Varšuvos apygardos prokuratūra penktadienį socialinio tinklo „X“ paskyroje paskelbė pranešimą apie įvykį ir vykdomus ikiteisminius veiksmus. Jame nurodoma, kad teismas sankcionavo įtariamojo suėmimą dviejų mėnesių laikotarpiui. Taip pat pažymima, jog suėmimas galėtų būti panaikintas sumokėjus 150 tūkst. zlotų (apie 34 tūkst. eurų) užstatą, tačiau tokiu atveju kaltinamajam būtų taikoma papildoma priežiūra tris kartus per savaitę. Vis dėlto prokuroras pateikė oficialų prieštaravimą dėl galimybės skirti laidavimą ar švelnesnę priemonę.
Prokuratūros duomenimis, įtariamasis, vardu Aleksandras S., neprisipažino kaltas ir atsisakė duoti parodymus. Tyrimo metu taip pat nustatyta, kad vyras neturėjo reikiamos licencijos vykdyti keleivių pervežimo veiklą kelių transporto priemonėmis, skirtomis daugiau nei septyniems keleiviams, įskaitant vairuotoją.
Kaip informavo Vidaus reikalų ministerijos atstovas spaudai Jacekas Dobrzynskis, į avariją pateko „InPost“ autobusas, kuriame važiavo aštuoni žmonės – penki jų žuvo, trys buvo sužeisti. Tarp žuvusiųjų – trys moterys ir du vyrai. Autobuso vairuotojas – minėtasis Lietuvos pilietis – ir dvi keleivės su sužalojimais buvo pristatyti į ligoninę.
Vairavo „InPost“ autobusiuką nebedirbdamas įmonėje
Varšuvos policijos atstovė, inspektorė Ewelina Gromek-Oćwieja portalui Polsat News patvirtino, kad avarija įvyko, kai mikroautobusas atsitrenkė į stovintį sunkvežimį greitkelyje S2 netoli Varšuvos. Vairuotojas avarijos metu buvo blaivus, tačiau tyrimas tęsiamas – analizuojami įvykio vaizdo įrašai, techninė transporto priemonių būklė ir kitos aplinkybės.
Siuntų bendrovės „InPost“ atstovas spaudai Wojciechas Kadziolka pareiškė, kad autobuso vairuotojas, kuris susidūrė su sunkvežimiu, nuo 2022 m. nebedirba „InPost“. Automobilis priklauso pačiam vyrui, o ne įmonei.
„Reiškiame užuojautą šiandienos avarijos aukoms. Automobilis, kuris 2025 m. gegužės 15 d. netoli Konotopos prie Varšuvos pateko į eismo įvykį, nėra susijęs su „InPost“. Mes stengiamės išsiaiškinti, kodėl, nepaisant galiojančių susitarimų, 2022 m. pasibaigus bendradarbiavimui nuo automobilio nebuvo nuimtas firminis apipavidalinimas“, – Lenkijos žiniasklaidoje cituojamas W. Kadziolka.
Šis įvykis sukėlė didelį rezonansą Lenkijoje ir Lietuvoje. Lenkijos žiniasklaidoje svarstoma apie keleivinio transporto priežiūros spragas, o Lietuvos institucijos kol kas nesiūlo komentarų, kol vyksta tyrimas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!