Didžiausios Rusijos oro linijos sulaukė „Rosaviacija“ vadovo pranešimo dėl būtinybės iki rugsėjo 20-osios peržiūrėti numatytų skrydžių skaičių ir atsižvelgti į turimus rezervinius lėktuvus, rašoma „The Moscow Times“.
Bendrovių taip pat buvo pareikalauta atkreipti dėmesį į skrydžius, kuriuose yra didelės vaikų grupės ir „neleisti“ tokių skrydžių atšaukimų ar užlaikymų. Maža to, oro linijos turi operatyviai suteikti „Rosaviacija“ informaciją apie į remonto dirbtuves siunčiamus lėktuvus, kylančius nesklandumus oro uostose ir skrydžių užlaikymus daugiau nei kelioms valandoms.
Tokių reikalavimų Rusijos oro linijos sulaukė po to, kai rugpjūčio 12-ąją „Red Wings“ nesugebėjo išskraidinti iš Antalijos daugiau nei 400 rusų turistų dėl net dviejų iškart „Boeing-777“ lėktuvų gedimų. Tuomet oro linijoms teko „skolintis“ veikiantį „Boeingą“ iš savo konkurentų, o žmonės oro uostuose laukė savo skrydžių net kelias paras.
Rusijos oro linijos pastaruoju metu susiduria su vis dažnesniais skrydžių nutraukimais dėl gendančių orlaivių. Likusiems Vakarų šalių lėktuvams dėl paskelbtų sankcijų trūksta atsarginių dalių, rašoma „The Moscow Times“.Kritiniai nesklandumai pasitaikė ir kitoms rusų oro linijoms. Rugpjūčio 4-ąją net 8 valandoms buvo atidėtas „Smartavia“ skrydis iš Čeliabinsko į Sankt Peterburgą. Liepos 11-ąją, dėl tų pačių techninių nesklandumų 7 valandoms buvo užlaikytas skrydis iš Omsko į Maskvą.