• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių prekės ženklas „Volkswagen“ pirmą kartą bendrovės istorijoje ketina uždaryti savo šalyje dvi automobilių gamyklas. Nepopuliarius sprendimus vadovybė priima dėl stiprios Kinijos konkurencijos.

Vokietijos automobilių prekės ženklas „Volkswagen“ pirmą kartą bendrovės istorijoje ketina uždaryti savo šalyje dvi automobilių gamyklas. Nepopuliarius sprendimus vadovybė priima dėl stiprios Kinijos konkurencijos.

REKLAMA

Ekspertai perspėja, kad, jei „Volkswagen“ nepasitemps, netrukus galima bus kalbėti ir apie visišką kompanijos uždarymą.

Tūkstančiai „Volkswagen“ gamyklos darbuotojų piktai sutinka įmonės vadovus – salėje aidi švilpimai ir riksmai „viso gero“.

Darbuotojai įtūžę dėl sensacingos vieno didžiausių pasaulyje automobilių koncernų vadovybės žinios – pirmą kartą kompanijos istorijoje „Volkswagen“ planuoja uždaryti dvi gamyklas gimtojoje žemėje.   

Patiria didelę konkurenciją

Štai kaip į tokią žinią reaguoja kalbinti darbuotojai: 

„Iš to, ką girdėjau, netrukus jie atleis 30% darbuotojų. Tikiuosi, kad taip nebus.“   

REKLAMA
REKLAMA

„Mes, greičiausiai, būsime pirmieji, kuriuos atleis. Mūsų sutartys galioja iki sausio 31-osios. Bus sunku rasti tinkamą darbą su tokiu atlyginimu, kuris užtikrintų mūsų pragyvenimą.“   

REKLAMA

Drastiškus ir nepopuliarius sprendimus bendrovė priima dėl sudėtingos situacijos Europos, Amerikos, o ypač – Kinijos rinkose, kur kinų gamintoja „BYD“ išstumia brangesnius „Volkswagen“ automobilius. Kompanijos rinkos vertė per pastaruosius kelerius metus nuvertėjo kone perpus.   

„Nėra jokių garantijų, kad ateityje „Volkswagen“ išliks, jei nebus imtasi naujų strateginių žingsnių“, – tikino automobilių ekspertas Stefanas Bratzel.

REKLAMA
REKLAMA

Problema – ne laikina

Profesinės sąjungos dėl visko kaltina bendrovės vadovybę, kuri, jų teigimu, anksčiau ėmėsi neteisingų sprendimų: pavyzdžiui, neinvestavo į hibridines transporto priemones ir nepaspartino prieinamų elektromobilių kūrimo. Ilgainiui ši problema tik didės.  

„Tai nėra laikina problema, kurią jaučiame tik dabar. Tai – situacija, kuri vystysis ateinančius kelerius metus, jei dėl to nieko nebus padaryta“, – pabrėžė S. Bratzel.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volkswagen“ kompanija yra ne tik viena didžiausių darbdavių Vokietijoje – joje dirba kone 700 tūkst. žmonių, bet ilgus metus buvo ir didžiausia Vokietijos pramonės šaka, sukurianti kone 3 proc. šalies BVP. 

Tad jos problemos yra ir visos Vokietijos ekonomikos problemos, ir tuo pačiu kanclerio Olafo Šolco galvos skausmas. Ekspertai jau dabar „Volkswagen“ gamyklų uždarymo planus vadina Vokietijos ekonominės politikos nesėkme.

Daugiau apie tai – aukščiau esančiame vaizdo įraše. 

tv3.lt

aukso amzius, kuris tesesi kelis desimtmecius del pigiu rusisku energijos resursu baigesi. Bekurstant oranzines revoliucijas aplink rusija europa galiausiai nukirto saka ant kurios taip ilgai ir patogiai sedejo ir dabar belieka srebti nesibaigiancias siu revoliuciju pasekmes, karus ir konfliktus
Neobolševikai moka tik sunaikinti
Neobolševikai moka tik sunaikinti
Busime labai "žali ir tvarūs" puoselėsime lytinę, rasinę ir kultūrinę įvairovę.., bet greitai liksime be darbo ir pajamų, o po 10-15 metų dirbsime kiniečių fabrikuose po 12 val. 6 d. per savaitę...
Kai pradejo gaminti auto kurie kartais surudyja net per 1metus...tai negalejo nebut konkurensijos
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų