Šeima su trejų metų vaiku teigia, kad 17 valandų vėluojant „EasyJet“ skrydžiui iš Kipro jie buvo laikomi tarsi „narve“ be maisto ir vandens. Vienas keleivių Chrisas Lewisas laikraščiui „The Mirror“ pasakojo, kad lėktuvas iš Pafoso turėjo išskristi 22 val. vakaro, tačiau pakilo tik 15.15 val. Tarp keliautojų vasaros atostogų metu kilo chaosas, nes „EasyJet“ skubiai atšaukė daugybę skrydžių.

„Turime trejų metų vaiką ir tai yra viena blogiausių patirčių, kokią esu patyręs keliaudamas, – sakė Chrisas. – Atvykę į oro uostą sužinojome, kad skrydis vėluoja dvi valandas. Tada 9.45 val. mums buvo pranešta, kad prasideda keleivių įlaipinimas, ir mes buvome blaškomi po oro uostą ir įkišti į tai, ką galima apibūdinti tik kaip narvą“.

Jis tęsė: „Beveik dvi valandas buvome palikti šiame narve be vandens ir jokių patogumų. Buvo moteris, kuri nugriuvo, ir daugybė žmonių, kurie iš tikrųjų patyrė didžiulį stresą. Stebėjome, kaip visi specialiosios pagalbos reikalaujantys žmonės buvo įlaipinti į lėktuvą ir po 10 minučių išlaipinti“.

Keleiviai buvo blaškomi į visas puses

Chrisas teigė, kad 23.40 val. pilotas jiems pasakė, jog lėktuvo kilimas vėluoja dėl audros ir įgula jau laukia „per daug valandų“, todėl skrydis buvo visai atšauktas.

„Tada buvome išleisti iš „narvo“ ir turėjome pereiti pasų kontrolę bei atsiimti savo bagažą, – pasakojo Chrisas. – Keliavome su trimečiu vaiku, tad galite įsivaizduoti, kaip tai vyko“.

Vyras sakė, kad grįžus į oro uostą jiems nepadėjo jokie „EasyJet“ atstovai.

„Buvome palikti automobilių stovėjimo aikštelėje laukti autobusų, niekas mums nepadėjo ir nepatarė, – sakė jis. – Tuo metu, 1.30 val. nakties, mano dukra vis labiau stresavo ir buvo labai nusiminusi. Taksi nuvažiavau į apgyvendinimo vietą, kuri atrodė tragiškai – ten tvyrojo smarvė ir nešvara. Atvykome 2 val. nakties ir tada gavome pranešimą, kad 2.30 val. mus skraidina namo ir atsiprašo už vėlavimą – tai įvyko dėl oro eismo valdymo apribojimų“.

Kitą dieną Chrisas teigė, kad skrydis buvo atidėtas dar kartą, kol galiausiai jie išskrido 15.15 val., tačiau šeima neturės teisės į kompensaciją, nes vėlavimas nepriklausė nuo „EasyJet“.

Sugadintos atostogos

„Lėktuve, kaip galite įsivaizduoti, tuo metu visi jau buvo labai įsitempę ir pavargę. Nebuvo šviežio maisto, ledo, o visi gėrimai buvo šilti. Taip buvo dėl to, kad lėktuvas per naktį stovėjo ant Pafoso asfalto, – sakė Chrisas. – Tuomet mums buvo nurodyta, kad neturėsime teisės į kompensaciją, nes priežastis, dėl kurios visi laukėme vėluojančio skrydžio, nepriklausė nuo „EasyJet“. Paskui pasiėmėme automobilį iš oro uosto automobilių stovėjimo aikštelės ir buvome apmokestinti 60 svarų sterlingų (apie 71 euro) mokesčiu už stovėjimą“.

Vyras neslėpė pasipiktinimo: „Apskritai ši patirtis sugadino puikias atostogas, todėl reikia atsakyti į daugybę klausimų. Kodėl kitoms oro linijų bendrovėms neteko atšaukti skrydžių? Ar kiti irgi susidūrė su tokiais vėlavimais, kokius teko patirti „EasyJet“ keleiviams?“

Bendrovė atsiprašo už sukeltus nepatogumus

Po ankstesnių skrydžių vėlavimų ir atšaukimų atstovas spaudai sakė: „Dėl didžiąją laiko dalį visoje Europoje galiojusių oro eismo valdymo apribojimų, kaip ir visos Europos oro erdvėje dirbančios oro transporto bendrovės, kai kurie mūsų skrydžiai negalėjo būti vykdomi, o tai turėjo įtakos ir šiandienos skrydžiams“.

„Dedame visas pastangas, kad sumažintume poveikį savo klientams, suteikiame apgyvendinimą viešbutyje ir maitinimą, taip pat grąžiname pinigus arba perkeliame į kitą skrydį ir informuojame klientus, kad jiems bus atlygintos išlaidos, jei jie turės pasirūpinti nauju skrydžiu (naujų bilietų įsigijimu), – tęsė jis. – Klientų saugumas ir gerovė yra mūsų svarbiausias prioritetas, todėl, nors tai nuo mūsų nepriklauso, labai atsiprašome už patirtus nepatogumus“.

Visi paprasti Lietuvos žmonės užjaučiame tave Krisai.
Ir nepaprati užjaučia, visa Lietuva.