M.Verstappenas kvalifikacijoje buvo pats greičiausias, bet dėl gautos baudos už jėgainės elementų limito viršijimą turėjo startuoti 14-as.
Po starto netrūko incidentų – britas Lewisas Hamiltonas („Mercedes“) išore bandė lenkti ispaną Fernando Alonso („Alpine“), nepaliko varžovui vietos ir jų bolidai susidūrė. L.Hamiltono bolidas pakilo į orą ir buvo pažeistas – jo lenktynės netrukus baigėsi. Tuo tarpu F.Alonso išvadino britą idiotu ir dar pamojavo jam pirštu.
Netrukus kanadietis Nicholas Latifi („Williams“) prarado bolido kontrolę, o suomis Valtteri Bottas („Alfa Romeo“), nenorėdamas susidurti su varžovu, išvažiavo už trasos ribų, irgi nesuvaldė bolido ir rėžėsi į barjerus.
Tada trasoje pasirodė saugos automobilis. M.Verstappenas visu šiuo chaosu puikiai pasinaudojo, pakilo į 8-ą vietą, o dėl saugos automobilio jo atsilikimas iki lyderių buvo visai nedidelis. Pratęsus lenktynes, olandas greitai lenkė vieną varžovą po kito. Įveikus 10 ratų M.Verstappenas jau buvo 3-ias ir vos 2.7 sek. atsiliko nuo pirmavusio ispano Carloso Sainzo jaunesniojo („Ferrari“).
Antras važiavęs meksikietis Sergio Perezas („Red Bull“) neužlaikė komandos draugo ir praleido M.Verstappeną į priekį, vėliau olandas nesunkiai aplenkė C.Sainzą jaunesnįjį ir tapo lyderiu. Tai jis pasiekė vos per 19 ratų.
Likusią lenktynių dalį M.Verstappenas tiesiog dominavo, dar nuvažiavo greičiausią ratą ir pasirodė tiesiog idealiai. Jo komandos draugas S.Perezas trasoje nesunkiai susitvarkė su C.Sainzu jaunesniuoju bei finišavo antras. Tuo tarpu ispanas tenkinosi trečia vieta, atlaikęs brito George‘o Russello („Mercedes“) spaudimą.
Monakietis Charlesas Leclercas („Ferrari“), startavęs 15-as, sugebėjo užimti 6-ą vietą. Tiesa, monakietis nesunkiai galėjo finišuoti 5-as, jei ne keistokas „Ferrari“ žingsnis. Prieš pat finišą Ch.Leclercas buvo pakviestas į boksus, kad gautų šviežesnes padangas, nuvažiuotų greičiausią ratą ir pelnytų papildomą tašką.
Problema ta, kad F.Alonso tuo metu buvo atsilikęs ne taip ir daug, todėl Ch.Leclercas, grįžęs į trasą, įsivėlė į kovą su ispanu ir pagerinti rato rekordo neturėjo vilčių. Nors Ch.Leclercas prieš finišą aplenkė F.Alonso ir finišavo 5-as, tačiau netrukus teisėjai pranešė, kad monakietis viršijo greitį boksuose, užsidirbo 5 baudos sek. ir buvo nustumtas į 6-ą vietą, tad „Ferrari“ bandymas išlošti papildomą tašką baigėsi 2 prarastais taškais.
Lieka vis mažiau abejonių, kad M.Verstappenas šiemet apgins čempiono titulą. Olandas turi jau 284 taškus ir triuškina S.Perezą (191) bei Ch.Leclercą (186). Konstruktorių įskaitoje dominuoja „Red Bull“ (475), lenkianti „Ferrari“ (357) bei „Mercedes“ (316).
15-osios sezono lenktynės – Nyderlandų GP – vyks rugsėjo 4 d.