• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2021 metų Dakaro ralį dėl pandemijos nusprendusi praleisti „De Rooy“ komanda planuoja grįžti į sunkiausią pasaulyje bekelės maratoną 2022 metais. „Po metų pertraukos noras grįžti stipresnis nei bet kada“, - sako Gerardas de Rooy.

2021 metų Dakaro ralį dėl pandemijos nusprendusi praleisti „De Rooy“ komanda planuoja grįžti į sunkiausią pasaulyje bekelės maratoną 2022 metais. „Po metų pertraukos noras grįžti stipresnis nei bet kada“, - sako Gerardas de Rooy.

REKLAMA

2022 m. komanda kuria ambicingus planus. Ketina startuoti su trimis ar net keturiais sunkvežimiais ir galbūt teikti serviso paslaugas kitoms komandoms, kurios taip pat vairuoja „Iveco“ sunkvežimius.

Pastaruosiu komandos dirbtuvėse virė darbas kuriant ir konstruojant naują lenktyninį sunkvežimį. Pavasarį ketin išbandyti du iš naujųjų sunkvežimių. Sunku pasakyti, kur ir kada tie bandymai bus, nes Covid pandemija vis dar įtakoja daug planų.

Gerardas de Rooy: „Tikslas atlikti pirmus testus gegužę Maroke, tačiau ar tai padaryti bus įmanoma, dar neaišku. „Morocco Desert Challenge“ varžybos perkeltos į rudenį. Tai jei Maroke nepavyks atlikti bandymų, ieškosime galimybių Europoje. Testų metu sunkvežimius pristatysime ir keliems potencialiems klientams, kurie nori važiuoti Dakare su pilnu aptarnavimu iš „Team De Rooy“ komandos. “

REKLAMA
REKLAMA

„Team de Rooy“ taip pat labai domisi „Dakar Classic“ kategorija, kurioje klasikiniai ralio automobiliai per dieną nuvažiuoja apie 250 kilometrų Dakaro ralio organizatorių paruoštu atskiru maršrutu. Šiemet šioje kategorijoje važiuoja du sunkvežimiai.

REKLAMA

„Mes planuojame dalyvauti su dviem 8-ojo dešimtmečio„ De Rooy“ DAF sunkvežimiais, kuriais važiavo mano tėvas: 1984 m. sunkvežimis su dvejomis kabinomis „Dvigalvis monstras“ ir 1985 m. įžymusis „Bull“ sunkvežimis, - sako Gerardas de Rooy.

„Sunkvežimiuose saugos sumetimais bus atlikta keletas nedidelių patobulinimų, kurie atitiktų šiuolaikinius reikalavimus, tačiau visa kita paliksime originaliai. Juos prižiūrės atskira „De Rooy“ serviso komanda. Artimiausiu metu ketiname susisiekti su organizatoriais ir aptarsime dalyvavimo sąlygas“.

REKLAMA
REKLAMA

1984 m. buvo 3-ieji Jan De Rooy metai Dakare ir jis nusprendė, kad du sunkvežimio varikliai bus geriau nei vienas. Du varikliai iš viso generavo apie 800 AG - priekinis variklis varė galinius ratus, o galinis variklis - priekinius.

1986 m. De Rooy sukūrė monstrą vardu „TurboTwin“. 1986–1988 m. išėjo trys TurboTwin“ versijos. 1986 metų versija turėjo du variklius su dviem turbinomis kiekvienam varikliui. „Turbotwin II“ sunkvežimis turėjo 990 AG, o 1988 m. pagamintas „X1“ generavo jau 1220 AG, kurio maksimalus greitis minkštame smėlyje siekė 220 km/h, o variklis turėjo net po tris turbinas. Trečiasis turbokompresorius jau slėgė prieš tai, kai jis patekdavo į ant variklio stovinčias turbinas. Sunkvežimis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėdavo per 7,8 sekundės ir svėrė kiek daugiau nei 10 tonų. „X1“ degalų bakas buvo 940 litrų, nes blogiausiomis sąlygomis degalų sunaudojama buvo santykiu 1–1.

Apie #iGo2Dakar: 2017 m. prasidėjęs projektas, kurio misija – kuo plačiau nušviesti populiariausią automobilių sporto renginį Lietuvoje Dakaro ralį ir paliesti visas gerbėjams įdomias temas. Filmuoti, fotografuoti ir rašyti ne tik tai, ką nori pasakyti lenktynininkai, bet ir šio sporto užkulisius, technikos subtilybes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų