2020 m., per patį COVID-19 ekonomikos nuosmukio įkarštį, „Estee Lauder“ generalinis direktorius Fabrizio Freda teigė, kad lūpų dažų indeksą pakeitė odos priežiūros prekės, nes klientai užsidėjo kaukes ir dirbo namuose, skelbia CNN.
„Lūpų dažų indeksą pakeitė drėkinamasis indeksas, – sakė F. Freda. – Tačiau indekso koncepcija išliko“.
Lūpų dažų pardavimai atspindi ekonominę situaciją?
Dabar yra galima matyti, kaip šis reiškinys vėl atsinaujina. Neseniai kosmetikos parduotuvių tinklas „Sephora“ paskelbė apie rekordinius pardavimų metus, o vartotojų tyrimų grupės „Circana“ duomenys rodo, kad prestižinės kosmetikos pardavimų augimas aplenkė masinės kosmetikos pardavimus – pirmąjį šių metų ketvirtį jie išaugo atitinkamai 9 proc. ir 2 proc.
Žinoma, vadinamasis lūpų dažų indeksas yra ne toks techniškas ir linksmesnis ekonomikos nuosmukio rodiklis, kuris ne visada yra visiškai tikslus. Tačiau JAV baigiantis laisvo išlaidavimo po pandemijos vakarėliui, verta jį ištirti.
„Before the Bell“ kalbėjosi su „Overeon“ (aukščiausios kokybės kosmetikos prekių ženklų, įskaitant „BareMinerals“, „Laura Mercier“ ir „Buxom“, kolektyvas) generaline direktore Neela Montgomery apie grožio perspektyvas esant neaiškiam ekonominiam klimatui.
CNN daug rašė apie tai, kad amerikiečiai pradeda riboti savo išlaidas. Atrodo, kad dabar vartotojai patiria smūgį. Visgi, duomenys rodo, kad brangesnių prestižinių kosmetikos gaminių pardavimai lenkia masinius, pigesnių kosmetikos gaminių pardavimus. Kaip tai paaiškinti?
COVID-19 laikais grožis šiek tiek pasikeitė, nes jis tapo orientuotas į savęs priežiūrą. Manau, kad dėl to jis tapo atsparesnis platesnėms ekonominėms tendencijoms. Kai žmonės galvoja, kur mažinti išlaidas, labiau tikėtina, kad tai bus mada ir labai brangios laisvalaikio prekės, o ne grožis.
Labai įdomu tai, kad grožio srityje ir vienas iš dalykų, kurie man labai patinka, yra tai, kad mes ir toliau diegiame naujoves, kad ji sparčiai vystosi ir kad žmonės nuolat turi sekti naujas tendencijas.
Kaip manote, ar pramonė buvo tiesiog atspari, ar pastebėjote pagyvėjimą?
Manau, kad jei pažvelgtume į platesnę prestižinių prekių rinką, ji buvo labai atspari visose demografinėse grupėse, įskaitant amžių ir pajamas. Kurį laiką daugiausia dėmesio buvo skiriama odos priežiūrai, o dabar vėl dominuoja kvepalai ir makiažas. Ši kategorija išlieka gerokai aukštesnė, nei galima būtų tikėtis. Tai apgalvotas pirkinys, bet ne toks diskretiškas, kad būtų nepasiekiamas.
Kaip manote, kas dominuos grožio rinkoje antrąjį pusmetį?
Švara tapo tikrai madingu žodžiu šioje pramonėje, tačiau visa ši idėja, kad nėra toksinių medžiagų (antibotoksinių medžiagų), išlieka labai svarbi... Rinka dalijasi į labai autentišką, tikrą išvaizdą ir žmones, kuriems atliekama daugiau kosmetinių darbų. Mes matome, kad reikia daugiau tokių veiksmingų produktų, skirtų žmonėms, kurie nenori rinktis kosmetinių procedūrų ar injekcijų.
Manau, kad įdomu tai, kaip žmonės yra informuoti apie ingredientus – ar tai būtų sezamo sėklų ekstraktas lūpų blizgesyje, ar šaltalankių naudojimas, ar tiesiog išsilavinimas apie kai kuriuos unikalius natūralius ingredientus, kurie, tikriausiai, nėra tokie pat veiksmingi, bet taip pat veiksmingi, palyginti su akivaizdesniais dalykais, tokiais kaip retinolis.
Kai prasidėjo PLANDEMIJA, šiek tiek JAI įsibėgėjus, gatvėse masiškai pasirodė valkataujančių (nusigėrusių) moterų. Vienu atveju, diedai ėję pro šalį ne tik nepadėjo, tačiau dar ir pavogė rankinę. Mentų teko laukti beveik valandą. Kitu atveju mentai į gulinčią ant šalto grindinio, vėl esant gan šaltam orui, nei dėmesio nekreipė.
Šlykštu matyti eilinį nsuipezėjimą (straipsnį). Krizė prasidėjo jau senai, kai OŽYS prilindo prie lovio. - reikia ištaisyti šią istorinę klaidą.