aš nesupratau, kas vyksta. Buvo viena mama, kurios akys apsisuko į galą“, – sako M. Wells.

Pasak jos, lėktuve iš viso susirgo šeši žmonės. M. Wells teigė jautusi pykinimą, galvos skausmą. Ji mano, kad simptomus iššaukė kenksmingos dujos lėktuve.

Lėktuvas avariniu būdu leidosi Italijoje, Venecijoje. Nusileidusį lėktuvą apsupo greitosios pagalbos automobiliai, gaisrinės mašinos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuomet avarinės tarnybos darbuotojai, dėvintys apsauginius kostiumus ir kvėpavimo aparatus, įlipo į lėktuvą ir tyrimus nukentėjusiems asmenims ir įgulos nariams.

„Buvau visiškai išsigandusi. Galvojau, ar mes visi įkvėpėme toksinių garų?“ – svarstė M. Wells.

Anot jos, paprastai tvirtas oro linijų personalas taip pat buvo „visiškai panikoje“. Ji taip pat teigia, kad keleiviai buvo laikomi nežinioje.

REKLAMA

„Kapitonas mums niekada nesuteikė jokios informacijos“, – apgailestaudama sakė išsigandusi keleivė.

Po aštuonių valandų vėlavimo Italijoje lėktuvas grįžo į Londoną. Kitą rytą jis nuskrido į Egiptą.

Moteris sako, kad patirtis buvo siaubinga.

„Mes keliavome 40 valandų. Buvome visiškai išsekę“, – sako ji.

„British Airways“ M. Wells pasiūlė beveik 3 000 dolerių kompensaciją už atšauktą skrydį, maisto išlaidas ir kitus nepatogumus.

REKLAMA

Tačiau moteris sako, kad vežėjas atsisakė grąžinti jai 667 dolerius už pirmąją naktį, kurią jie praleido Egipte dėl vėlavimų.

„BA elgėsi labai arogantiškai“, – pareiškė ji.

Aviakompanijos atstovai dar nenurodė, dėl ko lėktuvo keleiviai pasijuto prastai. Bendrovės atstovai sako, kad lėktuvas nukreiptas „atsargumo sumetimais dėl techninių problemų“.

„Mes atsiprašėme savo klientų už jų patirtį ir pasiūlėme atitinkamą kompensaciją“, – sakė atstovas spaudai.

Jis pridūrė, kad nėra įrodymų, kad lėktuve buvo dūmų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų