Nuo 2022 metų „Warner Bros. Discovery“ reikšmingai prisideda prie sportinio laipiojimo populiarumo augimo. Praėjusiais metais sportinio laipiojimo transliacijos pasiekė milijonus žiūrovų visoje Europoje.
Per 2024 metų Paryžiaus olimpines žaidynes „Warner Bros. Discovery“ pasiekė rekordinį žiūrovų skaičių ir įsitraukimą – Europoje transliacijas stebėjo daugiau nei 215 milijonų žmonių. Iš viso buvo peržiūrėta daugiau nei septyni milijardai transliacijos minučių. Sportinis laipiojimas išsiskyrė kaip viena įtraukiausių naujų sporto šakų nuo pat jos debiuto Tokijo olimpinėse žaidynėse 2020 metais.
„Džiaugiamės galėdami atnaujinti bendradarbiavimą su IFSC. Sportinis laipiojimas pernai sužavėjo žiūrovus Paryžiaus olimpinėse žaidynėse, todėl smagu, kad galime pasitelkti mūsų plačias galimybes ir pasiekiamumą, siekiant dar labiau prisidėti prie šios sporto šakos augimo artėjant Los Andželo žaidynėms 2028-aisiais“, – sako „Warner Bros. Discovery Sports Europe“ sporto teisių įsigijimo ir sindikacijos skyriaus vyriausiasis viceprezidentas Trojan Paillot.
„Bendradarbiaudami su „Warner Bros. Discovery“ galime pasiekti plačią auditoriją visoje Europoje. Sportinis laipiojimas ir mūsų sporto šakos herojai jau tapo daugelio namų dalimi, atskleisdami šio sporto grožį ir meistriškumą milijonams žiūrovų. Artėjant jau trečiosioms olimpinėms žaidynėms, laukia daugybė nepaprastų istorijų, kurias norime papasakoti, o ši partnerystė padės užtikrinti, kad jos tikrai pasiektų pasaulį“, – sako ISFC prezidentas Marco Scolaris.
2025 metų IFSC pasaulio taurės varžybų sezonas startuos balandžio 18 dieną Keqiao mieste, Kinijoje. Į varžybas sugrįš ir praėjusių metų pasaulio taurės čempionai – Natalia Grossman iš JAV ir Sorato Anraku iš Japonijos.
Visus sportinio laipiojimo pasaulio taurės susitikimus bus galima stebėti „Eurosport“ kanalais, taip pat galės išvysti „discovery+“ paslaugos prenumeratoriai „Go3“ televizijoje bei „Eurosport“ žiūrovai „Telia Play“ ir „MEGOGO“ platformose.
Apie „Warner Bros. Discovery“:
„Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti aukštos kokybės televizijos serialų ir filmų kūrimu bei jų transliavimu televizijoje, interneto platformose ir kine. Bendrovės prekės ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, CNN, DC, „Eurosport“, HBO, „Max“, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Film Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.
Apie „discovery+“:
„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ teikiama negrožinio ir realaus gyvenimo turinio srautinio transliavimo paslauga, veikimo pradžioje pasiūliusi plačiausią turinio katalogą. „discovery+“ siūlo daugybę išskirtinių, originalių serialų skirtingiems skoniams, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius, namus ir maistą, tikrus nusikaltimus, paranormalius reiškinius, nuotykius ir gamtos istoriją, taip pat mokslą, technologijas ir gamtą, bei aukštos kokybės dokumentinius filmus. Lietuvoje „discovery+“ yra pasiekiama per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!