„Nusprendėme savo sūnų pavadinti Marketingu. Dabar aš oficialiai esu Marketingo tėvas“, – parašė savo „Instagram“ paskyroje D. Bančukovas. Jis pridūrė, kad krikštatėviu galėtų tapti kas nors ir žymių marketologų, įskaitant ir amerikiečių ekonomistą, moderniojo marketingo tėvu vadinamą, 89-erių Philipą Kotlerį.
„Marketingo krikštatėvis irgi gerai skamba“, – juokavo vyras.
„Penzos pravda“ pasidomėjo šia istorija, tačiau oficialaus patvirtinimo iš valstybės institucijų kol kas nesulaukė – tikimasi informaciją patikslinti kitą savaitę.
Leidiniui vyras pasakojo, kad mintis taip pavadinti sūnų kilo jam besvarstant apie P. Kotlerį, kurį vadina marketingo tėvu. „Aš pagalvojau, o kodėl man netapti rusų (marketingo) tėvu, gal net ir tiesiogine prasme? Tai buvo mano idėja, ir žmona ją palaikė“, – aiškino D. Bančukovas.
Jis pripažino, kad artimieji ir giminės su šiuo sprendimu dar nėra supažindinti. „Juoksis, tikėtina, kuomet sužinos“, – pripažino jis.
Penzos gyventojas šmaikštavo ir paklaustas, ar tiki, kad vardas nulemia tolimesnį žmogaus likimą: „Aišku, kad tikiu! Jeigu jūs, pavyzdžiui, gimėte Vladimiru Putinu, tai, atitinkamai, jūsų likimas jau nulemtas, jūsų laukia didi ateitis“.