Kiekvienas „Lithuanian Rally4 eTrophy“ etapas bus skirtas artėjančiam LARČ etapui, kurio virtualus atitikmuo vyks dvejomis savaitėmis anksčiau. Pirmenybėse galės dalyvauti visi Lietuvos Respublikos pilietybę turintys asmenys, gimę iki 2011 m. gruodžio 31 d. (imtinai). Visiems čempionato dalyviams LASF išduos S kategorijos licencijas, suteikiančias teisę dalyvauti visose oficialiose šalies virtualiose lenktynėse.
Sportininkai tarpusavyje varžysis pilotuodami iš realybės į virtualią erdvę perkeltus „Rally4“ ir „R2“ kategorijų automobilius. Tai negalingi, tačiau itin tikslaus vairavimo reikalaujantys priekine ašimi varomi gamykliniai bolidai. Pasibaigus pirmenybėms, trys greičiausi „Lithuanian Rally4 eTrophy“ pilotai bus apdovanoti metiniuose šalies automobilių sporto apdovanojimuose, o nugalėtojas gaus unikalią progą pasivažinėti šalia 2024 m. Lietuvos ralio čempiono Vlado Jurkevičiaus tikrame ralio automobilyje.
„Lithuanian Rally4 eTrophy“ atvers galimybę visiems šios automobilių sporto disciplinos fanams pasivaržyti ir su jaunosios kartos Lietuvos ralio talentais virtualiuose greičio ruožuose. Čempionate ketina startuoti „Lithuanian Rally4 Trophy“ dalyviai Aras Kvedaras bei Markas Buteikis, kurie realiose trasose varžysis ir dėl 70 tūkstančių eurų vertės stipendijos startuoti kitų metų Europos ralio pirmenybėse. Ralio simuliatoriai jau yra tapę neatskiriama jaunųjų lenktynininkų treniruočių dalis.
17-mečio A. Kvedaro teigimu, simuliatorius yra puikus įrankis palaikyti laisvu metu nuo varžybų: „Simuliatorius gerai atkartoja mašinos reakcijas į vairą ir pedalus bei kelio sąlygas, todėl gerai tinka sugrąžinti veiksmų automatizmą, ypač po ilgesnės pauzės. Taip pat pagerina bendrą reakcijos laiką ir stenogramos klausymosi įgūdžius“ – pasakojo jauniausias „Lithuanian Rally4 Trophy“ dalyvis, kuris pilotuos „Peugeot 208 Rally4“ automobilį.
Tuo tarpu M. Buteikis iki šių metų varžėsi su galiniais ratais varomu „BMW E46 Compact“, o metų pradžioje jam teko nemenkas iššūkis prisijaukinti kardinaliai kitokį „Ford Fiesta Rally4“ automobilį, kurio varantieji ratai yra priešingoje dalyje: „Kai tik pradėjome galvoti apie naują pirkinį, labai daug laiko praleisdavau simuliatoriuje. Šlifavau vairavimo įgūdžius: bandžiau suprasti kaip tiksliai bei stabiliai pilotuoti kardinaliai kitokį automobilį, stengiausi suprasti kaip su kiekvienu mašinos reguliavimo nustatymu keičiasi vairavimas ir panašiai. Prieš debiutinį startą žiemą Latvijoje buvo daug nerimo, tačiau jau po pirmųjų kovinių kilometrų buvo jausmas toks, tarsi būčiau važiavęs su šia mašina anksčiau“ – teigė praėjusių metų „LARČ 9“ įskaitos čempionas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!