• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Marketingo specialistas iš Penzos (Rusija) Dmitrijus Bančukovas savo naujagimį sūnų pavadino Marketingu ir taip oficialiai tapo Marketingo tėvu. Savo socialinio tinklo paskyroje jis paviešino ir gimimo liudijimo nuotrauką.

Marketingo specialistas iš Penzos (Rusija) Dmitrijus Bančukovas savo naujagimį sūnų pavadino Marketingu ir taip oficialiai tapo Marketingo tėvu. Savo socialinio tinklo paskyroje jis paviešino ir gimimo liudijimo nuotrauką.

REKLAMA

„Nusprendėme savo sūnų pavadinti Marketingu. Dabar aš oficialiai esu Marketingo tėvas“, – parašė savo „Instagram“ paskyroje D. Bančukovas. Jis pridūrė, kad krikštatėviu galėtų tapti kas nors ir žymių marketologų, įskaitant ir amerikiečių ekonomistą, moderniojo marketingo tėvu vadinamą, 89-erių Philipą Kotlerį.

„Marketingo krikštatėvis irgi gerai skamba“, – juokavo vyras.

„Penzos pravda“ pasidomėjo šia istorija, tačiau oficialaus patvirtinimo iš valstybės institucijų kol kas nesulaukė – tikimasi informaciją patikslinti kitą savaitę. 

Leidiniui vyras pasakojo, kad mintis taip pavadinti sūnų kilo jam besvarstant apie P. Kotlerį, kurį vadina marketingo tėvu. „Aš pagalvojau, o kodėl man netapti rusų (marketingo) tėvu, gal net ir tiesiogine prasme? Tai buvo mano idėja, ir žmona ją palaikė“, – aiškino D. Bančukovas. 

REKLAMA
REKLAMA

Jis pripažino, kad artimieji ir giminės su šiuo sprendimu dar nėra supažindinti. „Juoksis, tikėtina, kuomet sužinos“, – pripažino jis. 

Penzos gyventojas šmaikštavo ir paklaustas, ar tiki, kad vardas nulemia tolimesnį žmogaus likimą: „Aišku, kad tikiu! Jeigu jūs, pavyzdžiui, gimėte Vladimiru Putinu, tai, atitinkamai, jūsų likimas jau nulemtas, jūsų laukia didi ateitis“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų