Virtualus asistentas bet kuriuo paros metu gebės akimirksniu pateikti atsakymus į įvairius dažniausiai užduodamus klausimus ir taip palengvins komunikaciją tarp klubo ir sirgalių.
Unikalų charakterį ir kalbos toną turintis Žalgirietis su sirgaliais gali bendrauti daugiau nei šimtu skirtingų temų, o prie jo tobulėjimo prisidės kiekvienas su juo pabendravęs sirgalius. Su nuolat besimokysiančiu virtualiu „Žalgirio“ asistentu sirgaliai galės ir pašmaikštauti, ir iš jo sužinoti įdomių faktų apie klubą ar net skanduočių.
Prie Žalgiriečio apmokymo prisidėjo daugiau nei 300 ištikimiausių „Žalgirio“ Garbės Klubo ir virtualios „Facebook“ bendruomenės narių, kurie įvairiomis žinutėmis išbandė susirašinėjimo roboto galimybes. Tiesa, kol kas virtualiam asistentui gali būti sunku atsakyti į nestandartinius klausimus ar suprasti ilgesnes ir labiau kompleksines žinutes, kurios paliečia keletą skirtingų temų. Tokiu atveju Žalgirietis pripažins, kad dar ne viską supranta, nes dar mokosi, ir suves sirgalius su „tikrais“ žmonėmis – Kauno „Žalgirio“ darbuotojais.
Projektą inicijavo ir su Kauno „Žalgirio“ komunikacijos komandos pagalba įgyvendino įmonė „ChatMarketing“, kuri specializuojasi virtualių asistentų kūrime ir jų pritaikyme klientų aptarnavime bei rinkodaroje. Šios organizacijos kuriami pokalbių robotai ne tik sprendžia naudotojų problemas, bet ir šnekučiuojasi bei bendrauja su vartotojais natūralios kalbos atpažinimo pagrindu.
„Labai džiaugiamės, kad Žalgirietis pagaliau yra pasiekiamas visiems. Prie šio projekto praleidome mėnesius, o inicijuoti jį pradėjome dar prieš dvejus metus. „ChatMarketing“, kartu su „Žalgirio“ komunikacijos ir bilietų pardavimo skyriais, toliau tobulins asistentą Žalgirietį bei mokys jį atsakyti į dar daugiau sirgalių klausimų. Tikime, kad „Žalgirio“ virtualaus asistento pavyzdys nustatys klientų aptarnavimo bei naujos kartos komunikacijos standartus ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Dirbti su viena geriausių sporto rinkodaros komandų pasaulyje mums yra malonumas ir pripažinimas“, – atviravo „ChatMarketing“ agentūros vadovas Paulius Alionis.
Darbuotojų gyvenimą palengvinsiančia naujove skaitmeninėje erdvėje džiaugėsi ir Kauno „Žalgirio“ komunikacijos direktorė Akvilė Dagilytė.
„Viena mūsų vertybių yra lyderystė ne tik aikštėje, bet ir už jos ribų. Idėja prisijaukinti dirbtinį intelektą mums pasirodė labai įdomi. Tikimės, kad ji patiks ir mūsų sirgaliams. Virtualus asistentas iškart pasistengs atsakyti į gerbėjų klausimus, o jei kartais jis nežinotų atsakymo, visada turime galimybę perimti pokalbį ir padėti informacijos ieškantiems „Žalgirio“ aistruoliams“, – teigė A.Dagilytė.
Ateityje virtualaus asistento veiklos diapazonas dar labiau plėsis. Žalgirietis ketina išmokti bendrauti angliškai, bus įdiegta dar daugiau techninių funkcijų.