Airijos oro linijų bendrovė garsėja tuo, kad siūlo vienas mažiausių kainų keliaujant į užsienį. Tačiau ji taip pat garsėja ir dėl savo papildomų mokesčių.
„Daugelis jų taikomi klientams, kurie prie įlaipinimo vartų nusprendžia, kad viršijo leistiną bagažo kiekį. Būtent nuo tokių nukentėjau neseniai vykdama į Dubliną“, – rašė R. Flangan.
Moteris teigė praėjusiais metais įsigijusi kuprinę, atitinkančią „konkrečius oro linijų nustatytus matmenis“.
„Vasario 1 d., šeštadienį, Stanstedo oro uoste „Ryanair“ darbuotojai sklandžiai nuskenavo mano įlaipinimo bilietą ir aš ilgu koridoriumi išskubėjau į savo skrydį – kuprinė ant nugaros, o vandens buteliukas pririštas prie viršutinės rankenos“, – sakė ji.
Ji pranešė, jog pasiekusi Stanstedo skrydžio vartus, jos „pasas ir įlaipinimo pasas buvo nuskaityti“, o kai ji žengė kitą žingsnį į priekį, pajuto „bakstelėjimą į petį“.
„Jums reikia įdėti savo krepšį čia“, – pasakė „Ryanair“ darbuotoja, bakstelėdama į langelį.
Turėjo susimokėti, kad patektų į skrydį
„Padariau, ko ji prašė, ir įdėjau krepšį. Šiek tiek pastūmus, jis tilpo. Užsidėjusi jį atgal ant peties, darbuotoja aštriai parodė į vandens buteliuką, pareikšdama: „Jį reikės įdėti į maišelį“, – pasakojo R. Flangan.
Darbuotoja jai atsakė, jog visi papildomi daiktai turi būti sudėti kuprinėje. Maža to, R. Flangan buvo nuvesta atgal į išvykimo vietą.
Ji pasakojo, kad tuo metu ėmė „šiek tiek nervintis ir įsidėti 750 ml metalinį buteliuką į savo kuprinę“.
Įsidėjusi vandens buteliuką į kuprinę ji vėl nuėjo prie vartų ir buvo priversta iš naujo nuskaityti savo įlaipinimo kortelę.
„Kai žengiau į priekį, kitas „Ryanair“ darbuotojas prakalbo: „Šis krepšys per didelis. Turėsite nueiti ten ir susimokėti, kad patektumėte į skrydį“, – atsakė jai.
Suglumusi dėl tokio pareiškimo, R. Flangan paklausė, kodėl negali paimti butelio į rankas, kaip tai padarė išvykstančio skrydžio metu.
Atsakant jai buvo pasakyta, kad vandens buteliukas turi tilpti į krepšį, priešingu atveju jis bus klasifikuojamas kaip „antrasis krepšys“, o to daryti su jos bilietu neleidžiama.
„Bet kokiu atveju turėsite už tai sumokėti“, – pasakė vienas personalo narys.
Paženklino geltonu lipduku
Susimokėjusi 60 eurų, ji ant kuprinės buvo paženklinta geltonu lipduku. Šis lipdukas buvo skiriamas keleiviams, kurie kruopščiai neišstudijavo „Ryanair“ bagažo taisyklių ir jas supainiojo arba akivaizdžiai ignoravo.
„Nusileidusi patraukiau į savo autobusą, užpildžiau skundo formą „Ryanair“ dėl mokesčio ir išsamiai paaiškinau, kas nutiko. Atsakydama „Ryanair“ pradžioje pažymėjo, kad „ginčijau bagažo mokestį, taikomą už vandens buteliuko vežimą atskirai nuo rankinio bagažo“, o paskui atmetė mano pretenziją, atkartodama tikslią formuluotę iš savo svetainės bagažo puslapio“, – teigė ji.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!