• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Milijonai žmonių jau seniai tai įtarė, tačiau dabar nutekinta informacija rodo, kad mūsų telefonai iš tiesų klausosi mūsų pokalbių. Vieno iš „Facebook“ rinkodaros partnerių pateiktame pranešime išsamiai aprašoma, kaip įmonė klausosi naudotojų pokalbių, kad galėtų kurti tikslines reklamas, skelbia portalas „Daily Mail“.

Milijonai žmonių jau seniai tai įtarė, tačiau dabar nutekinta informacija rodo, kad mūsų telefonai iš tiesų klausosi mūsų pokalbių. Vieno iš „Facebook“ rinkodaros partnerių pateiktame pranešime išsamiai aprašoma, kaip įmonė klausosi naudotojų pokalbių, kad galėtų kurti tikslines reklamas, skelbia portalas „Daily Mail“.

REKLAMA

„Cox Media Group“ (CMG) teigia, kad jos „Active-Listening“ (angl. „Aktyvaus-klausymosi“) programinė įranga naudoja dirbtinį intelektą duomenų rinkimui ir analizei realiu laiku, klausydamasi, ką sakote per telefono, nešiojamojo kompiuterio ar namų asistento mikrofoną.

Toliau pristatomojoje plokštelėje minimi „Facebook“, „Google“ ir „Amazon“, kurie yra CMG klientai, ir teigiama, kad jie gali naudoti „Active-Listening“ paslaugą, kad nukreiptų vartotojus.

REKLAMA
REKLAMA

Žiniasklaidos grupės „404 Media“ žurnalistams buvo nutekinta „pitch deck“, kurioje potencialiems klientams demonstruojamos „Active-Listening“ programinės įrangos galimybės.

REKLAMA

Po šios istorijos pasirodymo „Google“ pašalino žiniasklaidos grupę iš savo „Partnerių programos“ svetainės.

Renka duomenis, girdimus per bet kokį mikrofoną

„Meta“ – „Facebook“ globojanti bendrovė – pripažino, kad tikrina, ar CMG nepažeidžia paslaugų teikimo sąlygų.

„Amazon“ atsakė „404 Media“, pareikšdama, kad jos reklamos padalinys niekada nedirbo su CMG šioje programoje ir neplanuoja to daryti.

Tačiau atstovas pridūrė, kad jei vienas iš jos rinkodaros partnerių pažeis taisykles, bendrovė imsis veiksmų, todėl „Amazon“ santykių su CMG statusas lieka šiek tiek neaiškus.

REKLAMA
REKLAMA

Pranešime išsamiai aprašomas šešių žingsnių procesas, kurį CMG „Active-Listening“ programinė įranga naudoja vartotojų balso duomenims rinkti per, atrodytų, bet kokį mikrofonu aprūpintą įrenginį, įskaitant išmanųjį telefoną, nešiojamąjį kompiuterį ar namų pagalbininką.

Staiga pradėsite matyti dominančios prekės reklamas

Iš pranešimo neaišku, ar „Active-Listening“ programinė įranga klausosi nuolat, ar tik tam tikrais momentais, kai telefono mikrofonas yra įjungtas, pavyzdžiui, skambučio metu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tada reklamuotojai naudoja šias įžvalgas, kad nukreiptų informaciją į „rinkos vartotojus“, t. y. žmones, kurie aktyviai svarsto galimybę įsigyti tam tikrą produktą ar paslaugą.

Jei jūsų balso ar elgsenos duomenys rodo, kad ketinate ką nors pirkti, jie pateikia jums tos prekės reklamą.

Pavyzdžiui, jei kalbate apie „Toyota“ automobilius arba jų ieškote, galite pradėti matyti naujausių modelių reklamas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų