Atsargos pulkininkas Michailas Chodarenokas paaiškino, kad iš krizinių situacijų lėktuvo karo ar didelės nelaimės atveju būtų duodami nurodymai šalies vadovybei ir karinėms pajėgoms. Iš šio lėktuvo būtų valdomos ir Rusijos branduolinės pajėgos.
M. Chodarenoko manymu, geriausiu atveju Il-80 apvogė „banalūs metalo vagys“. Kito scenarijaus atveju galėjo nutekėti svarbūs dokumentai apie ypatingos svarbos informacijos perdavimą iš lėktuvo valdymo centrams. Tokiu atveju, anot saugumo eksperto, Taganrogo oro uoste įvykusi banali vagystė nušvinta visai kitomis spalvomis.
Apie įvykdytą vagystę buvo pranešta gruodžio 7-ąją: pirminiais duomenimis, nusikaltėliai išsinešė iš lėktuvo daugiau nei 30 ten įrengtų radijo stočių.
Į teisėsaugą kreiptasi dar gruodžio 4-ąją, kuomet Taganrogo G. M. Berijevo mokslo techninio aviacinio komplekso apsauga, ryte apžiūrėjusi lėktuvą, nustatė, kad krovininis liukas styro atviras.
Lėktuvas buvo atgabentas į Taganrogą planiniams modernizacijos darbams. Užbaigus darbus visos įlipimo angos į lėktuvą buvo tvarkingai užantspauduotos, tačiau tai vagišių nesustabdė, rašoma „Lenta“. Nusikaltimo vietoje buvo aptikta nusikaltėlių pirštų antspaudų ir pėdsakų žymių.
Nuo 1987-ųjų buvo sukurti keturi lėktuvo Il-80 modeliai. Lėktuve yra įvesta vadavietė, specialios apsaugos priemonės nuo masinio naikinimo ginklų. Įranga šiame lėktuve leidžia vadovauti visoms Rusijos karinių oro pajėgų rūšims.