55-erių metų Ann-Marie Murray kovo 28 d. keliavo iš Tenerifės (Ispanija) į Bristolio oro uostą (Didžioji Britanija), tačiau jos noras nusipirkti traškučių, vandens ir „Coca Cola“ pasisuko visai kita linkme, rašoma „Daily Mail“.
Būsto asociacijos darbuotoja su partneriu grįžo iš Kanarų salų po keturias naktis trukusių atostogų, kurių metu šventė savo gimtadienį.
Tačiau ji pasakojo, kad kelionė tapo sugadinta, kai, kaip ji manė, nieko blogo negalintis nulemti sprendimas pradėti valgyti „Pringles“, kol nebuvo atliktas mokėjimas, virto chaosu.
A. Murray negalėjo apmokėti 7 svarų sterlingų (apie 8 eurų) sąskaitos, nes kortelės aparatas sugedo, o ji neturėjo su savimi grynųjų pinigų.
Dėl šios priežasties „Ryanair“ įgula iškvietė policiją, o trys pareigūnai, lėktuvui nusileidus Bristolyje, įsiveržė į lėktuvą ir įsodino A. Murray į savo mikroautobusą. Pasak moters, pareigūnai šį incidentą pavadino „juokingu“.
A British couple were kicked off a Ryanair flight and met by police over a failed $9 in-flight snack payment - all for a Coke, a bottle of water and some Pringles.
Ann-Marie Murray, 55, and her partner were flying from Tenerife to Bristol on March 28 when their Barclays card… pic.twitter.com/H57ikqPC67REKLAMAREKLAMA— T_CAS videos (@tecas2000) April 7, 2025
Oro linijų bendrovė teigė priėmusi sprendimą kviesti policiją, nes A. Murray ėmė „trukdyti“, tačiau keleivė tai neigia.
„Buvo tikrai nesmagu – jie neleido visiems išlipti ir liepė mus išvesti“, – prisiminė A. Murray.
Ir pridūrė: „Manau, kad jie galvojo, jog turime dar vieną kortelę arba grynųjų pinigų, bet aš ištuštinau savo krepšį ir parodžiau jiems, kad daugiau nieko neturiu.“
Po kelių nesėkmingų bandymų susimokėti kortele, A. Murray pasakojo pasiūliusi pasiimti grynųjų pinigų kelionės tikslo vietoje, tačiau įgula vietoj to paėmė jų įlaipinimo bilietus ir susisiekė su valdžios institucijomis.
„Kiti keleiviai mus užstojo, sakydami, kad neveikia jų aparatai, bet įgula dvigubino savo nuomonę, sakydama, kad buvome nemandagūs“, – teigė ji.
„Rynair“ tvirtina, jog pora lėktuve ėmė „trukdyti“
A. Murray pridūrė, kad vienas įgulos narys prisipažino, jog panašių problemų su kortelėmis buvo ir ankstesniuose skrydžiuose.
Nuotaika dar labiau subjuro, kai grįžusi į Bristolio oro uosto stovėjimo aikštelėje pora rado „sudaužytą“ savo automobilio priekinį bamperį.
„Įlipome ir išgirdome brazdėjimą, išlipome ir pamatėme, kad visas bamperis sudaužytas“, – pasakojo M. Murray.
Tuo tarpu, kai A. Murray ir jos partneris paprašė „Ryanair“ pateikti vaizdo kamerų įrašą, ji teigė, kad jiems buvo pasakyta, jog jis negali būti paviešintas.
„Rašiau elektroniniu paštu, bet jie atsisako prisiimti atsakomybę“, – tvirtino ji.
Anot leidinyje cituojamų „Ryanair“ atstovų, pora lėktuve ėmė „trukdyti“, kai nesuveikė jų kortelė ir vartojus maisto produktus dar „prieš apmokėjimą“.
Oro linijų bendrovė teigė, kad įgula „iš anksto iškvietė policiją“, primygtinai reikalaudama, kad visi keleiviai laikytųsi taisyklių „be nereikalingų trukdžių“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!