Dar testuodamas automobilį su gedimais susidūręs lietuvio Vaidoto Žalos ekipažas startavo sunkiai. Lenktyninko „Facebook“ paskyroje pranešta, kad šįkart automobilio padangose buvo pasirinktas per mažas slėgis.
„Labai įdomus startas. Pirmas dešinys posūkis – kairė galinė padanga minus, numontavom, sekantis kairys posūkis – dešinė. Akivaizdžiai buvo parinktas per mažas slėgis.“
Prologo etapą V. Žala įveikė per 13 min. ir 43 sek. Nuo lyderio švedo Mattia Ekstromo, kuris ruožą įveikė per 8 minutes, lietuvis atsiliko 5 min. ir 43 sek.
Šiemet Dakare nedalyvaujantis Antanas Juknevičius savo „Instagram“ paskyroje pasidalino vaizdo įrašu, kuriame matomas sustojęs V. Žalos automobilis.
„Dakaras tik prasideda, viskas bus gerai!” – kolegą drąsino A. Jukevičius.
View this post on InstagramREKLAMA
Pranešime žiniasklaidai V. Žala pažymėjo, kad ir jam pačiam reikia įprasti tinkamai naudoti naujas didesnio skersmens padangas. Anot sportininko, apmaudžiausia tai, kad padangas šį kartą numontavo netgi ne po smūgių į akmenis.
„Sukibimas buvo labai geras – panašiai kaip klasikinio ralio greičio ruože. Ir nieko tikrai nekliudėm, tik girdim „puff“ ir matom, kad slėgio daviklis rodo nulį. Va taip ir treniravomės prologe keisdami ratus. O pirmas keitimas nebuvo itin sklandus – treniruotę buvome suplanavę po prologo“, – apie iššūkius pratinantis prie automobilio pasakojo sportininkas.
Greičio ruožo pabaigoje „Teltonika Racing“ ekipažui dar teko palenktyniauti su bagiu. Anot V. Žalos, varžovas greičiausiai negavo įspėjimo apie iš galo artėjantį automobilį, todėl kurį laiką abu važiavo slysdami šonu vienas šalia kito tarsi „drifto“ varžybose.
Į prioritetinį sąrašą patenkantiems sportininkams ralio maratone suteikiama galimybė pasikeisti startinę poziciją. Lietuvos komandai šia teise teks pasinaudoti netikėtai anksti, kadangi sekmadienį laukia ilgas greičio ruožas su smėliu ir akmenimis. Visgi galutinį sprendimą priima organizatoriai, kurie nebūtinai patenkins gautą prašymą.
„Netrūks akmenų, bus siaura, todėl aplenkti lėtesnius dalyvius bus problematiška. Būtinai pasinaudosime galimybe pasikoreguoti startinę poziciją. O šiaip, prasti pirmieji 11 kilometrų ralio maratone – nieko baisaus“, – reziumavo V. Žala.