Jei povandeninis laivas vis dar nepažeistas, remiantis ankstesniais skaičiavimais, jame gali būti tik mažas deguonies kiekis, praneša leidinys.
Laivas dingo atokioje Šiaurės Atlanto vietoje sekmadienį ir buvo aprūpintas deguonimi keturioms dienoms penkių narių įgulai.
Mikroautobuso dydžio povandeninis laivas, priklausantis privačiai įmonei „OceanGate Expeditions“ kol kas dar nesurastas. Jei jis bus rastas, jį reikės pasiekti naudojant sudėtingą gelbėjimo įrangą ir iškelti į paviršių greičiausiai ilgas valandas truksiančios operacijos metu.
BBC skelbia, kad operacija turi įvykti prieš visiškai pasibaigiant deguonies tiekimui ir nepažeidžiant laivo korpuso, kad nebūtų sukeltas pavojus jame esantiems žmonėms.
Laive esančių penkių įgulos narių būklė nežinoma, tačiau JAV pakrančių apsaugos tarnyba teigia, kad operacija tebėra laikoma gelbėjimo misija. „Tai šimtu procentų yra paieškos ir gelbėjimo misija“, – trečiadienį žurnalistams sakė kapitonas Jamie Frederickas.
Pareigūnų teigimu, antradienį ir trečiadienį Kanados paieškų lėktuvai aptiko povandeninį triukšmą ir tai įžiebė viltį surasti laivą laiku. Patys pareigūnai teigia, kad vis dar neaišku, kas skleidė šiuos garsus ir kad tai nebūtinai galėjo būti povandeninio laivo skleidžiami garsai.
Vietoje, kurioje buvo aptikti garsai, buvo dislokuotos nuotoliniu būdu valdomos povandeninės paieškos mašinos, tačiau jos dar nieko nerado. Vienas iš tokių paieškos mašinų, dislokuotų iš Kanados laivo „Horizon Arctic“, ankstų ketvirtadienio rytą pasiekė vandenyno dugną.
Ketvirtadienio rytą į vietovę taip pat atvyko prancūzų tyrimų laivas „Atalante“ ir dislokavo savo povandeninės paieškos mašiną, pranešė JAV pakrančių apsaugos tarnyba. Šis robotas gali tyrinėti šalia „Titaniko“ nuolaužos, kuri yra apie 12 500 pėdų (3 810 m)gylyje.
Bendras tiriamas plotas yra apie 26 000 kvadratinių kilometrų, du kartus didesnis už JAV Konektikuto valstiją. Pasak ekspertų, vietovėje vyrauja audringos sąlygos ir prastas matomumas, todėl paieškos operacija tampa sudėtingesne.