Ketvirtadienį reikėjo nuvažiuoti 744 km distanciją, bet tik 379 km iš jos sudarė greičio ruožas. Organizatoriai žadėjo, kad net 80 km tęsis įspūdingiausių Saudo Arabijos kopų atkarpa. Tai buvo vienas paskutinių rimtų išbandymų šių metų Dakare.
Vı̇̀dotas Žala ir jo šturmanas Saulius Jurgelėnas šiame greičio ruože finišavo 20-oje vietoje (+00:44:59) ir iki pat paskutinių akimirkų lenktyniavo su 2 minutėmis anksčiau startavusiu prancūzu Ronanu Chabotu. Įdomu tai, kad V.Žalos pranašumas prie R.Chabotą buvo lygiai 2 minutės, todėl finišą jie pasiekė praktiškai kartu.
„Agrorodeo“ ekipažas po finišo atskleidė, kad S.Jurgelėno nugaros skausmai darosi žvėriški, o šiame greičio ruože jie susidūrė su problemomis, kuomet sustojo padėti arabų lenktyininkui Yasirui Saeidanui ir jo šturmanui rusui Aleksejui Kuzmičiui su „Mini“.
„Labai prailgusi diena... Saulių toliau kankina žvėriški skausmai, atmosfera įtempta. Per naktį numiro akumas, galvojom važiuojant pasikraus. Greičio ruože vėl sutikom įklimpusį Saidaną su MINI, sustojom padėti ištraukti. Procese užgesinom savo Mažylį, ir su kraupu netrukus supratome, kad akumuliatorius – vis dar miręs... Saidaną išstūmėm rankomis, po to jie vargais negalais išlupo mus iš smėlio ir tempiant užkūrėm“, – pasakojo V.Žala.
Priemename, kad Y.Seaidanas su šturmanu rusu A.Kuzmičiumi pirmadienį turėjo rimtų problemų. Jų „Mini“ automobilis apsivertė ir jie galiausiai prarado daugiau nei 42 min. Šio ekipažo avariją matė lietuviai V.Žala ir S.Jurgelėnas, patys vairuojantys „Mini“. Visgi, lietuviai Y.Seaidanui ir A.Kuzmičiui nepadėjo, o tai gerokai įsiutino rusą.
„Tuo pačiu metu šalia mūsų važiavo Jakubas Przygonski. Jis pamatė, kad mes apsivertėme, bet nuvažiavo toliau. Gerai, tu gali apsimesti, kad to nepamatei, bet mūsų komandoje dar yra ekipažas iš Latvijos ar Lietuvos. 319 numeris. Jiems turiu labai daug klausimų. Jie važiavo link mūsų, aš ėmiau mojuoti tempimo lynu, jie mus pamatė, bet nesustojo, o tik pasižiūrėjo ir toliau nuvažiavo. Mes kaip ir vienoje komandoje. Negi sunku sustoti 30 sekundžių, mus patraukti ir važiuoti toliau? Negaliu suvokti, ką jie galvojo. Svarbiausia, kad mes pasiekėme finiše ir galime važiuoti toliau“, - sakė A.Kuzmičius.
Trečiadienį S.Jurgelėnas su V.Žala plačiau paaiškino situaciją. Anot lietuvių, avariją patyręs ekipažas buvo labai toli ir lietuviai neatpažino, kad tai „Mini“ komandos nariai.
„Ruseliai visąlaik pikti kažkodėl, ar ne?“, - atsakymą į klausimą pradėjo V.Žala. S.Jurgelėnas tuomet ėmė aiškinti situaciją: „Įsivaizduokit, kad privažiuojat su automobiliu link šešiolikaaukščio ir kažkas iš balkono jums mojuoja. Visų pirma, jis įsivaizdavo, kad mes labai lengvai juos atpažinsim. Tik, žinokit, atpažinti kažką iš pusės kilometro sudėtinga. Kad žmonės mojuoja, tai matom, bet konkrečiai kas, tikrai nesimatė. Iš kitos pusės, į tą kopą, į kurią jie užsiropštė, vedė tik jų pačių vėžės. Mojot jie mojuoja, bet tas mojavimas toks keistas. Jie lyg ir rodo, kad mums reikėtų pasukti į kairę, kur visos vėžės ir eina. Mes, atitinkamai, tą ir padarėme. Pykti, aišku, galima ir įsivaizduoti, kad būtų finišavęs pirmas ir kad mes būtume sugaišę tik 30 sekundžių. Galbūt, jei užvažiavimas ir privažiavimas iki jų būtų surastas neblogas. Mašinos ten visai nesimatė, matėsi tik žmonės, kurie mojuoja.“ V.Žala jam pritarė, pareiškęs, kad mojavimą įvertino kaip patarimą važiuoti į kitą pusę, nes prieš lietuvius važiavo bent 20 automobilių, todėl jie nesuko galvos, kad ten galėtų būti „Mini“ komandos nariai.
„Patarimas Kuzmičiui – vietoj to, kad mojuot ant kopos, jūs kažkaip atbėkit, nusileiskit iki mūsų. Tai yra padoru. Parodykit tiesiausią ir geriausią kelią, mes privažiuosim ir jus atversim. Jeigu tinginukas sau sėdi ant kopos ir įsivaizduoja, koks jisai pirmas, tai... Nėra čia tiek daug to pykčio. Tiesiog mes jų neatpažinom. Jeigu būtumėm atpažinę, greičiausiai būtume padėję, nepaisant to, kad trečiam greičio ruože jie važiavo ir pravažiavo pro mus stovinčius ir rato nedavė, kada mes jų maldavom. Kiek galim, tiek padedam“, - tada kalbėjo S.Jurgelėnas.