Čia tautiečio laukia antrojo „ADAC TCR Germany“ čempionato etapo kovos, susidedančios iš šeštadienio ir sekmadienio lenktynių.
„Hyundai i30 N TCR“ automobiliu kovojantis vienintelis šiose varžybose važiuojantis lietuvis trasoje konkuruos su dar 19 itin greitų sportininkų iš Vokietijos, Austrijos, Lenkijos, Danijos ir Italijos.
Rezultatyvios treniruotės
Jau prieš savaitę Jonas spėjo gyvai susipažinti su „Red Bull“ trasos posūkiais, pasiruošė namų darbus ir ne veltui: po pirmųjų treniruočių sesijų Lietuvos sportininkas ir jo „NordPass“ komanda ganėtinai patenkinti rezultatu:
„Ketvirtadienį turėjome pirmąsias laisvas treniruotes, jų buvo trys sesijos. Pirmoje iš jų buvau antras pagal rezultatą, nusileidau tik čempionato lyderiui iš Vokietijos Luca Engstler. Antroji treniruotė buvo dar sėkmingesnė, parodžiau absoliutų geriausią dienos rezultatą,“ – sakė pozityviai nusiteikęs Jonas Karklys.
Žinant, kad 21 metų Vokietijos sportininkas L. Engstler šiose trasose „TCR“ tipo bolidus vaiko ir pergales skina jau nuo 2017 metų, Lietuvos sportininko demonstruojamas tempas – tikrai įspūdingas.
„Pačios treniruočių sąlygos – idealios. Iš pradžių trasos danga buvo sausa, oras puikus, tik čia – kalnų regionas, tad viskas gali pasikeisti itin greitai. Tai matėme ir trečios treniruotės metu, kuomet iškrito lietus. Mėginau važiuoti automobiliu, pilnai sureguliuotu sausoms oro sąlygoms, jeigu lietus iškristų prieš pat lenktynes ar tik joms prasidėjus, nepaliekant komandai laiko padangų ir nustatymų pakeitimui.
Žinoma, automobilis važiavo žymiai lėčiau ir rezultatas nebuvo geras, bet surinkome itin naudingą informaciją. Žinosime, kad, turint laiko, kur kas labiau apsimoka automobilį pilnai paruošti lietui, nei rizikuoti ir važiuoti su esamais nustatymais.“ – apie eksperimentus treniruočių metu pasakojo Jonas Karklys.
Penktadienio treniruotės ir vėl skiriamos eksperimentams: šį kartą, esant sausai trasai, komanda mėgino nustatymus, skirtus važiuoti lietaus metu ir esant šlapiai trasai. Tiesa, eksperimentų laikas – ribotas, žinant, kad penktadienį turimos tik dvi treniruotės ir itin ribotas padangų skaičius. Kiekviena komanda etape turi 12 padangų limitą, iš kurių 6 – dėvėtos buvusių lenktynių metu ir 6 naujos.
Kvalifikacija ir pirmosios lenktynės
Kvalifikacija sportininkų laukė ganėtinai anksti, 08 val. 30 min. vietos laiku (Lietuvoje – 09:30 h), o pačios varžybos – 13 val. (14.00 h Lietuvos laiku).
„Kvalifikacijoje kažkaip labai nepasisekė. Atrodė, ir tempas geras, ir rezultatas, bet po to pasižiūrėjome, kad likau tik 11 pozicijoje. Nesupratome kodėl, bet nieko nepadarysi, lenktynės. Pirmose lenktynėse likau aštuntas. Tikrai galėjau likti aukštesnėje vietoje, septintoje vietoje esantį sportininką lenkiau du kartus, bet taip ir nepavyko, reikėjo būti kiek agresyvesniam – priekyje buvo trys lėtesni sportininkai, tad tikrai galėjau būti aukščiau.
Viskas šiaip neblogai, tempas buvo geras, tad jaučiuosi smagiau, nei po kvalifikacijos. Rytoj laukia dar viena kvalifikacija ir dar vienos lenktynės, matysime, kaip viskas atrodys rytoj.“ – karštais įspūdžiais po lenktynių dalijosi sportininkas.
Sekmadienį Jonio Karklio ir komandos „NordPass“ kvalifikacija laukia 09 val. 30 min. vietos laiku, o antrųjų lenktynių startas – 15 val. 05 min. (16 val. 05 min. Lietuvoje).
Daugiau apie vienintelio šiame čempionate važiuojančio lietuvio įspūdžius – po lenktynių, susumavus rezultatus.