Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
gal su detalėmis problemos ar Rusija kalta
nebus nei kam gamint nei kam remontuoti tos aviacijos, jaunimas nesirenka techninių krypčių studijų
Lėktuvai jau tapo dėvėti, nenuostabu, kad dažnai ir genda. Bet jei sugalvos padaryt elektrinį ir išsikraus akumuliatorius nuo kokios turbolencijos tada dažniau kritinės.
Automobilių avarijose žūva 100 kartų daugiau nei avio katastrofose! Žinoma, kad saugiausia bunkeryje
@Vienareikšmiškai NE
Lyginami skirtingi dalykai. Taip autombiliu susidurimuose ar atsitrenkimuose i kliuti zusta daugiau zmoniu nei analogiskuose avio yvikiuose, Bet dauuuuuug daugiau zusta sugedus lektuvams nei automobiliams.
Dažnai iš Kauno (KUN) ir iš Vilniaus (VNO) bendrovės “Ryanair” ir “Turkish Airlines” skraidina Boeing 737 Max 8 keleivius, ar Europoje jie saugūs?!!
rekomendacija:
straipsnis: „Skirtingos kalbos apie deportuotus Ukrainos vaikus: de Graaff'o ir Ropės pažiūriai“
video: „Nyderlandų atstovo Marcel de GRAAFF kalba Europos Parlamente 2024 03 13“
DALlNAMĖS!
straipsnis: „Skirtingos kalbos apie deportuotus Ukrainos vaikus: de Graaff'o ir Ropės pažiūriai“
video: „Nyderlandų atstovo Marcel de GRAAFF kalba Europos Parlamente 2024 03 13“
DALlNAMĖS!
@būtinai pažiūrėkite video
apie ką ten?, tai kad šiaip ukrainos problemos nedomina
@būtinai pažiūrėkite video
atsibodo!Susikišk ten kur nesueina tą video!
lektuvai sensta kartu su patyrusiais inžinieriais-konstruktoriais ir gamybine baze. pagal poreikį ir galimybės greitai netinkamų lekuvų bus nurašoma daugiau nei spėjama pagaminti naujų. tuo pačiu atitinkamai užsidarys arba bankrotuos daugybė skrydžių bendrovių ir agentūrų, mažės skrydžių apimtys, brangs kelionės ir susijusios paslaugos.
REKLAMA
REKLAMA
Nesibaigiantys pranešimai apie lėktuvų avarijas kelia nerimą – ar vis dar saugu skraidyti?