• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienio rytą Saudo Arabijoje surengta iškilminga Dakaro ralio atidarymo ceremonija. Po jos komandų laukė prologas. Šiame trumpame greičio ruože „Constra Racing“ komanda turėjo vienintelį tikslą – neprarasti daug pozicijų, kadangi jiems vis dar teko startuoti su techninių problemų kamuojamu „Tatra“ sunkvežimiu.

Šeštadienio rytą Saudo Arabijoje surengta iškilminga Dakaro ralio atidarymo ceremonija. Po jos komandų laukė prologas. Šiame trumpame greičio ruože „Constra Racing“ komanda turėjo vienintelį tikslą – neprarasti daug pozicijų, kadangi jiems vis dar teko startuoti su techninių problemų kamuojamu „Tatra“ sunkvežimiu.

REKLAMA

Prologo greičio ruožą „Constra Racing“ trijulė baigė tryliktoje vietoje. Greičiausiam sunkvežimiui lietuviai nusileido 48 sek. Kaip teigė ekipažo vairuotojas Vaidotas Paškevičius, toks rezultatas juos tenkina, kadangi vėl teko važiuoti su mažesne galia nei turėtų išvystyti jų sunkvežimis.

„Ši diena išaušo gana anksti ir miego buvo mažai. Miegoti ėjome apie pusę dviejų nakties, o jau šeštą kėlėmės ir vėl dirbome prie sunkvežimio. Mechanikai visą naktį bandė surasti gedimą, kur dingę tie mūsų „arkliai“. Kol kas problema nepašalinta. Pats ryte irgi dalyvavau gedimo paieškose su inžinieriumi, kuris keičia variklio valdymo programas. Bet tie vargai nedavė vaisių.

REKLAMA
REKLAMA

Prologe teko startuoti turint vos 70 procentų galios. Nepaisant to suvažiuoti pavyko neblogai. Komandoje atmosfera gera, tai pralėkėme su vėjeliu, maksimaliai išnaudodami tai, ką turėjome. Džiugina tai, kad nenukritome kur nors smarkiai žemiau nei mūsų startinis numeris. Dabar vėl laukia ilga naktis ieškant problemų. Tikimės, kad galiausiai viską išspręsime“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

REKLAMA

Ekipažo šturmanas Slavomir Volkov pridūrė, kad prologo trasa nebuvo visiškai to stiliaus, kuris tinkamiausias lietuvių trijulei. Jo teigimu, tai buvo klasikinio ralio greičio ruožas, kuriame vyravo didelis greitis, posūkiuose netrūko ir šoninio slydimo. Ekipažo mechanikas Tomas Gužauskas teigė, kad prologą buvo galima įveikti ir dar geriau, tačiau toks trumpas ruožas nėra ta vieta, kur reikėtų rizikuoti.

REKLAMA
REKLAMA

„Nespėjome net pajusti tokio ruožo. Dakaro mastais jis labai trumpas. Nors galios ir neturime, bet suvažiavome pakankamai neblogai. Greičio ruožo viduryje pabandėme įjungti galinę blokiruotę ir tuomet valdymas smarkiai pagerėjo. Reikėjo ją įsijungti nuo pradžių. Tačiau šios dienos rezultatu esame patenkinti ir galbūt rytoj varžybas jau galėsime pradėti turėdami maksimalią galią“, - sakė Tomas Gužauskas.

Sekmadienį „Constra Racing“ ekipos ir kitų dalyvių laukia pirmasis Dakaro greičio ruožas, kuriame reikės įveikti 234 km distanciją. Dar 367 km laukia pervažiavimuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų