Tokijo policija informavo praėjusią savaitę sulaikiusi 71-erių metų Akitoshi Okamoto, kuris per aštuonias dienas šimtus kartų paskambino nemokama linija į telekomunikacijų bendrovės KDDI klientų aptarnavimo skyrių.
Tačiau tai gali būti tik ledkalnio viršūnė: žiniasklaida skelbia, kad šis pensininkas dar tūkstančius kartų skambino į KDDI klientų aptarnavimo skyrių iš taksofonų. Per pokalbius jis reiškė nepasitenkinimą įmone ir įžeidinėjo klientų konsultantus.
„Jis reikalavo, kad KDDI darbuotojai ateitų pas jį atsiprašyti už tai, kad buvo nesilaikoma su juos pasirašytos sutarties. Be to, daug kartų, vos prisiskambinęs, jis nutraukdavo pokalbį“, - sakė vienas policijos atstovas.
Jis pridūrė, kad senjoras buvo areštuotas dėl įtariamo „tyčinio trukdymo įmonės veiklai“.
Japonijoje dėl sparčiai senstančios visuomenės daugėja socialinių problemų. Garbaus amžiaus vairuotojai dažnai sukelia mirtinus eismo įvykius, o geležinkelio operatoriai skundžiasi, kad padaugėjo atvejų, kai prieš jų darbuotojus smurto griebiasi senyvo amžiaus keleiviai.